eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Przebudowa sal lekcyjnych wraz z zapleczami do prowadzenia zajęć z fizyki i chemii w Gimnazjum nr 1, nr 5 i nr 6 w Legionowie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-08

Legionowo: Przebudowa sal lekcyjnych wraz z zapleczami do prowadzenia zajęć z fizyki i chemii w Gimnazjum nr 1, nr 5 i nr 6 w Legionowie
Numer ogłoszenia: 100977 - 2012; data zamieszczenia: 08.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo , ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 4064, faks 022 784 49 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sal lekcyjnych wraz z zapleczami do prowadzenia zajęć z fizyki i chemii w Gimnazjum nr 1, nr 5 i nr 6 w Legionowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przebudowa sal lekcyjnych wraz z zapleczami do prowadzenia zajęć z fizyki i chemii w Gimnazjum nr 1, nr 5 i nr 6 w Legionowie Zakres zamówienia obejmuje: zerwanie istniejącej wykładziny w sali i zapleczu, oczyszczenie podłoża, zagruntowanie, wylanie masy samopoziomującej i ułożenie nowej wykładziny, wyłożenie płytkami gresowymi zaplecza i podesty, skucie części tynku ścian i nałożenie nowych gładzi na ścianach, wykucie otworów drzwiowych, wykonanie ściany zaplecza w technologii lekkiej, zdemontowanie drzwi do sal wraz z ościeżnicami, zamontowanie nowej drewnianej stolarki wyposażonej w świetlik ze szkła bezpiecznego, pomalowanie ścian i sufitu, rozprowadzenie przewodów wodnych do stołu nauczycielskiego i stołów uczniowskich, odprowadzenie w kanałach w posadzce instalacji kanalizacyjnej, doprowadzenie instalacji wentylacji z poziomu pracowni na dach, wykonanie nowej instalacji elektrycznej, wyposażenie sal. Do obowiązków Wykonawcy należy dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną, z oryginałem dziennika budowy, oświadczeniem kierownika budowy, wszystkimi atestami, instrukcjami obsługi, gwarancjami, protokołami badań i pomiarów oraz innymi dokumentami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w kwocie:3.100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, 1 roboty budowlanej polegającej na przebudowie, budowie lub remoncie obiektów kubaturowych o wartości zamówienia brutto 70.000,00 zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.2. Dysponowania kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin gwarancji - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu w wykonaniu przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót o wartości większej niż 10 % kwoty łącznego wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 umowy, b) winy ZAMAWIAJĄCEGO, c) nieprzewidzianych przez strony okoliczności, d) koniecznych dodatkowych uzgodnień lub uzyskania dodatkowych decyzji, e) konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na skutek wydanych decyzji pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji, o czas potrzebny do dokonania zmian, f) gdy, zaistnieje potrzeba wykonania dodatkowych robót budowlanych, ale wyłącznie o czas ich prowadzenia, jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym, g) działania osób trzecich (protestów okolicznych mieszkańców, stowarzyszeń), które to działania uniemożliwią wykonanie lub kontynuacje prac, h) wystąpienia zdarzeń, na które podmioty uczestniczące w realizacji zadania inwestycyjnego nie mają wpływu, takich jak zmiana warunków atmosferycznych uniemożliwiająca zachowanie technologii robót czy kontynuację prac, zdarzenia o charakterze katastrof. 2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: -śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, -nie wywiązywanie się osób z obowiązków wynikających z umowy, -rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków. W przypadku zmiany osoby kierownika budowy w trakcie realizacji umowy pod warunkiem posiadania przez nowego kierownika budowy wymaganych przez ZAMAWIAJĄCEGO uprawnień. 3. Dopuszcza się zmianę podwykonawcy w trakcie realizacji umowy w przypadku, gdy WYKONAWCA wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia, odwołuje się do udziału podmiotu trzeciego, pod warunkiem wykazania spełnienia przez nowego podwykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne. 4. Dopuszcza się zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy na pisemny wniosek WYKONAWCY. 5. Dopuszcza się zamianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawek podatkowych, wprowadzonych stosownymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można otrzymać w Urzędzie Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41, II piętro, pokój 3.09 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Biuro Obsługi Klienta, Urząd Miasta Legionowo, ul. Piłsudskiego 41, 05-120 Legionowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.