eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku biurowego SARL w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 - w części dotyczącej docieplenia elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-28

Ogłoszenie nr 101744 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.

Stargard: Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku biurowego SARL w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 - w części dotyczącej docieplenia elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dofinansowane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 513508-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 86785 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzka Agencja Rozwoju Lokalnego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 812676074, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8349088, faks , e-mail sarl@sarl.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.sarl.pl/index.php/stargardzka-agencja-rozwoju-lokalnego/
Adres profilu: http://www.sarl.pl/index.php/category/zamowienia/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku biurowego SARL w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 - w części dotyczącej docieplenia elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Sygnatura postępowania: SARL.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną budynku biurowego SARL w Stargardzie przy ul. Pierwszej Brygady 35 - w części dotyczącej docieplenia elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres robót budowlanych obejmować będzie: ? docieplenie ścian zewnętrznych szczytowych i podłużnych płytą styropianową o wsp. l= 0,038 mK/W i grubości 16 cm do 24,65 m n.p.t. (do VII kondygnacji włącznie oprócz ścian kondygnacji parteru), powyżej płytą z wełny mineralnej o wsp. l= 0,038 mK/W i grubości 16 cm oraz ościeży otworów płytą styropianową i płytą z wełny mineralnej grubości min. 2 cm metodą wielowarstwowego systemu docieplenia ścian zewnętrznych o bezspoinowej powierzchni wyprawy, ściany kondygnacji parteru wykończone płytą elewacyjną HPL, gr. 8 mm (system elewacji wentylowanej), ? docieplenie stropodachu wentylowanego części niskiej i wysokiej metodą wdmuchiwania granulatu wełny mineralnej, gr. 25 cm o wsp. l= 0,042 mK/W materiału izolacyjnego, ? ocieplenie stropu zewnętrznego - uskoku nad parterem płytą styropianową o wsp. l= 0,038 mK/W i grubości 22 cm, ? wymianie stolarki okiennej, na okna szczelne a<03, o wsp. U= 0,9 W/m2K wyposażone w nawiewniki higrosterowane, ? wymianie stolarki drzwiowej, o wsp. U= 1,3 W/m2K ? docieplenie ścian zewnętrznych piwnic (do poziomu gruntu) - płytą styropianową twardą o wsp. l= 0,038 mK/W i grubości 16 cm, wykończenie tynk mozaikowy, ? wykonanie renowacji pokrycia istniejących stropodachów z zastosowaniem jednowarstwowej papy wentylacyjnej, aktywowanej termicznie, ? wykonanie remontu kominów wentylacyjnych, ? wymiana opierzeń, obróbek blacharskich - blacha stalowa, ocynkowana, powlekana w kolorze grafitowym, ? wykonanie naprawy i remontu elementów betonowych (murki, schody zewnętrzne, spoczniki, rampy, filary itp.) za pomocą systemu napraw betonu, wykończenie: powierzchni poziomych farbą, powierzchni pionowych - tynk mozaikowy, ? wykonanie zadaszeń nad wejściami - systemowych, szkło klejone, bezpieczne, hartowane, o grafitowej barwie gr. min. 12 mm, wsporniki stal nierdzewna lub stal malowana proszkowo, ? wymianie istniejących balustrad - stalowe malowane proszkowo, ? wymianie płytek gresowych na rampie i schodach zewnętrznych - 30x30 cm, kolor grafitowy, ? wykonania opaski przeciwopadowej (odwadniającej) wokół budynku - płyta chodnikowa 50x50 cm, ? wymiana i przełożenie instalacji odgromowej na materiał izolacyjny, przełożenie istniejących elementów na elewacjach (np. klimatyzatory, anteny itp.) na materiał izolacyjny, demontaż istniejących liter przestrzennych ZNTK, opasek betonowych itp., renowacja istniejących elementów stalowych. 2) Zamawiający informuje, że w projekcie budowlanym ujęte są również do wymiany trzy okna, które Zamawiający zdążył wymienić we własnym zakresie. Okna znajdują się w pomieszczeniach łazienek na 4, 5 i 6 piętrze budynku. Są to okna PCV dwuszybowe. Obowiązkiem Wykonawcy będzie ocena możliwości dostosowania tych okien do okien wymaganych projektem budowlanych lub też poinformowanie Zamawiającego o konieczności ich demontażu i wymianie na nowe. Na potrzeby złożenia oferty należy przyjąć, że okna te ujęte są wśród robót objętych przedmiarem robót, jako okna do wymiany. Ewentualne dostosowanie okien do tych wymaganych projektem budowlanym zostanie uwzględnione, jako roboty zamienne w trakcie realizacji robót. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST) oraz niniejszą SIWZ - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego dokumentacją projektowo-kosztorysową. 4) Dokumentacja związana z postępowaniem udostępniona w formie elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego: http://www.sarl.pl/index.php/category/zamowienia/ 5) Sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do SIWZ 6) W opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin obiektu. 7) Jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń niniejszej SIWZ i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiarów robót. 8) Jeżeli postanowienia niniejszej SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ. 9) Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany instalacji centralnego ogrzewania budynku, o której jest mowa w dokumentacji projektowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45262100-2, 45400000-1, 45420000-7, 45410000-4, 45262520-2, 45430000-0, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1527407.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Usługi - Handel Rafał Zieliński , szczecin@zielinski.info.pl, ul. Moniuszki 35 , 87 - 140, Chełmża, kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1875086,90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1875086,90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1875086,90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca zadeklarował wykonanie przedmiotu umowy bez udziału podwykonawców.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.