eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Profilowanie i uzupełnianie powiatowych dróg gruntowych oraz poboczy na terenie Powiatu Nowosolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Nowa Sól: Profilowanie i uzupełnianie powiatowych dróg gruntowych oraz poboczy na terenie Powiatu Nowosolskiego
Numer ogłoszenia: 100987 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 68277 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Nowej Soli, ul. Wojska Polskiego, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4585330, fax 068 4585330.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Profilowanie i uzupełnianie powiatowych dróg gruntowych oraz poboczy na terenie Powiatu Nowosolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na wykonaniu profilowania i uzupełniania powiatowych dróg gruntowych oraz poboczy dróg na terenie Powiatu. Elementy robót do wykonania wyszczególnione są w Rozdziale V - Formularzu kosztorysu ofertowego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o umowę, niniejszy opis oraz polecenia zamawiającego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonaniu czynności: Profilowanie drogi lub pobocza przy użyciu sprzętu mechanicznego (równiarka) z nadaniem odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych wg ustaleń z Zamawiającym, Zagęszczanie profilowanej drogi lub pobocza walcem (alternatywnie) Uzupełnienie ubytków nawierzchni drogi lub pobocza bazaltową mieszanką klińcową 0-31,5 mm. 3.4. Spryskanie nawierzchni gruntowej wodą (alternatywnie). W/w czynności mogą być wykonywane dla danego etapu zlecenia razem lub oddzielnie w zależności od wymagań Zamawiającego. 4. Szczegółowa lokalizacja wykonywanych robót remontowych będzie każdorazowo uzgadniana z Zamawiającym. 5. Wykonywanie przedmiotu zamówienia ma charakter okresowy i odbywa się każdorazowo na podstawie zlecenia przez Zamawiającego etapu robót. 6. Zamówienie ma charakter obmiarowy i czasowy. 7. Przyjmuje się jako zasadę przedmiarowanie robót. Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ustali z Zamawiającym kolejność oraz zakres rzeczowy robót na wyznaczonej drodze lub ulicy. 8. Wykonawca przystąpi do wykonania przedmiotu zamówienia najpóźniej w terminie 3 dni od otrzymania od zamawiającego zlecenia na wykonanie profilowania drogi gruntowej lub pobocza. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzenie, organizowanie i oznakowanie robót. 10. Wykonawca będzie prowadził roboty z zachowaniem przepisów i zasad BHP oraz w sposób nie stwarzający zagrożenia dla ruchu drogowego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania we własnym zakresie i na własny koszt oznakowania prowadzonych robót, uzgodnionego z zarządcą drogi i właściwym komendantem Policji oraz zatwierdzonego w organie zarządzającym ruchem (dla dróg powiatowych jest nim Starosta Powiatu). 12. Wykonawca na obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska, p.poż, ruchu drogowego. 13. Sprzęt z obsługą i materiałami eksploatacyjnymi niezbędnymi do wykonania przedmiot zapewnia Wykonawca. Minimalne wymagania sprzętowe dotyczące posiadania sprzętu specjalistycznego, które musi spełnić wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia to posiadanie: a) równiarka mechaniczna, b) walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa (o masie minimum 100 kg), c) środek transportowy do przewozu wody o pojemności min. 4000 l. 14. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia oprócz obsługi sprzętu Wykonawca musi zatrudnić minimum: - 2 robotników podczas prac na ulicach i drogach z urządzeniami podziemnymi, - 1 robotnika podczas prac na ulicach i drogach bez urządzeń podziemnych. 15. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu kosztorysu ofertowego stanowiącego Rozdział V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia są ostateczne i muszą zawierać wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w celu wykonania przedmiot zamówienia np.: - koszty: robocizny, sprzętu, materiałów, paliwa, ewentualnego polewania wodą w celu uzyskania właściwego wskaźnika zagęszczenia gruntu, dostarczeniu sprzętu i materiałów do miejsc robót - koszty: ogólne, ubezpieczeń, podatków, - koszty uzyskania wymaganych zezwoleń i uzgodnień. - zysk Wykonawcy, - koszty składowania odpadów na składowisku odpadów. 16. Wszystkie materiały oraz narzędzia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zabezpiecza własnym staraniem i na własny koszt Wykonawca. 17. Odbiór robót. 17.1. Podstawowym dokumentem odbioru robót jest protokół odbioru etapu robót sporządzony i potwierdzony przez Zamawiającego. 18. Obliczanie zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie rzeczywistej ilości wykonanych robót i czasu ich wykonania (profilowanie) oraz cen jednostkowych zawartych w Formularzu kosztorysu ofertowego stanowiącym Rozdział V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76335,74 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Transportowo-Sprzętowych Józef Łucki, ul. Wierzyńskiego 20, 67-100 Nowa Sól, kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 44440.00
  • Oferta z najniższą ceną: 44440.00 / oferta z najwyższą ceną: 51180.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.