eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY POŚCIELOWEJ, SZPITALNEJ dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-12

Częstochowa: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY POŚCIELOWEJ, SZPITALNEJ dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 101180 - 2010; data zamieszczenia: 12.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony , ul. Mirowska 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 370 21 35, faks 34 370 21 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BIELIZNY POŚCIELOWEJ, SZPITALNEJ dla potrzeb Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z dzierżawą bielizny pościelowej szpitalnej w 3 obiektach wchodzących w skład Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie usytuowane przy ul. Mickiewicza 12, Bony 1/3, Mirowskiej 15.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ze względu na szacunkową wartość zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (osoby fizyczne, osoby prawne jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej występujący wspólnie) którzy nie podlegają wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP oraz spełniają warunki art. 22 ust.1 Do oferty należy dołączyć podpisane Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy PZP Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie dołączonych dokumentów według formuły spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał minimum 2 usługi odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości rocznej minimum 500.000 PLN każda z nich wraz z dołączeniem do oferty stosownych informacji z podaniem ich wartości, zakresu usług, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, ze dysponuje pralnią spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 213, poz.1568 z późn.zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. nr 40, poz. 469) w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach, posiadającą pełną barierę higieniczną, komorę dezynfekcyjną oraz automatyczny system dozowania środków piorących i dezynfekujących oraz możliwość kontroli pH parametrów prania i dezynfekcji w formie wydruków, dysponują oddzielnymi środkami transportu bielizny brudnej i czystej zamówienia, które muszą być przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej (posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną ( Wymaga się dysponowania min. 2 samochodami), dysponują wózkami jezdnymi,dysponują pralnicą tunelową i automatycznym urządzeniem do mycia wózków,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca, który chce polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa dokumenty potwierdzające, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemnie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczenia min.500.000 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

opis technologii prania i dezynfekcji bielizny pochodzącej z oddziałów operacyjnego, pediatrycznego i noworodkowego, moduły prania i dezynfekcji bielizny oraz schemat cyklu technologicznego, opis technologii prania i dezynfekcji bielizny pochodzącej z oddziałów zakaźnych,oświadczenie, że Wykonawca posiada procedury prania, dezynfekcji bielizny szpitalnej, transportu, mycia i dezynfekcji całego wyposażenia oraz powierzchni pralni, higieny pracowników, wykaz środków piorących i dezynfekujących, certyfikat CE na środki dezynfekcyjne do bielizny i wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych na te środki, kartę charakterystyki wszystkich środków używanych w procesie prania, opinię sanitarną dotyczącą środków transportu i pomieszczeń pralni zaświadczenie o przeprowadzeniu badań badań mikrobiologicznych czystości bielizny z miejsca wykonywania usługi

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana danych Wykonawcy np. zmiana adresu, nazwy, lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy. Zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią siwz Zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej wykonawcy lub zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy.Zmiany mogą być dokonane na wniosek stron i mogą być wprowadzone do umowy aneksem za zgodą obu stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Sekcji Zamówień Publicznych Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 Pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.