eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, znak postępowaniaZP-3/03/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-13

Wrocław: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, znak postępowania: ZP-3/03/2013
Numer ogłoszenia: 101706 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, znak postępowania: ZP-3/03/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu. 2.Zamówienie podzielone jest na 2 Części: 1) CZĘŚĆ I: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia w cz. I wchodzą: ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (ogólnej + rozszerzenia ). 2) CZĘŚĆ II: W skład ubezpieczeń będących przedmiotem zamówienia w cz. II wchodzą: ubezpieczenia Komunikacyjne OC, AC, NNW, ASS. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SIWZ określającym warunki i zakres ubezpieczenia oraz w Załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ - wzorach umów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy będzie uznany za spełniony jeśli wykonawca przedłoży zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej oraz złoży oświadczenie wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale V SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), Oświadczenie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2b (jeżeli dotyczy), W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy, należy złożyć oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy - wg wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Część 1 - Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ZAMAWIAJĄCY przewiduje, że strony mogą wprowadzić zmiany do umowy. W szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1.1 zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 1.2 zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia związku ze zmianą wartości majątku, przy zachowaniu dotychczasowych stawek ubezpieczeniowych, zgodnie z postanowieniami §4 1.3 korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 1.4 zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych, 1.5 zmiana wynikająca z zastosowania klauzuli automatycznego pokrycia i klauzuli okolicznościowej, zdefiniowanej w opisie przedmiotu zamówienia. Część 2 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp ZAMAWIAJĄCY przewiduje, że strony mogą wprowadzić zmiany do umowy . W szczególności zmiany mogą dotyczyć: 1.1 zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, 1.2 zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia, przy zachowaniu dotychczasowych stawek ubezpieczeniowych, zgodnie z postanowieniami §4 1.3 korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, 1.4 zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych, Plac Polski 3/4, 50-156 Wrocław (II piętro, pokój nr 217) lub złożyć wniosek do Zamawiającego na powyższy adres. Opłata za SIWZ wynosi 0,15 gr za 1 stronę.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4 50-156 Wrocław, Sekretariat Kanclerza, pok. 107 - I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.