eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzcińsko-Zdrój › Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój trasą nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-30

Trzcińsko-Zdrój: Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój trasą nr 1
Numer ogłoszenia: 101807 - 2009; data zamieszczenia: 30.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzcińsko-Zdrój , Rynek 15, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4148088, faks 091 4148103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzcinsko-zdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój trasą nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: usługę polegającą na dowożeniu własnym środkiem transportu uczniów do szkół na terenie Gminy Trzcińsko-Zdrój trasą nr 1. Trasa nr 1 obejmuje przewóz uczniów w następujących miejscowościach: Dobropole - Stołeczna -Babin - Stołeczna - Piaseczno - Stołeczna - Trzcińsko-Zdrój Góralice - Dobropole - Tchórzno - Stołeczna - Babin - Stołeczna - Góralice Orientacyjna średnia dzienna długość trasy wynosi ok. 150 km. UWAGA: - koszty dojazdu i odjazdu środka transportu z miejscowości będących początkiem i końcem trasy ponosi Wykonawca, - Zamawiający zastrzega sobie zmianę trasy w przypadku zmian organizacyjnych w poszczególnych placówkach szkolnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.22.00 - 60.11.22.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w zamówieniu powinni wykazać, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych oświadczeń o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1 - 8..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni są złożyć w ofercie następujące dokumenty: 1. kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem licencji na przewóz osób, 2. kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zaświadczenia o kwalifikacji kierowcy, 3. kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dowodu rejestracyjnego pojazdu, 4. kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie pojazdu, 5. kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem prawa jazdy, 6. wykaz posiadanego środka transportu - na druku zamawiającego, 7. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 PZP - na druku zamawiającego 8. oświadczenie o niewykluczeni wykonawcy z art. 24 ust 1 i 2 PZP- na druku zamawiającego, 9. dowód wniesienia wadium - oryginał dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.BIP.TRZCINSKO-ZDROJ.PL.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie lub opakowaniu w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Miejskim w Trzcińsku-Zdroju ul. Rynek 15 w sekretariacie piętro I.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.