eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Przebudowa drogi dojazdowej do mostu i ułożenie nawierzchni bitumicznej na remontowanym moście w Loryńcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-29

Kościerzyna: Przebudowa drogi dojazdowej do mostu i ułożenie nawierzchni bitumicznej na remontowanym moście w Loryńcu
Numer ogłoszenia: 101113 - 2009; data zamieszczenia: 29.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Drogowców 2, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862513, faks 058 6862513.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do mostu i ułożenie nawierzchni bitumicznej na remontowanym moście w Loryńcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą przebudowa drogi dojazdowej do mostu i ułożenie nawierzchni bitumicznej na remontowanym moście w Loryńcu polegających na przebudowie drogi dojazdowej do mostu i ułożeniu nawierzchni bitumicznej na remontowanym moście w Loryńcu : przed mostem km 11+403,00 ÷ 11+409,50 ; 15,75m (most) i 11+623 ÷12+361 ; ogółem długość 0,760 km Zakres robót obejmuje: przebudowę drogi gruntowej ulepszonej, na drogę o nawierzchni bitumicznej, na podbudowie wykonanej metodą recyklingu na zimno (dwa warianty: 1. mieszanką kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa wg. recepty 11/2008; 2. mieszanką MCE 0/12,5mm lub 0/31,5mm, wg recepty 12/2008) o przekroju szlakowym z jednostronnym chodnikiem z optymalnej mieszanki gruntowej. Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania, z robotami mostowymi, ułożenia nawierzchni na remontowanym moście w Loryńcu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniający określone w pkt. 6.2- 6.3. SIWZ warunki udziału w postępowaniu, 2. warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt.1-3 ustawy Pzp. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się wykształceniem, doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom: Kierownik budowy ( kierownik robót drogowych ) - 1 osoba Wykształcenie min. średnie, Doświadczenie zawodowe w branży drogowej minimum 4 lata, Osoba wskazana na stanowisko wymienione w poz.1 winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależeć do Polskiej ( właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa. Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku osoby wymienionej w poz. 1 nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. 2.2. Potencjał techniczny Zgodnie z art.336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.Kodeks cywilny posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający inne prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny). Wykonawca jest zobowiązany do używania takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na właściwości gruntu zarówno w miejscu jego naturalnego zalegania jak też w czasie odspajania, transportu, wbudowania i zagęszczania. Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętu (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia): a) koparko-spycharki, b) równiarki, c) zagęszczarki, d) recykler do spulchnienia konstrukcji e) wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) o wydajności min. 50 Mg /godz. wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania. Wymaga się, aby dozowanie składników, w tym także wstępne, było wagowe, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie. Wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki mineralno-bitumicznej na plac budowy zgodnie z warunkami Specyfikacji Technicznych, tzn. czas transportu masy mineralno-bitumicznej na budowę (od załadunku do rozładunku) nie może przekroczyć 2 godzin z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania wymaganych właściwości i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu - 1 szt. f) wytwórnie stacjonarne wyposażone w urządzenia wagowe dla gruntu lub kruszywa i cementu oraz objętościowe dla wody, g) walce ogumione o regulowanym ciśnieniu w oponach o ciężarze od 10 do 20 ton - min. 2 szt. h) walce gładkie powyżej 10 ton- min. 2 szt. i) walce wibracyjne do zagęszczania podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o ciężarze co najmniej 7,5 ton - min. 2 szt. i) układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych z elektronicznym sterowaniem grubości układanej warstwy- min. 1 szt. Wykonawca musi zapewnić ciągłość robót, w przypadku awarii układarki przerwa w układaniu mieszanki nie może trwać dłużej niż 4-5 godzin ( dłuższa przerwa wymaga podstawienia drugiej maszyny). k) samochody samowyładowcze o ładowności min 15 Mg ton z przykryciem brezentowym w ilości zapewniającej ciągłość robót. l) środki transportu przydatne dla danego asortymentu pod względem możliwości ułożenia i umocowania ładunku, bezpieczeństwa transportu oraz w celu uniknięcia segregacji pojedynczych składników i zniszczenia betonu. 2.3 Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3 . Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-9 i ust.2 ustawy Pzp (pkt. 6.1.1), natomiast warunki określone w pkt. 6.2 muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów określonych w pkt.7 SIWZ zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza określonego w pkt. 3.1 rozdziału 3 SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp dołączy do oferty niżej wymienione dokumenty: a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych, opisanych w pkt 6.2 niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: a.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. b.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c.Wykaz osób,którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia POTENCJAŁ KADROWYna druku zgodnym z treścią Formularza 3.2.SIWZ. Wykaz osób musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, wskazanych osób. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych dotyczące osób, od których wymaga się posiadania uprawnień ( przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. d.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować POTENCJAŁ TECHNICZNY wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza określonego w pkt. 3.3. rozdziału 3 SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2 niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. e.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 400 000,00 PLN stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania DOSWIADCZENIE WYKONAWCYzgodny z treścią formularza określonego w pkt. 3.4. rozdziału 3 SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.3. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. f.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. g.Wykonawca udzieli w formie pisemnego oświadczenia 24 miesięcznej gwarancji na należyte wykonanie zamówienia, licząc od dnia przekazania protokołem do eksploatacji. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zmianami). Dokument, o którym mowa w pkt.3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż odpowiadający mu dokument określony w pkt. 7.1.1.1. SIWZ 4. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:, dokumenty wymienione w pkt 7.1 SIWZ winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. a. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. b. Dokumenty wymienione w pkt. 7.1.1.1, albo odpowiadające im określone w pkt. 7.3., winny być złożone przez każdego Wykonawcę, c. Dokumenty wymienione w pkt. 7.2. SIWZ mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli ofertę składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy do niej dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Informacja Zamawiającego Zamawiający informuje, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa przez pełnomocnika Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-koscierzyna.eurzad.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 83-400 Kościerzyna ul. Drogowców 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, 83-400 Kościerzyna, ul. Drogowców 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcom i innym osobom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI tej ustawy..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.