eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Dostawa atykułów gospodarczych w rozbiciu na 5 odrębnych Zadań



Ogłoszenie z dnia 2008-05-15

Nowa Sól: Dostawa atykułów gospodarczych w rozbiciu na 5 odrębnych Zadań
Numer ogłoszenia: 101799 - 2008; data zamieszczenia: 15.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3882111, fax -68 3871281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowasol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa atykułów gospodarczych w rozbiciu na 5 odrębnych Zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa atykułów gospodarczych w rozbiciu na 5 odrębnych Zadań - wielkość i zakres zamówienia określono w SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.67.33.00 - Miotły i szczotki do sprzątania w gospodarstwie domowym Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym Oryginalny kod CPV: 25.24.91.00 - Rękawice z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 25.22.00.00 - Opakowania zbiorcze z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.70.00 - Torebki do pakowania towarów Oryginalny kod CPV: 36.67.21.00 - Jednorazowe produkty w zakresie dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.21.00 - Artykuły cateringowe jednorazowe Oryginalny kod CPV: 28.61.21.00 - Żyletki Kod CPV wg słownika 2008: 33.72.11.00 - Żyletki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wymogu wniesienia wadium w tym postepowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6A b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6B c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie - na załączniku nr 2 oraz dokumenty wymagane w punkcie 6A Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Wykazu wykonanych - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. - zał. Nr. 4 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń i dokumentów; spełnia / nie spełnia wymaganego warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowasol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego biurowiec pokój nr 5 - Dział Zamówień Publicznych ul. Chałubińskiego 7, 67-100 Nowa Sól.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Druciaki metalowe duże - nierdzewne 2. Kije do szczotek drewniane 3. Kije do szczotek plastikowe 4. Miotła brzozowa 5. Pojemnik plastikowy 25 l typ amerykański z dwoma uchwytami po bokach i pokrywą zamykaną szczelnie z uchwytem na środku 6. Pojemnik plastikowy 60 l z dwoma uchwytami po bokach i pokrywą z uchwytem na środku 7. Szczotki do rąk plastikowa dł. 10 cm szer. 4 cm z uchwytem 8. Szczotka do WC z plastikową podstawką 9. Szczotka do szorowania drewniana - plastikowy włos 10. Szczotka do zamiatania drewniana 11. Szczotka do zamiatania plastikowa 12. Szczotka do zamiatania SORGO 13. Ścierki perforowane nie mechacące się typ Unitex 14. Ścierki do mycia podłóg białe 60x80 15. Ścierki do mycia naczyń ostre, duże 16. Wiadro MOP 18 l 17. Wiadro plastikowe 15 l z przykrywką 18. Wkłady MOP sznurkowe maxi dł. do. 30 cm 19. Kij do wkładu MOP 20. Zmiotka + szufelka plastikowe komplet 21. Zmywak gąbka - duży, minimalne rozmiary około 14cmx10cm Villeda Glitzi Ekstra Action /wysoki efekt czyszczenia dzięki specjalnym właściwościom czarnych powierzchni/ 22. Zapałki 1 op = 10 pudełek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.33.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice gumowe gospodarcze nr 8 M 2. Rękawice gumowe gospodarcze nr 9 L 3. Rękawice gumowe gospodarcze nr 10 XL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.91.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Folia aluminiowa do żywności 150m /350 mm 2 Folia do żywności 300m /440 mm 3 Folia do pakowania gorący stół PCV 400 x 1500 HWAO do zgrzewania na gorąco 4 Papier pakowy Szary w arkuszach, gruby 5 Papier śniadaniowy w arkuszach matowy, nie nabłyszczany 300 x 325 - 1 op. = 20 szt. SWW 1829491 6 Reklamówki foliowe do żywności 30 cm x 40 cm (1op.100szt.) 7 Worki foliowe do żywności 50 cm x 80 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kubki plastikowe jednorazowe wzmocnione 0,2 - 0,25l 2. Kubki plastikowe jednorazowe wzmocnione np. brązowe 0,2 - 0,25 l do napoi gorących 3. Kubki plastikowe jednorazowe wzmocnione 0,5 l 4. Łyżki duże plastikowe jednorazowe 5. Miseczki plastikowe jednorazowe do surówek średnica 10 cm bez przykrywek 6. Miseczki plastikowe jednorazowe do zup 500 ml do gorących dań 7. Tacka papierowa 14 x 20 8. Taca styropianowa do żywności z zastosowaniem na gorący stół 3 S biała 9. Talerze plastikowe jednorazowe płytkie do dań gorących grube 10. Widelce jednorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Golarki jednorazowe Gillette 2 platinum 2. Żyletki POLSILVER.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.61.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.