eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Zorganizowanie kolonii letnich i obozu młodzieżowego dla dzieci pracowników. Znak sprawy23/ZPN/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Piotrków Trybunalski: Zorganizowanie kolonii letnich i obozu młodzieżowego dla dzieci pracowników. Znak sprawy: 23/ZPN/12
Numer ogłoszenia: 101835 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6480300, faks 044 6480304.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie kolonii letnich i obozu młodzieżowego dla dzieci pracowników. Znak sprawy: 23/ZPN/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Kolonie dla 12 dzieci (13 noclegów) 1. Rejon wypoczynku: Pieniny 2. Termin: przełom lipiec/sierpień 3. Warunki socjalno-bytowe: zakwaterowanie w pokojach maksymalnie 4-osobowych z łazienkami /WC, umywalka, natrysk/. Obiekt posiadający świetlicę ze sprzętem audio-video, dostęp do boiska sportowego. 4. Wyżywienie: - w każdym pełnym dniu pobytu cztery posiłki (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) spełniające normy żywnościowe, - w pierwszym dniu obiadokolacja, - w ostatnim dniu (powrót) śniadanie / obiad, w zależności od godziny wyjazdu i suchy prowiant na drogę - zgodny z wymogami żywieniowymi, dostosowany do warunków atmosferycznych/ 5. Zamawiający wymaga przedstawienia programu pobytu - w codziennym harmonogramie - z wyszczególnieniem planowanych imprez turystyczno-krajoznawczych (w tym min. 2 wycieczki autokarowe) oraz innych zajęć kulturalno-rozrywkowych i rekreacyjnych (np. ognisko, rozgrywki sportowe, dyskoteki), spływ Dunajcem. Program będzie oceniany. 6. Środek transportu: autokar klasy turystycznej (zgodnie z wytycznymi ustawy o transporcie drogowym). 7. Zapewnienie opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8. Zapewnienie opieki pedagogicznej zatwierdzonej przez Kuratorium Oświaty, 9. Ubezpieczenie NNW, 10. Wszystkie proponowane wycieczki / imprezy w cenie skierowania. Zadanie 2. Obóz młodzieżowy dla 15 osób (9 kolejnych noclegów w miejscu pobytu) 1. Rejon wypoczynku: Czarnogóra - wybrzeże adriatyckie 2. Termin: I połowa sierpnia. 3. Warunki socjalno-bytowe: zakwaterowanie w pokojach maksymalnie 4-osobowych z łazienkami /WC, umywalka, natrysk/. 4. Wyżywienie: - w każdym pełnym dniu pobytu minimum dwa posiłki (śniadanie, obiadokolacja) spełniające normy żywnościowe, - w pierwszym dniu obiadokolacja, - w ostatnim dniu (powrót) śniadanie i suchy prowiant na drogę - zgodny z wymogami żywieniowymi, dostosowany do warunków atmosferycznych/ 5. Zamawiający wymaga przedstawienia programu pobytu - w codziennym harmonogramie - z wyszczególnieniem planowanych imprez turystyczno-krajoznawczych (w tym min. 1 wycieczka autokarowa), atrakcji oraz innych zajęć kulturalno-rozrywkowych i rekreacyjnych. Program będzie oceniany. 6. Środek transportu: autokar klasy turystycznej LUX (zgodnie z wytycznymi ustawy o transporcie drogowym). 7. Zapewnienie opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 8. Zapewnienie opieki pedagogicznej zatwierdzonej przez Kuratorium Oświaty, 9. Ubezpieczenie NNW i KL, 10. Wszystkie proponowane wycieczki / imprezy w cenie skierowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 63.00.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie w art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykonania co najmniej 3 usług dotyczących przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 20000 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności dotyczy to osób: kierownika kolonii / obozu zgodnie z § 11 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21.01.1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania /Dz. U. z 1997r. Nr 12, poz. 67 ze zmianami/; wychowawców, zgodnie z § 12 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21.01.1997r. ze zmianami. b) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) Oświadczenie o zapewnieniu opieki medycznej wraz z informacją o sposobie jej realizacji. d) Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - Załącznik nr 4; e) Foldery, prospekty i opisy miejsca wypoczynku w języku polskim z uwzględnieniem zdjęć z pokoi z łazienkami, stołówki, świetlicy oraz terenu rekreacyjnego wokół budynku. f) Szczegółowy program wypoczynku zawierający opis wycieczek i innych oferowanych imprez wraz z warunkami socjalno-bytowymi oraz zapleczem sportowo - rekreacyjnym w formie opisowej oddzielnie dla obu zadań przedstawiony w formie załącznika,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Atrakcyjność proponowanego programu wypoczynku - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, Dział Administracyjno-Organizacyjny (budynek Przychodni - pokój 405).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ul. Rakowska 15, 97-300 Piotrków Trybunalski, Sekretariat (budynek Przychodni).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie kolonii letnich dla 12 dzieci (13 noclegów).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 63.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Atrakcyjność proponowanego programu wypoczynku - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie obozu młodzieżowego dla 15 osób (9 kolejnych noclegów w miejscu pobytu).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4, 63.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 11.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Atrakcyjność proponowanego programu wypoczynku - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.