eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruklanki › Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kruklanki - ul. Borecka i Wodna od km 0+595 do km 1+106 dł. 0,51km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Kruklanki: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kruklanki - ul. Borecka i Wodna od km 0+595 do km 1+106 dł. 0,51km
Numer ogłoszenia: 101669 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kruklankach , ul. 22 Lipca 10, 11-612 Kruklanki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4217002, faks 087 4217002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruklanki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kruklanki - ul. Borecka i Wodna od km 0+595 do km 1+106 dł. 0,51km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kruklanki - ul. Borecka i Wodna od km 0+595 do km 1+106 dł. 0,51km, zgodnie z dokumentacją techniczną, oraz pozwoleniem na budowę. Przebudowywany odcinek jest częścią dużej inwestycji i ze względu na przeznaczone środki finansowe stanowi tyko niezbędną część zakresu robót umożliwiającą poprawę nawierzchni dla ruchu kołowego. Realizacja zadania obejmuje m.in.: - roboty pomiarowe - wytyczenie obiektu, - rozbiórka istniejącej nawierzchni oraz krawężników (za pozyskanie materiału) - wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinku objętym realizacją, - wykonanie podbudowy, nowych krawężników oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa wiążąca 7cm i ścieralna 5cm. Przedmiary robót (wzory kosztorysów ofertowych) przekazane w ramach załącznika do SWIZ należy traktować informacyjnie określające orientacyjny zakres robót przewidziany zamówieniem, z których Wykonawca może skorzystać w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego. Wykonawca opisów poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie powinien traktować jako ostatecznie definiujących wymagań dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarach nie wymieniono danych robót Wykonawca winien przyjmować, że roboty w danej pozycji muszą być wykonane według: - opisów i rysunków składających się na dokumentację projektową, - obowiązujących przepisów technicznych i wiedzy technicznej, - istotnych postanowień projektu umowy. Wykonawca w trakcie realizacji inwestycji jest odpowiedzialny za właściwe zabezpieczenie placu budowy, bezpieczeństwo pracowników oraz osób postronnych. Wykonawca musi zapewnić właściwe oznakowanie oraz organizację ruchu na czas prowadzenia prac drogowych. Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania oferty ma obowiązek zapoznać się z dokumentacja techniczną stanowiącą opis zamówienia (załączoną do SWIZ) oraz dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne roboty nie ujęte w przedmiarze inwestorskim, a konieczne dla właściwej według wykonawcy realizacji zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 55.000 PLN. (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W tym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Kruklanki ul. 22-Lipca 10, 11-612 Kruklanki BS WĘGORZEWO O/KRUKLANKI 35 9348 0000 0397 0931 2000 0050 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy : a) nazwę Wykonawcy, b) nazwę Zamawiającego, c) nazwę gwaranta - banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji ze wskazaniem siedziby, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji, g) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano : odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub wykonawca na wezwanie zamawiającego nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw 6. Postanowienia pkt 5 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2 i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy-Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami według zasad określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty : a) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musza być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) d) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) e) Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p. o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817). 3. Dokumenty wymienione w Rozdziale VI należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia, nie spełnia. 6. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, finansowy i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) : Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniami z właściwej izby samorządu budowlanego : Kierownik robót sanitarnych posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiedzialnym za wykonanie prac z zakresu sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez te izbę z określonym w nim terminem ważności oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci kanalizacji deszczowych lub sanitarnych. Kierownika robót drogowych posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie prac z zakresu robót drogowych oraz posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie - koniecznym do kierowania robotami drogowymi w zakresie niniejszego zamówienia, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez te izbę z określonym w nim terminem ważności Przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt a) - załącznik nr 2 Wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunki wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : wykaz osób podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że powyższe osoby dla których wymagane są uprawnienia budowlane (kierownik kierownicy robót) posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla tych kierowników. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej : - trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu budowy bądź przebudowy drogi o wartości co najmniej 500.000 PLN (wraz z podatkiem VAT) łącznie W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ i dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły końcowe odbioru robót, itp).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, finansowy i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób uczestniczących w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniami z właściwej izby samorządu budowlanego : Kierownik robót sanitarnych posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiedzialnym za wykonanie prac z zakresu sieci kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez te izbę z określonym w nim terminem ważności oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci kanalizacji deszczowych lub sanitarnych. Kierownika robót drogowych posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie prac z zakresu robót drogowych oraz posiadającego uprawnienia do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie - koniecznym do kierowania robotami drogowymi w zakresie niniejszego zamówienia, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez te izbę z określonym w nim terminem ważności Przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt a) - załącznik nr 2 Wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunki wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : wykaz osób podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że powyższe osoby dla których wymagane są uprawnienia budowlane (kierownik kierownicy robót) posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla tych kierowników.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki ( w przypadku ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) : a) Posiadać polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 800.000 PLN. ( w przypadku wykonawców zagranicznych posiadających polisę w walucie innej niż PLN należy podać wartość przeliczoną na PLN według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych). W celu potwierdzenia spełnienia ww warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 800.000 PLN i przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

harmonogram realizacji robót kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kruklanki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Kruklanki Adres zamawiającego Ulica: 22 Lipca 10 Kod Miejscowość 11-612 Kruklanki Telefon: 87 421 70 02 Faks: 87 42170 02.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Nazwa zamawiającego Urząd Gminy Kruklanki Adres zamawiającego Ulica: 22 Lipca 10 Kod Miejscowość 11-612 Kruklanki Faks: 87 42170 02.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.