eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Szkolenie z zakresu pracownik biurowy w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanym w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnieni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Zawiercie: Szkolenie z zakresu pracownik biurowy w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanym w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
Numer ogłoszenia: 101235 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75660 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie z zakresu pracownik biurowy w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanym w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu pracownik biurowy w projekcie Profesjonalnie i zawodowo realizowanym w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Szkolenie przeznaczone jest dla 32 osób, podzielonych na 3 grupy, dwie po 11 osób i jedna licząca 10 osób. Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie ulegnie obniżeniu (w stosunku do całkowitego wynagrodzenia brutto) maksymalnie o 20%, proporcjonalnie do liczby osób, które ukończą szkolenie. Na powyższe wpływa fakt, iż projekt przewiduje możliwość rezygnacji ok. 20% uczestników z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wynikających np. z uzyskania przez nich zatrudnienia; dalszą przyczyną mogą być trudności w naborze potencjalnych uczestników szkolenia. Reasumując Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie przeprowadzone szkolenia, ukończone przez uczestników, nie mniej jednak niż 80% wynagrodzenia całkowitego brutto. Szkolenie zostanie przeprowadzone na terenie miasta Zawiercia. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego stawienia się każdorazowo na bezpośrednie wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym wskazanym miejscu na terenie Zawiercia i Katowic. 1. Cele szkolenia. Zdobycie wiedzy z zakresu: obsługi pakietów biurowych, kontaktów interpersonalnych i asertywności, metod archiwizacji, obsługi urządzeń biurowych orz zarządzanie czasem. 2. Metodyka szkolenia: 1) wykorzystywanie aktywnych form prowadzenia zajęć (łączenie wykładów, ćwiczeń, dyskusji, burze mózgów, odwoływanie się do doświadczeń uczestników), 2) praca oparta na treningu interpersonalnym, 3) ćwiczenia indywidualne i grupowe, mające na celu zwiększyć wiarę w siebie i pomóc w znalezieniu pracy. 3. Materiały dotyczące realizacji szkolenia. Uczestnicy otrzymują komplet materiałów merytorycznych oraz certyfikat (zgodnie z obowiązującym wzorem MEN) - z logo UE i EFS. 4. Harmonogram realizacji szkolenia dla poszczególnych grup. Do przeszkolenia: 3 grupy - dwie składające się z 11 osób i jedna 10-osobowa. Szkolenie trwa 100 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Zajęcia odbywają się trzy razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku, w możliwym przedziale godzinowym od 8.00-16.00) po 6 godzin dydaktycznych. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, w terminie 3 dni roboczych po podpisaniu umowy szczegółowy harmonogram zajęć dostosowany do szczegółowego programu szkolenia (zakresu tematycznego szkolenia). Harmonogram ulega zmianie (po uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w czasie trwania kursu (w terminie realizacji zamówienia) w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem do naboru uczestników. 5. Ramowy program szkolenia: 1) Prezentacja i sposób bycia. Biurowy savoir vivre; 2) Kontakty interpersonalne; 3) Asertywność; 4) Organizacja pracy nowoczesnego biura; 5) Korespondencja biurowa; 6) Metody archiwizacji; 7) Obsługa interesanta; 8) Obsługa urządzeń biurowych; 9) Zarządzanie czasem; 10) Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon; 11) Podstawy obsługi komputera (Windows); 12) Podstawy obsługi komputera (Word); 13) Podstawy obsługi komputera (Excel); 14) Komputerowe projektowanie prezentacji. PowerPoint; 15) Podstawy obsługi komputera (Internet Explorer, Outlook). 6. Szczegółowy program szkolenia: Temat Ilość godzin ogółem Zajęcia teore-tyczne Zajęcia prakty-czne Prezentacja i sposób bycia. Biurowy savoir vivre. 6 4 2 xWażna postawa. xTwarz mówi wszystko. xWygląd zewnętrzny równie ważny jak umiejętności. xOdpowiednie ubranie, makijaż, uczesanie. xCo to znaczy być dobrze ubranym? xTalent organizacyjny. xOpanowanie. xBiurowy savoir-vivre. xKto pierwszy mówi dzień dobry i podaje rękę. Tytułowanie. Kontakty interpersonalne. 