eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Wykonanie przebudowy dróg gminnych ul. Sosnowa, Słoneczna i Pogodna w Urszulinie w ramach zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Urszulin poprzez przebudowę dróg gminnych w ciągach komunikacyjnych prowadzących do drogi krajowej nr 82.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-08

Urszulin: Wykonanie przebudowy dróg gminnych ul. Sosnowa, Słoneczna i Pogodna w Urszulinie w ramach zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Urszulin poprzez przebudowę dróg gminnych w ciągach komunikacyjnych prowadzących do drogi krajowej nr 82.
Numer ogłoszenia: 101155 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin , ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy dróg gminnych ul. Sosnowa, Słoneczna i Pogodna w Urszulinie w ramach zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w miejscowości Urszulin poprzez przebudowę dróg gminnych w ciągach komunikacyjnych prowadzących do drogi krajowej nr 82..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające wykonaniu przebudowy dróg gminnych ul. Sosnowa, Słoneczna i Pogodna w Urszulinie. Opis przedmiotu zamówienia Przebudowa drogi gminnej (ul. Sosnowa) ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz parametrów technicznych lokalnego ciągu komunikacyjnego w oparciu o następujące założenia wstępne: Kategoria drogi - gminna Klasa drogi - INNE Prędkość projektowa na drodze - nie określa sie Szerokość jezdni - 5,0 m Rodzaj nawierzchni jezdni- nawierzchnia bitumiczna Szerokość chodnika - 1,5 m Rodzaj nawierzchni chodnika- kostka betonowa Szerokość poboczy - 0,50 m Rodzaj nawierzchni pobocza - gruntowe Szerokość zjazdów publicznych - 3,5-4,0 m Rodzaj nawierzchni zjazdów publicznych - tłuczniowe Szerokość zjazdów indywidualnych - 4,5-5,0 m Rodzaj nawierzchni zjazdów indywidualnych - kostka betonowa Szerokość zjazdów indywidualnych tłuczniowych - 4,5 m Rodzaj nawierzchni zjazdów indywidualnych - tłuczniowe Przebudowa drogi gminnej (ul. Sosnowa) zlokalizowana jest w województwie lubelskim, powiecie włodawskim, gminie i miejscowości Urszulin: - odcinek drogi gminnej od km 0+000 do km 0+347,53 zlokalizowany na działce nr ew. 78/1 stanowiącej pas drogowy i administrowanej przez Gminę Urszulin oraz działce nr ew. 189 stanowiącej pas drogowy i administrowanej przez Zarząd Dróg Powiatowych we Włodawie. CHARAKTERYSTYKI ELEMENTÓW PROJEKTOWANEJ INFRASTRUKTURY długość projektowanego odcinka drogi gminnej 347,53 m powierzchnia całkowita projektowanej jezdni 1660,50 m2 długość zjazdu publicznego w km 0+090,63 72,83 m powierzchnia zjazdu publicznego w km 0+090,63 311,50 m2 długość zjazdu publicznego w km 0+196,88 57,53 m powierzchnia zjazdu publicznego w km 0+196,88 233,50 m2 długość zjazdu publicznego w km 0+223,19 79,79 m powierzchnia zjazdu publicznego w km 0+223,19 281,50 m2 powierzchnia projektowanego parkingu 138,00 m2 powierzchnia projektowanego chodnika 343,50 m2 powierzchnia zjazdów indywidualnych z kostki bet. 132,76 m2 powierzchnia zjazdów indywidualnych tłuczniowych 63,12 m2 powierzchnia projektowanych skarp-całość 1645,50 m2 w tym w pasie drogi powiatowej nr 1714L: długość projektowanego odcinka drogi 7,78 m powierzchnia projektowanej jezdni 53,50 m2 powierzchnia projektowanego chodnika 22,00 m2 Przebudowa dróg gminnych (ul. Pogodna i Słoneczna ) ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz parametrów technicznych lokalnego ciągu komunikacyjnego w oparciu o następujące założenia wstępne: Kategoria drogi - gminna Klasa drogi - INNE Prędkość projektowa na drodze - nie określa się Szerokość jezdni - 5,0 m Rodzaj nawierzchni jezdni- nawierzchnia bitumiczna Szerokość chodnika - 1,5 m Rodzaj nawierzchni chodnika- kostka betonowa Szerokość poboczy prawostronnych - 1,50 m Rodzaj nawierzchni pobocza - tłuczniowe Szerokość zjazdów publicznych - 3,5-4,0 m Rodzaj nawierzchni zjazdów publicznych - tłuczniowe Szerokość zjazdów indywidualnych - 4,50 m Rodzaj nawierzchni zjazdów indywidualnych - kostka betonowa Przebudowa drogi gminnej (ul. Sosnowa) zlokalizowana jest w województwie lubelskim, powiecie włodawskim, gminie i w miejscowości Urszulin: - odcinek drogi gminnej od km 0+000 do km 0+248,20 zlokalizowany na działce nr ew. 327/17, 328/8 ( ul. Słoneczna) i od km 0+000 do km 163/34 na działkach nr ew. 334 i 328/8 ( ul. Pogodna ) stanowiących pas drogowy i administrowanej przez Gminę Urszulin oraz działce nr ew. 334 stanowiącej pas drogowy i administrowanej przez Zarząd Dróg Powiatowych we Włodawie. CHARAKTERYSTYKI ELEMENTÓW PROJEKTOWANEJ INFRASTRUKTURY UL. SŁONECZNA długość projektowanego odcinka drogi gminnej 248,20 m powierzchnia całkowita projektowanej jezdni 1272,50 m2 powierzchnia projektowanego parkingu 115,00 m2 powierzchnia projektowanego chodnika 348,50 m2 powierzchnia zjazdów indywidualnych z kostki bet. 275,50 m2 powierzchnia projektowanych skarp-całość 812,50 m2 CHARAKTERYSTYKI ELEMENTÓW PROJEKTOWANEJ INFRASTRUKTURY UL. POGODNA długość projektowanego odcinka drogi gminnej 163,34 m powierzchnia całkowita projektowanej jezdni 835,50 m2 powierzchnia projektowanego chodnika 241,50 m2 powierzchnia zjazdów indywidualnych z kostki bet. 138,50 m2 powierzchnia projektowanych skarp-całość 529,75 m2 w tym w pasie drogi powiatowej nr 1717L: długość projektowanego odcinka drogi 6,58 m powierzchnia projektowanej jezdni 48,50 m2 powierzchnia projektowanego chodnika 24,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - wykonawczej, przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.23.31.50 - Roboty w zakresie regulacji ruchu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane (wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ) w zakresie budowy lub przebudowy dróg o wartości jednostkowej roboty, co najmniej 800.000,00 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - dodatkowa długość okresu gwarancji w przedziale od 1 do 24 miesięcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór wykonawcy: a) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami. b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami /doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. c) zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn zewnętrznych /np. warunki atmosferyczne/ niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. Termin wykonania umowy może wówczas ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia tylko w następujących przypadkach: a)wystąpienia robót zamiennych, b)rezygnacji z realizacji części robót, c)wystąpienia robót dodatkowych, d)zmiany stawki podatku VAT wynikającej z obowiązującego prawa. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie lub obniżenie jakości przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urszulin ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Urszulin ul. Kwiatowa 35 22-234 urszulin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany jest ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.