eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Remont bieżący utwardzenia działki stanowiącej dojazd do Parku Przemysłowego Boruta Zgierz w Zgierzu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-14

Zgierz: Remont bieżący utwardzenia działki stanowiącej dojazd do Parku Przemysłowego Boruta Zgierz w Zgierzu
Numer ogłoszenia: 101202 - 2007; data zamieszczenia: 14.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax 042 7143115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont bieżący utwardzenia działki stanowiącej dojazd do Parku Przemysłowego Boruta Zgierz w Zgierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu bieżącego polegającego na utwardzeniu działki stanowiącej dojazd do Parku Przemysłowego Boruta Zgierz w Zgierzu zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem robót budowlanych i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: 1/ rozebranie krawężników betonowych 15x30x100 - 25 mb; 2/ ułożenie krawężników 15x30x100 na ławie z betonem - 25 mb; 3/ ręczne oczyszczenie nawierzchni - 1740 m²; 4/ uzupełnienie warstwy wiążącej o średniej grubości 3 cm - 400 m²; 5/ naprawa nawierzchni zjazdu wykonanego z trylinki poprzez wyrównanie poziomu zjazdu do poziomu jezdni drogi - 50 m²; 6/ skropienie nawierzchni asfaltem - 1740 m²; 7/ regulacja kratek ściekowych - 3 szt.; 8/ wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, warstwa ścieralna o grubości 5 cm - 1740 m². Wszelkiego rodzaju zmiana organizacja ruchu (m.in. opracowanie projektu wraz z zatwierdzeniem, informacją o objazdach, informacją w mediach) wraz z wynikającymi z tego kosztami należy do Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA UBIEGAĆ SIĘ MOGĄ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAWARTE W ART.22 UST.1 PKT. 1- 4 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I PODANE W SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA ORAZ KTÓRZY POTWIERDZĄ, ŻE: - posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. UWAGA: Zamawiający uzna : a) tę liczbę zamówień, która wynika bezpośrednio z powyższego warunku, jak również b) liczbę zamówień wynikającą pośrednio, jako iloraz: sumy wartości zamówień, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przez wartość niniejszego zamówienia; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia; UWAGA: Warunek nie podlega ocenie na etapie oceny złożonej oferty; jego spełnienie będzie wymagane przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. OCENA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW BĘDZIE DOKONANA WG KRYTERIUM: \SPEŁNIA\ - \NIE SPEŁNIA\, A ICH NIESPEŁNIENIE SKUTKUJE WYKLUCZENIEM WYKONAWCY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; - polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dokument nie wymagany jako załącznik do oferty, wymagany przed zawarciem umowy z wykonawcą , którego oferta zostanie wybrana (aktualny przez cały okres trwania umowy); - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami . (złożone w formie oryginału, kopii (odpisu, wypisu) potwierdzonej przez udzielającego pełnomocnictwa lub kopii (odpisu, wypisu) poświadczonej przez notariusza). UWAGA I: Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo to powinno wskazywać wszystkie podmioty, które wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację wszystkich uczestników konsorcjum co do ustanowienia pełnomocnika. UWAGA II: Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. UWAGA III: Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) będzie wymagana przed zawarciem umowy, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/index.php?list=1&verbose=1&auctionid=70

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 203 za cenę 6,47 PLN (wpłata w pokoju nr 014) lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.08.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.