6 4 2 xKomunikacja werbalna. xKomunikacja niewerbalna. xUmiejętność aktywnego słuchania. xEfektywne pytania. Asertywność. 6 4 2 xCzym jest asertywność. xPostawa agresywna, bierna i asertywna. xStanowienie i obrona swoich praw i granic. xObrona swoich praw w sytuacjach społecznych. xAsertywne przyjmowanie ocen. xReagowanie na krytykę i atak. xWyrażanie uczuć pozytywnych. xWyrażanie uczuć negatywnych. xWyrażanie własnych opinii i przekonań. xWybrane techniki asertywne. xAutoakceptacja i pozytywne myślenie jako podstawa bycia asertywnym. Organizacja pracy nowoczesnego biura. 12 8 4 xOrganizacja obiegu informacji w biurze. xSystemy kancelaryjne. xKlasyfikacja i przechowywanie informacji i dokumentacji. xDziennik korespondencyjny. xPrzyjmowanie i sprawdzanie korespondencji. xAdresowanie kopert. xPisma grzecznościowe (podziękowania, listy gratulacyjne). xZebrania i protokoły. xUpoważnienia. Korespondencja biurowa. 6 1 5 xInformacje ogólne dotyczące korespondencji biurowej. xElementy pisma. xUkład graficzny treści. xZasady redagowania pism. xJak pisać - język komunikacji w korespondencji biurowej. Metody archiwizacji. 6 1 5 xPrezentacja podstawowych aktów prawnych określających postępowanie z dokumentacją. xZasady klasyfikowania pism, korespondencji wg obowiązujących w konkretnej firmie normatywów kancelaryjnych. xInstrukcja kancelaryjna. xĆwiczenia w zakresie sposobów formowania jednostek kancelaryjnych (teczek, pudeł archiwizacyjnych) - nadawanie im odpowiedniego porządku wewnętrznego i opisu zewnętrznego. xWarunki i czas przechowywania dokumentów w biurze. xGłówne zasady i sposoby przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego lub składnicy akt (sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych). xTworzenie ELEKTRONICZNEGO ARCHIWUM tradycyjnej, papierowej dokumentacji. xGłówne zasady przechowywania dokumentacji nie archiwalnej oraz brakowania. xPostępowanie z dokumentacją w przypadku reorganizacji, likwidacji lub upadłości firmy. Obsługa interesanta. 6 4 2 xPotrzeby klienta: potrzeby podstawowe i specyficzne, xróżnorodność klientów. xKomunikacja w procesie obsługi klienta: zasady i etapy komunikacji z klientem, wywieranie pozytywnego wrażenia, nawiązanie kontaktu z klientem. xAktywne słuchanie. xBudowanie zaufania w relacjach z klientem xRozpoznanie potrzeb klienta, pomoc w podjęciu decyzji. xPostępowanie z trudnym klientem. xProblem klienta wspólnym celem, emocje, formułowanie pytań i odpowiedzi. Obsługa urządzeń biurowych. 6 1 5 Zapoznanie z obsługą i konserwacją urządzeń biurowych, takich jak: telefax, skaner, kserokopiarka, urządzenie do niszczenia dokumentów, komputer, drukarka, rzutnik folii, laptop, palmtop, fax-modem. Umiejętność wysyłania korespondencji seryjnej (drukowanie, faksowanie, korespondencja e-mail). Zarządzanie czasem. 6 4 2 xAutoanaliza. xCzas jako kapitał i jego złodzieje. xWymówki. xReguły związane z zarządzaniem czasem: - Perspektywa czasowa w planowaniu i zasady ustalania celów. - Priorytety. xZyski i straty z wprowadzenia metod zarządzania czasem - krzywa Seiwerta. Zysk i strata w planowaniu zadań i zasada Pareto. xNiedoszacowanie i przeszacowanie czasu - zasada Parkinsona. Aktywność dobowa i biorytmy. xRozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji. Zasady delegowania zadań. Zasady realizacji zadań w ciągu dnia. xZasady postępowania z telefonem, dokumentami, odwiedzającymi, materiałami do czytania, naradami, korespondencją. System planowania czasu. Sztuka skutecznego komunikowania się przez telefon. 6 4 2 Efektywne wykorzystywanie telefonu jako narzędzia pracy; Zasady prowadzenie rozmów telefonicznych; Komunikacja werbalna jak i niewerbalna (!) przez telefon; Emisja głosu i dykcja. Poprawa komunikatywności: ćwiczenia umiejętności parafrazowania, zadawania właściwych pytań, unikania błędów atrybucyjnych; Dopasowanie sposobu konwersacji do typu rozmówcy; Techniki zdobywania informacji; Sposoby udzielania informacji z zachowaniem zasady poufności; Sztuka taktownego przerywania i kończenia rozmowy. Podstawy obsługi komputera (Windows). 