Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Kołobrzeg: Wykonanie II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach oraz wskazanych gazonów zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 100992 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II obsady kwietników rabatowych, ampli wiszących na lampach oraz wskazanych gazonów zlokalizowanych na terenach zieleni miasta Kołobrzeg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: jest świadczenie usług ogrodniczych, związanych z wykonaniem II obsady rabat kwiatowych, ampli wiszących na lampach oraz wskazanych gazonów. Zamówienie jest podzielone na 7 części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże minimum jedną usługę w zakresie wykonania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 20 000,00 zł PLN (brutto) w przypadku zainteresowania realizacją części 1, 2 i 4 przedmiotu zamówienia oraz minimum jedną usługę w zakresie wykonania nasadzeń kwiatowych o wartości minimum 5 000,00 zł PLN (brutto) w przypadku zainteresowania realizacją części 3, 5, 6 i 7 przedmiotu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże zatrudnienie minimum 5 osób oraz przedłoży oświadczenie dla przynajmniej 1 osoby, która z ramienia Wykonawcy będzie nadzorować i odpowiadać za realizację przedmiotu zamówienia, potwierdzające posiadanie wykształcenia w dziedzinie ogrodnictwa, ogrodnictwa terenów zieleni lub architektury krajobrazu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, 2.Oświadczenie wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę z uprawnionym podmiotem na przyjęcie i transport odpadów pochodzących z realizacji zamówienia,3.Oświadczenie Wykonawcy,że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,4.Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W zakresie zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli wystąpiły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezawinione przez strony, że niemożliwe stało się wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie. Jeżeli na powyższe okoliczności powołuje się Wykonawca, zobowiązany jest należycie je udokumentować.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunalny-Referat Inżynierii i Ochrony Środowiska, ul. Ratuszowa 12, 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg,(pokój nr 104, I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonanie nasadzeń na terenie Skweru Miast Partnerskich (dz. nr 240 ob.12).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na terenie Skweru Miast Partnerskich (dz. nr 240 ob.12) - 7 kwietników o łącznej powierzchni 225,54 m2 - konieczność zakupu łącznie min. 11 855 szt. roślin;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonanie nasadzeń na terenie Parku 18 Marca (dz. nr 133 ob.12).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na terenie Parku 18 Marca (dz. nr 133 ob.12) - 6 kwietników o łącznej powierzchni 493,02 m2 - konieczność zakupu łącznie min. 24 660 szt. roślin kwietników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego (dz. nr 5/8 ob.4).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na terenie Parku im. Stefana Żeromskiego (dz. nr 5/8 ob.4) - łączna powierzchnia 146,23 m2, konieczność zakupu min. 2 340 szt. roślin;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego (dz. nr 198ob.12).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na terenie Placu płk Anatola Przybylskiego (dz. nr 198ob.12) -2 kwietniki o łącznej powierzchni 242,21 m2 - konieczność zakupu łącznie 3 995 szt. roślin z wyłączeniem paciorecznika.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie nasadzeń na innych terenach zieleni miasta Kołobrzeg - 10 kwietników o łącznej powierzchni 150,37 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń na innych terenach zieleni miasta Kołobrzeg - 10 kwietników o łącznej powierzchni 150,37 m2 - konieczność zakupu łącznie min. 3 355 szt. roślin z wyłączeniem paciorecznika, dalii i begonii bulwiastej, w tym: a)zieleniec przy skrzyżowaniu ul. E.Łopuskiego, Armii Krajowej i Dubois, b)zieleniec zlokalizowany przy wjeździe do osiedla Podczele, c)strumyczek przy ul. E. Gierczak, d)Skwer 750-lecia (dz. nr 338 ob.12) - przy głazie z napisem Skwer 750-lecia,e) zieleniec przy Starostwie Powiatowym, f)Park im. Stefana Żeromskiego - byliniaki na wysokości dawnego Morskiego Oka g)Skwer Pionierów Kołobrzegu - przy głazie z napisem Pionierom Kołobrzegu, h)byliniak przy skrzyżowaniu ul. Wileńskiej i ul. Tarnopolskiej, i) rabata u podnóża latarni morskiej, j) Skwer przy Bindażu Grabowym im. prof. Ryszarda Siweckiego przy ul. Towarowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie nasadzeń w 64 gazonach zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń w 64 gazonach zlokalizowanych na terenach miasta Kołobrzeg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie nasadzeń kwiatowych w 106 amplach wiszących oraz ich montaż na lampach na terenach miasta Kołobrzeg..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nasadzeń kwiatowych w 106 amplach wiszących oraz ich montaż na lampach na terenach miasta Kołobrzeg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Iluminacja Bazyliki Konkatedralnej i Ratusza w Kołobrzegu
- Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczeniem terenów na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg
- Przebudowa istniejącego odpływu kanalizacji deszczowej w ul. Łopuskiego, odprowadzającego wody opadowe i roztopowe do Kanału Drzewnego.
- Modernizacja Psiego Wybiegu w Podczelu
- Przebudowa placu zabaw przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu.
- Przebudowa drogi łączącej ulicę Helsińską z ulicą Wiedeńską w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nasadzenia drzew, krzewów i bylin oraz pielęgnacja terenów zielonych na terenie Gminy Pruszcz Gdański
- Dostawa i montaż reduktorów oktagonalnych na istniejących ekranach akustycznych wzdłuż Al. Bartoszewskiego w Łodzi
- Utrzymanie terenów zielonych Gminy i Miasta Lwówek Śląski - postępowanie V - Nasadzenia i pielęgnacja roślin (rośliny rabatowe i doniczkowe, krzewy i drzewa)
- Sadzenie krzewów, bylin i pnączy na terenie miasta Sopotu wraz z pielęgnacją
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: "Modernizacja zabytkowego parku w Ślemieniu- czwarte postępowanie.
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.