Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-26
Warszawa: Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na dwie części.
Numer ogłoszenia: 101660 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia , ul. Antoniego Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 328 60 01, faks 22 328 60 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na dwie części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych owoców i warzyw dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia w podziale na dwie części: Część I-Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1A do SIWZ. Część II-Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia oddział w Sieradzu, wg ilości i asortymentu określonego w Załączniku Nr 1B do SIWZ. Załącznikiem do formularza oferty jest: Załączniki Nr 1A lub Załącznik Nr 1B określające szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Formularze cenowe), odpowiednio do części na którą składana jest oferta. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności, rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie, oraz normami jakościowymi, zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Rolniczej, 2)Wykonawca ma obowiązek dostarczać produkty I klasy, zgodne z zastosowaną normą jakości, 3)Cechy dyskwalifikujące przedmiot zamówienia: obce posmaki, zapachy, zafermentowania lub obecność pleśni, ślady gnicia lub zwiędłe, 4)Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w odpowiednich skrzynkach lub workach, transportem zapewniającym zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Skrzynki powinny być ułożone w sposób nie powodujący deformacji, uszkodzeń i zapewniający estetyczny wygląd środka spożywczego. 3.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)dostarczania towarów do magazynów zamawiającego, własnym transportem na własny koszt i ryzyko, 2)dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczanego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego, 3)dołączania do każdej dostawy faktury VAT, z wyszczególnieniem produktów, ich ilości, ceny jednostkowej, kwoty VAT i kwoty brutto, 4)terminowego dostarczania zamówionych towarów. W przypadku nie dostarczenia przez Wykonawcę towarów w terminie, Zamawiającemu przysługuje prawo zakupu danego towaru u innego podmiotu i obciążenia Wykonawcy różnicą między ceną zakupu u innego podmiotu, a ceną wynikającą z umowy - w takim przypadku Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru dostarczonego po terminie, 5) użyczenia nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do magazyny Zamawiającego na okres do następnej dostawy. 4.Zamawiający w odniesieniu do wszystkich części zamówienia zastrzega sobie prawo: 1)rezygnacji z zakupu części produktów wynikającym z braku lub ograniczenia zapotrzebowania, 2)zamiany ilości zamawianych produktów w ramach wartości i asortymentu określonego w umowie, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego, 3)zmiany asortymentu do 5 % wartości umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to zwiększenia wartości całego zamówienia określonej w umowie. Cena takich produktów nie może być wyższa niż cena producenta maksymalnie z 2% marżą. Zamówienie nastąpi po otrzymaniu wyceny od Wykonawcy i po akceptacji ceny przez Zamawiającego, 4)zmiany asortymentu w przypadku wycofania starego i wprowadzenia nowego produktu , produktów, w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach, w cenie nie wyższej niż zaoferowana w ofercie przetargowej. Część I DOSTAWA ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA 1.Miejscem dostarczenia jest Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1, Wypiska w Zakładzie Karnym Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1b, Wypiska w Oddziale Zewnętrznym Popowo ul. Nadbużańska 39, Kawiarnia w Ośrodku Szkolenia SW w Popowie ul. Nadbużańska 41, Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Grochów ul. Chłopickiego 71A, Sala Widzeń, Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Służewiec ul. Kłobucka 5, Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37, Stołówka pracownicza przy Areszcie Śledczym Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37A, Bufet Politechniki Warszawskiej ul. Narbutta 85 oraz Sala Widzeń w Oddziale Zewnętrznym Bemowo, Restauracja Grodzka ul. Kocjana 3. 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.Podane w Załączniku Nr 1A ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. Część II DOSTAWA ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW DLA MAZOWIECKIEJ INSTYTUCJI GOSPODARKI BUDŻETOWEJ MAZOVIA ODDZIAŁ W SIERADZU 1.Miejscem dostarczenia jest Kantyna przy Zakładzie Karnym w Sieradzu, ul. Orzechowa 5 98-200 Sieradz - Sala Widzeń 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.Podane w Załączniku Nr 1B ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie. 5.Określenia przedmiotu zamówienia ze Wspólnym słownikiem zamówień: 03220000-9 - Owoce i warzywa 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp. 7.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 8.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, odrębnie na każdą część. 9.Podwykonawstwo 1)Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 1 Pzp informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Brak wskazania podwykonawcy oznacza, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne, 2)Jeżeli Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, a zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wskazać części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 3)Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp (zgodnie z rozdziałem VI ust. 1 pkt 3) - 4) SIWZ), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wykazać te podmioty oraz części zamówienia, które będą im powierzone i złożyć dokumenty o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) - 6) SIWZ, dotyczące tych podmiotów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw świeżych owoców i warzyw. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją co najmniej dwóch dostaw świeżych owoców i warzyw, na kwotę nie mniejszą niż:dla Część I - 200 000,00 zł brutto każda,dla Część II - 25 000,00 zł brutto każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, wzór Załącznik Nr 2 do SIWZ,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia, wzór Załącznik Nr 2 do SIWZ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: a) dla części I - 200 000,00 zł, b) dla części II - 25 000,00 zł. Jeżeli wykonawca składa ofertę na obydwie części przedmiotu zamówienia, polisa lub inny dokument powinna obejmować sumę gwarancyjną na kwotę stanowiącą sumę ww. kwot dla tych części.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Dokumentów potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz, że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski - wzór Załącznik Nr 7 do SIWZ (dotyczy wszystkich części)2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania - Załącznik Nr 4. 3.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp i rozdziale V ust. 1 pkt 2) - 4) SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda załączenia do oferty pisemnego zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z oświadczeniem w sprawie zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia (wzór oświadczenia) - Załącznik Nr 4A. 4.Dowody potwierdzające że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbmazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA
ul. Kocjana 3
01-473 Warszawa
sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejscem dostarczenia jest Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1, Wypiska w Zakładzie Karnym Warszawa - Białołęka ul. Ciupagi 1b, Wypiska w Oddziale Zewnętrznym Popowo ul. Nadbużańska 39, Kawiarnia w Ośrodku Szkolenia SW w Popowie ul. Nadbużańska 41, Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Grochów ul. Chłopickiego 71A, Sala Widzeń, Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Służewiec ul. Kłobucka 5, Sala Widzeń i Wypiska w Areszcie Śledczym Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37, Stołówka pracownicza przy Areszcie Śledczym Warszawa - Mokotów ul. Rakowiecka 37A, Bufet Politechniki Warszawskiej ul. Narbutta 85 oraz Sala Widzeń w Oddziale Zewnętrznym Bemowo, Restauracja Grodzka ul. Kocjana 3. 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.Podane w Załączniku Nr 1A ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Mazowieckiej Instytucji Gospodarki Budżetowej Mazovia oddział w Sieradzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Miejscem dostarczenia jest Kantyna przy Zakładzie Karnym w Sieradzu, ul. Orzechowa 5 98-200 Sieradz - Sala Widzeń 2.Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień cząstkowych składanych telefonicznie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.Podane w Załączniku Nr 1B ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w drugiej połowie 2024 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.07.2024 r. do 30.09.2024 r.
- TP.D.DN NŻ.21.24_Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców
- S252.4.2024 Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Kozarzach
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2024 r. na terenie miasta Nidzica
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.