eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi napraw i konserwacji kserokopiarek stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Kraków: Usługi napraw i konserwacji kserokopiarek stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego
Numer ogłoszenia: 10182 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi napraw i konserwacji kserokopiarek stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na konserwacji i bieżących naprawach kserokopiarek stanowiących wyposażenie jednostek Policji woj. małopolskiego. 2. Wykonawca będzie wykonywał usługi konserwacji i napraw kserokopiarek na terenie miasta Kraków oraz w jednostkach organizacyjnych KWP w Krakowie znajdujących się na terenie województwa małopolskiego w związku z powyższym wykonawca koszty transportu musi wkalkulować w cenę usługi, gdyż zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat 3. Szczegółowe określenie ilości, typów oraz miejsc użytkowania kserokopiarek zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Załącznik ten jest jednocześnie formularzem cenowym. 4. Konserwacje i naprawy kserokopiarek będą wykonywane w zależności od potrzeb zamawiającego i posiadanych środków finansowych. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości konserwacji i napraw, nie mogą w razie mniejszych potrzeb, być podstawą roszczeń ze strony wykonawcy. 5. Usługa konserwacji kserokopiarki oznacza jej czyszczenie i regulacje. 6. Usługa naprawy kserokopiarki oznacza usuniecie zdiagnozowanej awarii wraz z wymianą części zamiennych, jeżeli jest to konieczne do naprawy urządzenia. 7. Części niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji zapewnia Wykonawca. Ceny wszystkich materiałów wykorzystanych przez Wykonawcę mają odpowiadać cenom rynkowym. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres 12 miesięcy, jednak nie krócej niż zakłada to gwarancja producenta. 9. Przed wykonaniem naprawy urządzenia Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu wstępną kalkulację cenową usługi z podaniem przyczyny powstałej awarii, wyszczególnieniem wartości brutto części niezbędnych do jej realizacji oraz wskazaniem ilości roboczogodzin koniecznych do wykonania usługi, celem jej zatwierdzenia. 10. Zamawiający ma prawo odstąpić od zlecenia wykonania naprawy w razie nie zaakceptowania kalkulacji cenowej naprawy, przedłożonej przez Wykonawcę lub w przypadku braku odpowiednich środków finansowych. 11. Wykonawca zagwarantuje wykonanie napraw przy użyciu oryginalnych części (w zależności od modelu kserokopiarki) lub zamienników o tych samych parametrach. Ceny części zamiennych użytych przez Wykonawcę do napraw nie mogą odbiegać od średnich cen rynkowych. 12. Zamawiający będzie zlecał usługi będące przedmiotem umowy sukcesywnie, w zależności od zaistniałych potrzeb. 13. Zamawiający wymaga, aby: a. czas wykonania usługi konserwacji nie przekroczył dwóch dni roboczych od dnia zgłoszenia konieczności wykonania konserwacji, b. czas realizacji naprawy nie przekroczył 5 dni roboczych od daty akceptacji kosztorysu naprawy (przesłanie przez Wykonawcę kosztorysu naprawy nie może przekraczać 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego awarii). c. w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi konserwacji lub naprawy wykonawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. W ramach uznanej reklamacji wykonawca dokona bezpłatnej naprawy i wymiany części na nowe wolne od wad d. w przypadku stwierdzenia zużycia technicznego kserokopiarki i nie przydatności do dalszego użytkowania, wykonawca opracuje we własnym zakresie i na własny koszt opinię techniczną / ekspertyzę / tego urządzenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego opisane powyżej warunki zostanie uznany Wykonawca, który realizował bądź realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówienie polegające na równoczesnym serwisowaniu, co najmniej 190 kserokopiarek w okresie minimum 6 miesięcy, zlokalizowanych, w co najmniej 12 miejscowościach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniającego opisane powyżej warunki zostanie uznany Wykonawca, który dysponuje min. 3 osobami (serwisantami), posiadającymi stosowne przeszkolenie w zakresie wykonywania przedmiotowych usług z zakresu konserwacji i naprawy kserokopiarek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.uzp.gov.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmian: 1) Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwa jest w przypadku wprowadzenia ustawowo zmiany stawki podatku VAT. 2) zmiany danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 3) zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszone
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pok. 101B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.