To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-28
Ogłoszenie nr 101397 - 2017 z dnia 2017-06-28 r.
Wrocław: Remont dachu wraz z więźbą dachową oraz dociepleniem połaci dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Przestrzennej 27 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 96648-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: "Nasz Zarządca" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
2150578400000, ul.
Ul. Tarnogajska
18,
50512
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 336 47 37, faks
71 342 00 20, e-mail
nz@nz-wroc.beep.pl
Adres strony internetowej (URL): http://naszzarzadca wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wspólnota mieszkaniowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu wraz z więźbą dachową oraz dociepleniem połaci dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Przestrzennej 27 we Wrocławiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: "Remont dachu wraz z więźbą dachową oraz dociepleniem połaci dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Przestrzennej 27 we Wrocławiu" Zamówienie obejmuje remont w zakresie m.in.: ROBOTY REMONTOWE Projektuje się wykonanie następującego zakresu prac: Montaż nowej stolarki okiennej połaciowej; Montaż nowego deskowania lukarn na elewacji frontowej; Wykonanie detali architektonicznych w tynku (odtworzenie istniejących gzymsów); Wykonanie nowej więźby dachowej wraz z pokryciem dachu i obróbkami blacharskimi; Wykonanie odwodnienia dachu; Remont istniejącego zadaszenia świetlika. ROBOTY ROZBIÓRKOWE Projektuje się demontaż:Istniejących obróbek blacharskich; 100% pokrycia dachu wraz z deskowaniem, łaceniem oraz obróbkami blacharskimi; odwodnienia dachu; konstrukcji drewnianej więźby dachowej; 100% pokrycia zadaszenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
44112410-5,
45450000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT168518.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 182000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie przedmiotowego zamówienia z zastosowaniem trybu zamówienia z wolnej ręki jest zgodne z
przepisami ustawy Pzp, ponieważ zachodzą okoliczności określone przepisem art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Uzasadnieniem zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp jest
fakt, że w postępowaniu, dotyczącym przedmiotowego zamówienia publicznego, prowadzonym uprzednio w
trybie przetargu nieograniczonego (2 postępowania) , nie zostały złożone żadne oferty, a pierwotne warunki
zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, co spełnia przesłanki określone przepisem art. 67 ust. 1
pkt 4 ustawy Pzp (przeprowadzono postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia w trybie
przetargu nieograniczonego - ogłoszenia o zamówieniu zostały zamieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych w dniu 10.05.2017r. pod nr 504461-N-2017 oraz w dniu 25.05.2017r. pod nr 517889-N-2017,
a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 16 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 118 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zamawiającego w okresie 24 miesięcy"
- REMONT POMIESZCZEŃ SANITARNYCH W ZAMIEJSCOWYCH ODDZIAŁACH REHABILITACYJNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU ZLOKALIZOWANYCH PRZY UL. POŚWIĘCKIEJ 8
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- USŁUGA PORTIERSKA I DOZORU W OBIEKTACH DOLNOŚLĄSKIEGO SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO NR 12 DLA UCZNIÓW NIESŁYSZĄCYCH I SŁABOSŁYSZĄCYCH ORAZ Z INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.