eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Budowa dwóch wiat i przebudowa placu przy siedzibie Nadleśnictwa Sławno

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Sławno: Budowa dwóch wiat i przebudowa placu przy siedzibie Nadleśnictwa Sławno
Numer ogłoszenia: 100996 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Sławno , ul. Mireckiego 15, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8102433, 600412742, faks 059 810 24 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecinek.lasy.gov.pl/slawno/info.php?id=48

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch wiat i przebudowa placu przy siedzibie Nadleśnictwa Sławno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybudowanie dwóch wiat i przebudowanie placu przy siedzibie Nadleśnictwa Sławno. Zakres robót: 1. Przebudowa placu: - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych żelbetowych, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie ław pod krawężniki z betonu, - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, - rozebranie obrzeży trawnikowych, - załadunek i przewóz płyt z rozbiórki w miejsce składowania, - wywiezienie gruzu, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, - wywóz ziemi, - korytowanie, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - ławy betonowe, - krawężniki betonowe, - podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm, - warstwa odcinająca o gr. 10 cm, - obrzeża betonowe, - nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm. 2. Wiata 1: - fundamenty (roboty ziemne, podkłady betonowe na podłożu gruntowym pod stopy fundamentowe, stopy fundamentowe betonowe, zbrojenie konstrukcji żelbetowej, wykonanie i montaż konstrukcji spawanych, malowanie elementów stalowych przed montażem, zasypanie wykopów), - konstrukcja (konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej - słupy, ramy górne, płatwie, krokwie, miecze, zastrzały, kleszcze, jętki, nabitki), - pokrycie dachu (ołacenie łatami, pokrycie dachu blachą dachówkopodobną - płyty dachowe, gąsiory, blachy okapowe, rynny dachowe, rury spustowe), - deskowanie ścian wraz z malowaniem środkiem impregnacyjnym. 3.Wiata 2: - Fundamenty ((roboty ziemne, podkłady betonowe na podłożu gruntowym pod stopy fundamentowe, izolacje poziome przeciwilgociowe, zasypanie wykopów), - Konstrukcja ( hale typu lekkiego - słupy o masie do 1 t, rygle ścian, elementy konstrukcji - płatwie z kształtowników, stężenia dachów, malowanie przed montażem, konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej - krokwie, jętki), - pokrycie dachu (ołacenie łatami, pokrycie dachu blachą dachówkopodobną - płyty dachowe, gąsiory, blachy okapowe, rynny dachowe, rury spustowe), - deskowanie ścian (elementy mocowanoa desek obudowy do słupów - łaty, krawędziaki, deskowanie ścian wraz z malowaniem środkiem impregnacyjnym)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o wartości nie przekraczającej 50% zamówienia głównego o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: - 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na konto zamawiającego Nadleśnictwo Sławno , ul. Mireckiego 15 ; 76 - 100 Sławno BGŻ nr: 70 2030 0045 1110 0000 0092 8590 Oryginały dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu należy składać w kasie Nadleśnictwa Sławno do dnia 20 kwietnia 2012r. Wadium uważa się za wniesione jeżeli w dniu 20.04.2012 roku o godzinie 9:00 jest ono złożone w kasie nadleśnictwa lub zaksięgowane na rachunku bankowym . Podstawą oceny wniesienia wadium jest notatka Głównego Księgowego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie, że osoba pełniąca obowiązki kierownika budowy posiada wymagane uprawnienia (w tym przynależność do Izby Inż. Budownictwa) . Ocena na podstawie oświadczeń załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wykaz zrealizowanych min. 3 robót budowlanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością nie mniejszą niż roboty stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (referencje, opinie, listy polecające). Ocena na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił: - wykaz następujących urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: a. równiarka samojezdna - min. 100 KM, b. walec statyczny samojezdny - min. 10 t, c. walec wibracyjny samojezdny min. 7,5 t, d. samochód samowyładowczy - min. 5 t, e. spycharka gąsienicowa min. 75 KM, f. żuraw samochodowy min. 5 t. Ocena na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena na podstawie dokumentów załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności, cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł. Ocena na podstawie oświadczeń załączonych do oferty wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie, że wykonawca posiada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100 tys. zł

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany mogą być dokonane w następujących okolicznościach: a) jeżeli w czasie obowiązywania umowy wystąpią wybitnie niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające realizację zadania np.:mrozy, intensywne opady atmosferyczne, b) inne mające wpływ na wykonanie zamówienia nieprzewidziane w SIWZ, c) warunki geologiczne, archeologiczne lub terenowe, w szczególności niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne itp., d) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. W przypadku powyższych okoliczności może nastąpić zmiana terminu zakończenia usługi lub wynagrodzenia należnego Wykonawcy. W takim uzasadnionym przypadku Zamawiający udzieli Wykonawcy zamówienia zgodne z postanowieniami umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_slawno
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Sławno ul. Mireckiego 15 76 - 100 Sławno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Sławno ul. Mireckiego 15 76 - 100 Sławno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast wspólnie muszą wykazać, że spełniają warunki dotyczące: . posiadania wiedzy i doświadczenia, . sytuacji ekonomicznej i finansowej, c) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, d) Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.