6 1 5 xPodstawowe operacje wykonywane na oknach. xKorzystanie z programów dostarczanych wraz z systemem (menu Programy). xWyszukiwanie i otwieranie ostatnio opracowywanych dokumentów. xMój Komputer, przeglądanie i korzystanie z zasobów komputera: dyski, drukarka. xEksplorator Windows. xHierarchiczna struktura zasobów. xPojęcie folderu, pliku. xOperacje na folderach i dokumentach. xKosz, odzyskiwanie usuniętych dokumentów. xPojęcie skrótu. xTworzenie skrótów do najczęściej wykorzystywanych zasobów. xWielozadaniowość środowiska Windows XP. xPojęcie Schowka. xPrzenoszenie danych między programami. Podstawy obsługi komputera (Word). 6 1 5 xZasady korzystania z komputerowego edytora tekstu Word. xPodstawowe elementy programu (menu, paski narzędziowe, linijka). xTworzenie nowego dokumentu. xPraca nad dokumentem. Formatowanie tekstu. xSposoby poruszania się po dokumencie - wprowadzanie i poprawianie tekstu, znaki specjalne. xPrzygotowanie dokumentu do wydruku, zmiana układu dokumentu. xNagłówki i stopki. xPodgląd i drukowanie sporządzonych dokumentów. xWstawianie tabel. Podstawy obsługi komputera (Excel). 6 1 5 xZapoznanie z pojęciami i środowiskiem programu Excel. xKorzystanie z Pomocy. xPoruszanie się po skoroszycie. xPraca nad układem arkusza. xWprowadzanie i edytowanie danych tekstowych i liczbowych. xFormatowanie liczbowe, walutowe, procentowe, tekstowe. xObramowanie i cieniowanie komórek. xWykorzystanie Autoformatowania. xBudowanie i edycja formuł. Komputerowe projektowanie prezentacji. PowerPoint. 6 1 5 xTeoretyczne podstawy prowadzenia prezentacji xWybór miejsca prowadzenia prezentacji. xPrzygotowanie sali i ocena infrastruktury pomieszczenia. xSprawdzenie i dobór sprzętu. xAdresowanie prezentacji w zależności od grupy odbiorców. xMetody komunikacji pomiędzy prelegentem a słuchaczami. xTworzenie nowej prezentacji. Wzorzec i formatowanie. Praca z tłem. xWstawianie aktywnych pól nagłówka xData i numerowanie. Poziomy konspektu. xWykorzystanie multimedialnych elementów w prezentacji. xPodstawowe informacje na temat kompresji plików multimedialnych. xWykorzystanie narzędzi do samodzielnego rysowania. xAnimowanie obiektów. xSynchronizacja animacji. xMetody tworzenia wykresów i tabel. xImport danych z programów MS Excel i MS Word. xDrukowanie prezentacji oraz materiałów informacyjnych. Podstawy obsługi komputera (Internet Explorer, Outlook). 6 1 5 xwww. URL (interfejs stron www, hipertekst). xNawigacja - adresy. xFolder ulubione- tworzenie i organizowanie folderu. xInternet jako narzędzie do wszechstronnej komunikacji i nawiązywania kontaktów handlowych. xWyszukiwarki internetowe. xWykorzystywanie znalezionych informacji. xZapisywanie całych stron, fragmentów tekstowych i graficznych. xPoczta elektroniczna. xIndywidualna nazwa skrzynki pocztowej każdego użytkownika sieci. xAdres e-mail. xZapoznanie się z programem pocztowym. xRedagowanie nowej wiadomości. xOdpowiedź na otrzymany list. Egzamin 4 0 4 Razem 100 40 60 7. Dokumentacja szkoleń. Wykonawca prowadzić będzie dzienniki zajęć, zawierające w szczególności listę obecności (frekwencji) uczestników projektu oraz omawiane na szkoleniu tematy. 8. Koszt szkolenia dla 32 osób obejmuje w szczególności: 1) Wynagrodzenie trenerów; 2) Koszty materiałów szkoleniowych (do zajęć teoretycznych i praktycznych); 3) Koszt wynajmu sal szkoleniowych; 4) Poczęstunek (woda mineralna, kawa, herbata, ciasteczka) w czasie przerw kawowych dla uczestników szkolenia; 5) Certyfikaty zgodnie z wzorem MEN, dyplomy powinny posiadać logo UE i EFS. Zamawiający wymaga, aby oferowane usługi wykonywane były przez wykonawcę posiadającego certyfikat ISO 9001:2000 na usługi szkoleniowe i doradcze lub równoważny. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają w/w wymaganiu określonemu przez zamawiającego, żąda się zaświadczenia (certyfikatu) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi - w zakresie ISO 9001:2000 na usługi szkoleniowe i doradcze. Wykonawca może zamiast powyższego zaświadczenia (certyfikatu ISO 9001:2000 na usługi szkoleniowe i doradcze) złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa także wzór umowy (z załącznikiem), który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Profesjonalnie i zawodowo współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego jest realizowany w ramach Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67168,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.