eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Przebudowa drogi powiatowej nr 4941P Krobia - Łęka Mała wieś Chumiętki na długości 0,430 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Gostyń: Przebudowa drogi powiatowej nr 4941P Krobia - Łęka Mała wieś Chumiętki na długości 0,430 km
Numer ogłoszenia: 101429 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Poznańska 200, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5723796, fax 065 5751965.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.gostyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 4941P Krobia - Łęka Mała wieś Chumiętki na długości 0,430 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następującego zakresu rzeczowego robót : 1/ Roboty rozbiórkowe- rozebranie krawężnika - 145,0 m 2/ Roboty ziemne - 344,40 m3 3/ Ustawienie krawężnika - 200,0 mb 4/ Wjazdy z kostki brukowej - 51,0 mb 5/ Chodnik z kostki betonowej brukowej szarej gr.6cm 199,75 m2 ,kolorowej - 34,0 m2 6/ Wykonanie odwodnienia: z rur PCV Ø200 - 92,0 m, studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø1000 -szt.2 studzienki ściekowe uliczne Ø500-szt.14,regulacja studzienek dla włazów kanałowych i wpustów - szt.2 7/ Regulacja kratek ściekowych - szt.7 8/ Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - szt.10 9/ Regulacja pionowa studzienek telefonicznych - szt.2 10/ W-wa odcinająca z gruntu stabilizowanego cementem - 861 m2 11/ Ścieki uliczne z kostki brukowej.2 rzędy - 860,0 m 12/ Skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 2586,0 m2 13/ Wyrównanie podbudowy masa bitumiczną - 143,18 t 14/ Ułożenie siatki z włókna szklanego - 1935,0 m2 15/ W-w ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5cm - 2.586,0 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 65.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł w terminie do dnia 06.07.2007r.godz.9:30 2.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy WBK SA ul. Bojanowskiego 22 1 oddział w Gostyniu nr 82 1090 1258 0000 0000 2505 0457 z dopiskiem Wadium-przetarg - na Przebudowę drogi powiatowej nr 4941P Krobia - Łęka Mała wieś Chumiętki..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki wynikające a art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniemtjw okresie ostatnich 5 latach,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem złożoności i stopniu trudności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia ( przebudowa drogi,remont drogi,odnowa nawierzchni ) 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Kierownik robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4) Ne podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art.24 ust.1i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podst.złożonych w ofercie dokumentów ,oświadczeń przy zastosowaniu kryterium spełnianie spełnia .Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalnościlub czynności o którym mowa w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podt.art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo Zamówień Publicznych,, zwanej dalej \ ustawą\ zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 - według załącznika nr 3 do specyfikacji , 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ( w przypadku dokumentu wystawionego w okresie wcześniejszym, dokument musi być potwierdzony jako aktualny przez organ wydający w wymaganym terminie ) 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz musi zawierać 3 zadania o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 zł każde - według załącznika nr 4 do specyfikacji ) 2.2Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do.Kierownik robót musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności, drogowej -według załącznika nr 5 do specyfikacji 2.3Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót , posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz należą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Formularz OFERTA sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji 4. Wypełniony kosztorys ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.gosty.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznaśka 200,pokój nr 17, II pietro. Specyfikację można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ulica Poznaśka 200, pokój nr 17, II piętro. Otwarcie ofert:dnia 06.07.2007r. godzina 09:45 -Powiatowy Zarząd Dróg w Gostyniu ul. Poznańska 200,pokój nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.