eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wykonanie jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia grysem bazaltowym 5-8mm i emulsją asfaltową na drodze powiatowej nr 1872 N Ełk - Wiśniowo Ełckie - Kopijki - gr. woj. (Rajgród) w km 1+035-3+035 o dług. 2,000 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Ełk: Wykonanie jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia grysem bazaltowym 5-8mm i emulsją asfaltową na drodze powiatowej nr 1872 N Ełk - Wiśniowo Ełckie - Kopijki - gr. woj. (Rajgród) w km 1+035-3+035 o dług. 2,000 km
Numer ogłoszenia: 101293 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia grysem bazaltowym 5-8mm i emulsją asfaltową na drodze powiatowej nr 1872 N Ełk - Wiśniowo Ełckie - Kopijki - gr. woj. (Rajgród) w km 1+035-3+035 o dług. 2,000 km.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie jednokrotnego powierzchniowego utrwalenia grysem bazaltowym 5-8mm i emulsją asfaltową na drodze powiatowej nr 1872 N Ełk - Wiśniowo Ełckie - Kopijki - gr. woj. (Rajgród) w km 1+035-3+035 o dług. 2,000 km. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (kadra kierownicza zatrudniona na budowie winna posiadać uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do kierowania robotami budowlanymi - wskazane uprawnienia drogowe); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy \Prawo Zamówień Publicznych\, e) przyjmą warunki określone w SIWZ. Warunek opisany w pkt b) Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej pięć przedsięwzięć w zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz dokumentami - referencjami od innych Zamawiających, potwierdzającymi należyte ich wykonanie - załącznik Nr 3 do SIWZ; d) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik Nr 4 do SIWZ; Wymaga się by Wykonawca dysponował (własnym, wynajętym lub dzierżawionym) sprzętem: - rozsypywacz kruszywa - 1 szt, - samochodowa skrapiarka lepiszcza - 1 szt, - walec ogumiony - 1 szt, - walec stalowy gładki - 1 szt, - samochód samowyładowczy - min. 2 szt. e) wykaz osób zatrudnionych do realizacji zamówienia wraz z kserokopią dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje zawodowe i uprawnienia oraz kserokopią zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanych - Załącznik Nr 5 do SIWZ; f) potwierdzenie udzielenia co najmniej trzyletniej gwarancji. g) kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; h) oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl; bip.powiat.elk.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, pok. Nr 5. Specyfikację można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1, sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.