eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Ochrona osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i mycie okien w obiektach Starostwa Powiatowego w Koninie przy ul. Aleje 1 Maja 9 i ulicy Hurtowej 1 w Koninie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Konin: Ochrona osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i mycie okien w obiektach Starostwa Powiatowego w Koninie przy ul. Aleje 1 Maja 9 i ulicy Hurtowej 1 w Koninie
Numer ogłoszenia: 101831 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48816 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, Al. 1 Maja 9/363, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2403213, faks 063 2403223.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia oraz sprzątanie pomieszczeń i mycie okien w obiektach Starostwa Powiatowego w Koninie przy ul. Aleje 1 Maja 9 i ulicy Hurtowej 1 w Koninie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach Starostwa Powiatowego w Koninie, oraz ochrona osób i mienia przy ulicy Aleje 1 Maja 9 i ulicy Hurtowej 1 w Koninie. Utrzymanie czystości w obiektach o powierzchni 3.705,53 m2 w sposób sprawny, dokładny, rzetelny i terminowy, z zastosowaniem najnowszej technologii, techniki, sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca dokonuje ww. czynności: 1)własnym sprzętem (minimum: maszyna szorująco-osuszająca o wydajności co najmniej 000 mKW/godz., urządzenie do czyszczenia wykładzin, odkurzacze profesjonalne - co najmniej 5 sztuk z zestawem końcówek, zestawy do sprzątania (wózek+wyciskarka+mop) - co najmniej 5 kpl., 2)zakupuje na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, 3)przy pomocy personelu ( przynajmniej 5 osób), oraz pod własnym dozorem. Wykonawca będzie kupował i dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy we własnym zakresie, 10)Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem ww. usługi, 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości świadczonych usług w trakcie i po wykonaniu przedmiotu umowy i sporządzi każdorazowo protokół z tej kontroli, który podpiszą przedstawiciele obu stron kontraktu. 12) przed opracowaniem oferty wskazane jest obejrzenie pomieszczeń Starostwa. 13) dopuszcza się podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego. W zakresie ochrony osób i mienia: Ochrona osób i mienia w budynku Starostwa Powiatowego w Koninie przy ul. Aleje 1 Maja 9 w Koninie i ulicy Hurtowej 1 w Koninie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej przez pracownika ochrony. Pracownicy ochrony pełnią służbę w ubiorze służbowym z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu. Pracownicy realizujący ochronę zgodnie z przedmiotem zamówienia winni posiadać licencję pracownika agencji ochrony I lub II stopnia. 3. Wykonawca winien posiadać patrol interwencyjno-prewencyjny działający całą dobę. 4. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony podczas pełnienia służby należy: - ochrona przed włamaniem do obiektu chronionego, - przeciwdziałanie aktom przestępczym, - systematyczne obchody budynków i przyległego terenu, - systematyczne obchody ciągów komunikacyjnych wewnątrz budynków, stała obserwacja obiektu i urządzeń objętych ochroną, za pomocą patroli pieszych oraz z wykorzystaniem monitoringu wewnętrznego. Zamawiający wymaga, aby osoba zatrudniona do pełnienia służby posiadała poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą -zastrzeżone- zgodne z ustawą o ochronie informacji niejawnej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.75.00.00 - 74.75.00.00 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DGP DOZORBUD Grupa Polska Sp. z o.o., ul. N.M. Panny 5e, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 404914,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 404914,00

  • Oferta z najniższą ceną: 319800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 404914,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.