eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych należących do Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Świerklaniec: Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych należących do Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu
Numer ogłoszenia: 101725 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Rekreacji, ul. Parkowa 30, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844330, fax 032 2844490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.palackawalera.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych należących do Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych tj. benzyna bezołowiowa i olej napędowy do pojazdów służbowych należących do Gminnego Ośrodka Rekreacji w Świerklańcu. Kod PCV 23.11.12.00 wg PN EN 228 - benzyna bezołowiowa 95 Kod PCV 23.12.11.00 wg PN EN 590 - olej napędowy 2. Przewidywana ilość paliw płynnych w czasie trwania umowy wyniesie ok.: benzyna bezołowiowa 95 w ilości 11000 litrów oraz olej napędowy w ilości 11000 litrów 3. Dostawa odbywać się będzie na stacji Wykonawcy usytuowanej w odległości do 25km od siedziby Zamawiającego, sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Rozliczenie zakupów dokonanych w ramach umowy będzie realizowane na podstawie wystawionej faktury wg zestawień tankowań, załączonych do faktury. 5. Każdorazowa sprzedaż paliw płynnych będzie dokonywana zgodnie z obowiązującą ceną na stacji Wykonawcy w dniu zakupu paliwa uwzględniającą ewentualny upust. 6. Cena za litr paliw płynnych może ulegać zmianie w zależności od cen producenta, zmiany wysokości podatku i akcyz. 7. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania na piśmie Zamawiającego o fakcie zmiany ceny z podaniem przyczyn tej zmiany. 8. Dostarczane paliwa płynne przez Wykonawcę muszą odpowiadać parametrom aktualnie obowiązującej Polskiej Normy oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 roku w sprawie wymagań jakościowych do paliw ciekłych. (Dz. U. Nr 216, poz. 1825)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (wymagane oświadczenie - załącznik nr 2) 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu (na zasadzie -spełnia - nie spełnia), czy Wykonawcy złożyli wymagane Oświadczenia ( Formularz Oferty - załącznik nr 1) i dokumenty wymienione w części VI SIWZ 3.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek wymienionych w art. 89 Ustawy. 5. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 5.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 5.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w części V pkt. 1. Treść tego Oświadczenia zawiera Formularz oferty - Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Jeżeli oferta będzie złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinna ona zawierać oddzielne Oświadczenie każdego z nich. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio: że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) będzie występował jego pełnomocnik wymagany jest oryginał pełnomocnictwa podpisany przez osobę uprawnioną wynikającą z odpisu z właściwego rejestru działalności, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS. Zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 roku Nr 225, poz. 1635) ustanowienie pełnomocnika podlega opłacie skarbowej. 5.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1 SIWZ 6.Wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza Oświadczenie Wykonawcy o wysokości ceny benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego na jego stacji-stacjach w dniu 14.05.2008 roku tj. w dniu wszczęcia niniejszego postępowania, która stanowi podstawę wyliczenia ceny oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 7.Podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę formularza (Projekt Umowy) stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 8.Wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza (Oświadczenie Wykonawcy) w trybie art. 22 Ustawy prawo zamówień publicznych, które upoważnia go do ubiegania się o zamówienie publiczne oraz w trybie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ww ustawy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ UWAGA: Dokumenty wyszczególnione w pkt. 2 -4 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklaniec.i-gmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Osrodek Rekreacji w Świerklańcu ul. Parkowa 30 42 - 622 Swierklaniec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Rekreacji w Świerklańcu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.