eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogard › Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na sieci wydzielonej w Nowogardzie oraz w Błotnie, Karsku, Kulicach, Osowie, Słajsinie i Wierzbięcinie gm. Nowogard - II przetarg.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-13

Nowogard: Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na sieci wydzielonej w Nowogardzie oraz w Błotnie, Karsku, Kulicach, Osowie, Słajsinie i Wierzbięcinie gm. Nowogard - II przetarg.
Numer ogłoszenia: 100987 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowogard, Plac Wolności 1, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3926200, fax 091 3926206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na sieci wydzielonej w Nowogardzie oraz w Błotnie, Karsku, Kulicach, Osowie, Słajsinie i Wierzbięcinie gm. Nowogard - II przetarg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na sieci wydzielonej w Nowogardzie oraz w Błotnie, Karsku, Kulicach, Osowie, Słajsinie i Wierzbięcinie gm. Nowogard. 2.Umowa realizowana będzie przez okres 4 lat od dnia zawarcia umowy. [Planowany termin zawarcia umowy: 8 lipca 2007 r.] 3.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego. 4.W skład urządzeń oświetlenia drogowego objętych zakresem usługi wg stanu na dzień wszczęcia postępowania znajduje się: 1)761 szt. opraw oświetleniowych, w tym : 618 sodowych i 143 rtęciowe; 2)28 szafek oświetleniowych; 3)375 słupy stalowe jednoramienne; 4)140 słupów stalowych dwuramiennych; 5)3 słupy stalowe trójramienne; 6)1 słup stalowy sześcioramienny; 7)27 słupów ocynkowanych jednoramiennych; 8)39 słupów żelbetowych; 9)527 odcinków kablowych (między słupami); 10)24 odcinki kablowe zasilające szafki; 11)44 przęsła linii napowietrznej. 5.W zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych wchodzą: 1)Bieżące przeglądy techniczne urządzeń aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej oraz tras linii kablowych i napowietrznych; 2)Bieżące przeglądy techniczne opraw i wnęk latarń; 3)Malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, szafek, tablic rozdzielczych - kompleksowo raz w roku i doraźnie w razie potrzeb, tak aby zapewnić stały dobry stan techniczny i estetyczny urządzeń; 4)Mycie kloszy opraw oświetleniowych raz w roku o kresie od 1 września do końca października; 5)Pomiary skuteczności ochrony od porażeń oraz oporności uziemień ochronnych i roboczych z częstotliwością przewidywaną przepisami PBUE; 6)Regulacja aparatury sterowniczej oświetlenia w miarę potrzeb, w celu utrzymania oświetlenia od zmierzchu do świtu; 7)Wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania; 8)Wymiana niesprawnych źródeł światła (żarówek), oprawek, dławików i kondensatorów; 9) Wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek słupowych i drzwiczek wnękowych latarń; 10)Naprawa uszkodzonych kabli; 11)Wymiana słupów uszkodzonych lub połamanych w wyniku kolizji drogowych; 12)Likwidacja awarii w urządzeniach oświetlenia ulicznego; 13)Kontrole stanu technicznego oświetlenia ulicznego przeprowadzane wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego - 1 raz w miesiącu. Termin dokonania kontroli każdorazowo będzie ustalał Zamawiający, uprzedzając o tym Wykonawcę nie później niż 3 dni przed planowaną kontrolą. Wszelkie rozliczenia z tytułu świadczenia niniejszych usług odbywać się będą na podstawie ilości opraw oświetleniowych, o których mowa w ust. 4 pkt 1. Wszelkie koszty świadczenia usług w stosunku do pozostałych urządzeń, wymienionych w ust. 4 pkt 2 - 11 Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w koszty świadczenia usług w stosunku do opraw oświetleniowych. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości opraw oświetleniowych do 900 sztuk lub zmniejszenia do 650 sztuk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 5000.00 PLN (pięć tysięcy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Warunki szczegółowe 1)Potencjał ekonomiczno-finansowy a)Wykonawca musi wykazać: I.średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 80.000,00 zł; II.dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10.000,00 zł; III.posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą 20.000,00 zł. b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: I.warunek określony w pkt \I\ spełniają łącznie, z tym że jeden z Wykonawców musi spełniać ten warunek co najmniej w 50 %, II.warunek określony w pkt \II\ i \III\ spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2)Posiadany sprzęt a)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującym sprzętem: I.podnośnik koszowy o wysokości roboczej min. 16 metrów, na podwoziu samochodowym, wraz z obsługą posiadającą wymagane uprawnienia w tym zakresie, II.samochód ciężarowy (ciężarowo-osobowy) o ładowności nie mniejszej niż 0,5 Mg, III.pojazd do przewozu dłużycy, IV.dźwig umożliwiający ustawianie słupów oświetleniowych wraz z obsługą posiadającą wymagane uprawnienia w tym zakresie, V.urządzenie umożliwiające zagęszczenie gruntu po przekopach, np. wibrator płytowy. b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a). 3)Potencjał kadrowy a)Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował przynajmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a które posiadają kwalifikacje, o których mowa w art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625, z późn. zm.), w zakresie sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. b)Wykonawca musi wykazać, że w okresie od 1 stycznia 2005 r. do 31 grudnia 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał przeciętnie nie mniej niż 5 (pięciu) pracowników. Do wymaganej liczby pracowników zalicza się wykonawców, będących osobami fizycznymi. c)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a) i b). 4)Doświadczenie a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przez 12 pełnych miesięcy kalendarzowych wykonywał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. usługom eksploatacji i konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego, o wartości rocznej nie niższej niż 40.000,00 zł brutto. b)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w lit. a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1)informacja o posiadanym sprzęcie, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 4 do specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 2 lit a) SIWZ; 2)informacja o posiadanym potencjale kadrowym, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 5 do specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 3 lit a) i b) SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w § 6 ust. 2 pkt 3 lit a) SIWZ; 3)informacja o posiadanym doświadczeniu, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 6 do specyfikacji. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 4 lit a) SIWZ. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1)Rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe Wykonawcy podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, potwierdzający, że średni przychód jest nie mniejszy niż określony w § 6 ust. 2 pkt 1 lit. a) I SIWZ. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego należy złożyć inne dokumenty za okres jak w zdaniu poprzednim, które umożliwią ocenę spełnienia warunku określonego w § 6 ust. 2 pkt 1 lit. a) I SIWZ. 2)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w § 6 ust. 2 pkt 1 lit. a) II SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w § 6 ust. 2 pkt 1 lit. a) III SIWZ. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: 1) pkt 1, 3 i 4 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt 2 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5.Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku takim ust. 5 stosuje się odpowiednio. 7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 1 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 8.Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowogard.pl/zamowienia.dhtml

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Nowogardzie pl. Wolności 5, pok. nr 108 72-200 Nowogard.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogardzie, 72-200 Nowogard pl. Wolności 1, pok. nr 5 (Biuro Obsługi Interesantów).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.