eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-27

Ogłoszenie nr 101186 - 2017 z dnia 2017-06-27 r.

Włocławek: Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 517657-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 90608-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku, krajowy numer identyfikacyjny 34141172700000, ul. Ul. Wieniecka 49, 87800 Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13, e-mail szpital_wloclawek@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP/30/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa odczynników do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatora dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy w następującym asortymencie: Lp.Przedmiot zamówienia Ilość / Okres 1.Dzierżawa analizatora do wykonywania oznaczeń parametrów krytycznych 1 / 24 miesięcy 2.Kaseta do analizatora wymienionego w poz. 1, umożliwiająca wykonanie 300 oznaczeń parametrów krytycznych 36 kaset 3.Odczynniki do uruchomienia kasety wymienionej w poz. 2, opakowanie 4 x 5 amp. po 2,5 ml 8 opakowań 4.Papier do analizatora (poz. 1), opakowanie po 5 rolek 10 opakowań Szczegółowe parametry wymagane: Lp.Parametr wymagany 1.Jeden analizator parametrów krytycznych, pracujący w systemie ciągłym, z kompletnym wyposażeniem, przeznaczony do pracy na Oddziale Anestezjologii i Intensywnej Opieki Medycznej. 2.Analizator parametrów krytycznych (aparat fabrycznie nowy), rok produkcji: 2016/2017 3.Automatyczny analizator parametrów krytycznych pracujący w systemie ciągłym dokonujący jednoczasowo i w jednej próbce pomiaru: pH, pCO2, pO2, K+, Na+, Ca++, Glukoza, Mleczany, Hct 4.Zakres liniowości oznaczanego wapnia zjonizowanego od 0,10 - 5,00 mmol/L. 5.Pomiar wszystkich parametrów z krwi pacjenta oraz materiału kontrolnego w jednym torze pomiarowym. 6.Analizator przeznaczony do pracy w trybie laboratoryjnym oraz oddziałowym - zestawy odczynnikowe w postaci jednej lub maksymalnie dwóch kaset zawierających następujące elementy zużywalne: odczynniki, elektrody, płyny myjące, kalibracyjne, kontrolne, sondę aspiracyjną oraz hermetycznie zamknięty pojemnik na ścieki. W przypadku analizatora pracującego w oparciu o dwie kasety ich ilość musi być skalkulowana tak, aby możliwa była ich jednoczasowa wymiana. 7.Automatyczna kontrola jakości minimum 3 razy dziennie na trzech poziomach. 8.Automatyczna kalibracja jedno- lub dwupunktowa bez konieczności ingerencji Użytkownika. 9.Objętość próbki: do 150 mikrolitrów. 10.Czas pomiaru do 2 minut. 11.Podtrzymywanie pracy analizatora przy awarii zasilania minimum 30 minut - UPS wewnętrzny. 12.Interfejsy umożliwiające przesyłanie danych w sieci w systemie dwukierunkowym.. 13.Wbudowany, automatyczny system kontroli jakości w czasie rzeczywistym (badanie kontroli jakości wykonywane w sposób automatyczny po każdym oznaczeniu). 14.Elementy zużywalne takie jak: odczynniki, elektrody, płyny myjące, kalibracyjne, kontrolne, sonda aspiracyjna oraz hermetycznie zamknięty pojemnik na ścieki - w jednej wielotestowej kasecie. 15.Każdorazowa walidacja wielotestowej kasety dedykowanym materiałem przed jej uruchomieniem w celu wykluczenia błędów kasety. 16.Automatyczne oświetlenie pola aspiracji próbki. 17.Bezprzewodowa komunikacja - wbudowany w aparat moduł wifi. 18.Instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona wraz z analizatorem. 19.Oferowany analizator winien posiadać oprogramowanie w języku polskim i być gotowy do podjęcia działalności bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 20.Termin dostarczenia i uruchomienia analizatora: 7 dni od dnia podpisania umowy. 21.Serwis: 21a Merytoryczne wsparcie w rozwiązywaniu doraźnych problemów eksploatacyjnych poprzez telefoniczny instruktaż operatora. 21b Gwarancja techniczna przez cały okres obowiązywania umowy - uwzględniająca koszty napraw, wymiany podzespołów, okresowych przeglądów serwisowych, a także inne nie wymienione koszty, z wyjątkiem wyspecyfikowanych w ofercie materiałów zużywalnych. 21c Czas reakcji serwisu - max. 60 min. od chwili zgłoszenia. Pod pojęciem czas reakcji serwisu Zamawiający rozumie - kontakt telefoniczny w sprawie zgłoszenia dokonanego za pomocą telefonu, fax-u, sms, maila. 21d Czas przystąpienia do naprawy - max. 24 godz. od chwili zgłoszenia. 21e Dostępność serwisu ciągła, przez cały okres obowiązywania umowy - możliwość zgłaszania awarii 24 godziny / dobę, 7 dni w tygodniu ( także w dni ustawowo wolne od pracy ) - podać numery kontaktowe : tel. stacjonarny, fax., tel. komórkowy. Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizowania podanych numerów w przypadku każdorazowej ich zmiany. 21f Działania naprawcze podejmowane będą niezwłocznie bez jakichkolwiek dodatkowych warunków wstępnych. 21g Instalacja, uruchomienie i szkolenie personelu Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w zakresie obsługi (w tym zasad podawania materiału badanego do analizatora), konserwacji, rozwiązywania drobnych problemów technicznych oraz interpretacji wyników na koszt Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 33696500-0
Dodatkowe kody CPV: 38434000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT102180.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
WERFEN Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, , ul. Wolińska 4, 03-699, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110609.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110609.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.