Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-15
Radom: Przebudowa drogi powiatowej nr 3545W Wierzbica - Polany - Krzyżanowice
Numer ogłoszenia: 101969 - 2007; data zamieszczenia: 15.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3545W Wierzbica - Polany - Krzyżanowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 3545W Wierzbica - Polany - Krzyżanowice na odcinku od km 2+620 do km 3+570 o dł. 950m, w tym: 1.Roboty ziemne wykonywane w gr.kat. III z wbudowaniem ziemi na miejscu lub z załadunkiem i transportem poza teren budowy - poszerzenia 363,85 m3 kopanie nowego rowu km 0+300 - 0+650 255,15 m3, 2.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie - 957.5m2, 3.Warstwy filtracyjna wykonane i zagęszczane mechanicznie o gr.15 cm poszerzenia 957.5 m2 zjazdy 20x 5.0 x5.0 =500 m2 - łącznie 1457.5m2, 4.Dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mieszanka optymalna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 957.5m2, 5.Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych. 950 x 5.7 zjazd do remizy 50.0 m2 - łącznie 5465.0m2, 6.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych 950 x (5.6 +5.5) = 10545 m2 zjazd do remizy 50 x 2 =100 m2 - łącznie 10645.0m2, 7.Warstwa profilowa z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/16. Wg tabeli wyrównań nawierzchnia 180.13 x 2.5 =450,33 poszerzenia i zjazd do remizy (957,5 +50) x 0.075 =75.56 - łącznie 525.89t, 8.Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych 0/12.8 standard I, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm 950 x 5.5 +50 - łącznie 5275.0m2, 9.Umocnienie poboczy żużlem stalowniczym 0/10, warstwa gr. 10 cm przy krawędziach nawierzchni 350 x 1.0 + (950x 2 -350) x 0.75 =1512.5m2, 10.Przepusty rurowe pod zjazdami o średnicy 40 cm z wykonaniem ławy z kruszywa gr 20 cm 20 x 6.0=120m, 11.Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/63 na zjazdach, grubość warstwy po uwałowaniu 15 cm 20 x 5.0 x 5.0= 500.0m2, 12.Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm 950 - 350 =600m
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz. U. z 2006r. nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) oraz spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1.) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i co najmniej 5 letnim doświadczeniem na tym stanowisku 2.) Potencjał techniczny Wykonawca musi wykazać, że dysponuje n/w potencjałem technicznym: a) wytwórnia mas bitumicznych co najmniej WMB 100 b) rozściełacz/układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych o szer. rozkładania min. 5,5 m 3.) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 3 lat tj. od 01.01.2004 r do 31.12.2006 r (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia działalności ) co najmniej 1 zadanie porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonał roboty budowlane w zakres których wchodziły roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia z masy mineralno-asfaltowej na odcinku drogi długości min. 1,0 km Ocena spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w pkt 8.1 SIWZ w skali 0-1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. NIe spelnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę tego Wykonawcy uzna się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. zgodne z treścią Formularza 3.1. 2.)Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.) Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 4.)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.) Informację o osobie, przewidzianej i przygotowanej zawodowo do pełnienia funkcji kierownika budowy (\ Potencjał kadrowy \) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.1 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winna być dołączona: a)kopia uprawnień budowlanych ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane ), b)dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c)życiorys zawodowy z wyszczególnieniem nadzorowania przez osobę wskazaną w formularzu 3.2 co najmniej jednej roboty o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 5-ciu lat 8.) Informację o dysponowaniu sprzętem (\ potencjał techniczny\) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 7.2 Instrukcji dla Wykonawców. 9.) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4.Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.3 Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Należy załączyć referencje. 10.) Informację na temat Podwykonawców (\Podwykonawcy\) przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5 . 11.) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 12.) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Dopuszcza się złożenie dokumentów wymienionych w pkt od 2 do 6 w formie kserokopii poświadczonych przez Wykonawców za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4, 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , dokumenty wymienione w pkt. 1 do 6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu 26-600 Radom, ul. Graniczna 24, pokój 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu 26-600 Radom, ul. Graniczna 24, pokój 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla 42 BLSz oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu
- "Zakup i dostawa samochodu ciężarowego typu autolaweta dla potrzeb KWP zs. w Radomiu"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic emulsją asfaltową i grysami na terenie miasta Radomia
- Zakup wraz z dostarczeniem materiałów informatycznych i eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego z podziałem na zadania nr: 1-8.
- Budowa ogrodzenia terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. im Władysława Stanisława Reymonta w Radomiu
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" przy PSP Nr 24, PSP Nr 15, PSP Nr 21 i PSP Nr 30 w Radomiu - wymiana opraw oświetleniowych boisk na oprawy typu LED
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Budowa ulicy Krótkiej w Sobolewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.