Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-25
Częstochowa: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Numer ogłoszenia: 100950 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Częstochowska , ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, faks 034 3250415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli biurowych dla pracowników Instytutu Matematyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Dostawa i montaż mebli dla Sekcji ds. Telekomunikacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Dostawa stolików uczniowskich składanych 2 osobowych (10 szt.) dla Katedry Pieców Przemysłowych i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Dostawa foteli biurowych (7 szt.) dla pracowników Wydziału Zarządzania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Dostawa ławki 4 osobowej na metalowej ramie (5 szt.) dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Dostawa stolików szkolnych 2 osobowych (30 szt.) do sali dydaktycznej D-4 dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Dostawa wieszaków drewnianych giętych - 2 szt.- (do gabinetu Dziekana 1 szt. i do sali posiedzeń 1 szt.) dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ; Dostawa krzeseł szkolnych (60 szt.) dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ ; Dostawa foteli giętych twardych (15 szt.) do gabinetu Dziekana dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.16.00.00-1, 39.15.30.00-9, 39.15.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 28 - Sekretariat Kanclerza.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli biurowych dla pracowników Instytutu Matematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli biurowych dla pracowników Instytutu Matematyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla Sekcji ds. Telekomunikacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż mebli dla Sekcji ds. Telekomunikacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa stolików uczniowskich składanych 2 osobowych (10 szt.) dla Katedry Pieców Przemysłowych i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stolików uczniowskich składanych 2 osobowych (10 szt.) dla Katedry Pieców Przemysłowych i Ochrony Środowiska, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa foteli biurowych (7 szt.) dla pracowników Wydziału Zarządzania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa foteli biurowych (7 szt.) dla pracowników Wydziału Zarządzania, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ławki 4 osobowej na metalowej ramie (5 szt.) dla Wydziału Budownictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ławki 4 osobowej na metalowej ramie (5 szt.) dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa stolików szkolnych 2 osobowych (30 szt.) do sali dydaktycznej D-4 dla Wydziału Budownictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stolików szkolnych 2 osobowych (30 szt.) do sali dydaktycznej D-4 dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wieszaków drewnianych giętych - 2 szt. - (do gabinetu Dziekana 1 szt. i do sali posiedzeń 1 szt.) dla Wydziału Budownictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wieszaków drewnianych giętych - 2 szt.- (do gabinetu Dziekana 1 szt. i do sali posiedzeń 1 szt.) dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa krzeseł szkolnych (60 szt.) dla Wydziału Budownictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł szkolnych (60 szt.) dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa foteli giętych twardych (15 szt.) do gabinetu Dziekana dla Wydziału Budownictwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa foteli giętych twardych (15 szt.) do gabinetu Dziekana dla Wydziału Budownictwa, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 38 przy ulicy Sikorskiego 56 w Częstochowie.
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby obiektu przy ul. Bialskiej 104/118 w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie
- Roboty remontowe balkonów oraz montaż siatki przeciw ptakom, w budynku Domu Studenckiego "Skrzat" Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup emulsji asfaltowej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa skrzyżowania ulic ks. J. Popiełuszki i ul. gen. K. Pułaskiego z Aleją Najświętszej Maryi Panny wraz likwidacją przejścia podziemnego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa ul. św. Rocha od ul. św. Jadwigi do ul. Wręczyckiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla CSB Drawsko
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.