eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie przeglądów oraz serwis awaryjny systemów bezpieczeństwa i ochrony pożarowej zamontowanych w obiektach Urzędu m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Warszawa: Wykonanie przeglądów oraz serwis awaryjny systemów bezpieczeństwa i ochrony pożarowej zamontowanych w obiektach Urzędu m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 100784 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów oraz serwis awaryjny systemów bezpieczeństwa i ochrony pożarowej zamontowanych w obiektach Urzędu m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów oraz serwis awaryjny systemów bezpieczeństwa i ochrony pożarowej zamontowanych w obiektach Urzędu m.st. Warszawy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.71.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I wykażą, że posiadają zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności polegającej na instalowaniu, konserwacji, kontroli w szczelności izotopowych czujek dymu, zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. - Prawo atomowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 264 z późn. zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I wykażą, ze dysponują: a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji; b) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą przeszkolenie techniczne (u producenta urządzeń) w zakresie instalowania, programowania i konserwacji urządzeń sygnalizacji pożarowej opartych na centralach typu POLON, c) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą przeszkolenie techniczne (u producenta urządzeń) w zakresie instalowania, programowania i konserwacji urządzeń sygnalizacji pożarowej opartych na centralach typu TELSAP; d) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą przeszkolenie techniczne (u producenta urządzeń) w zakresie instalowania, programowania i konserwacji urządzeń sygnalizacji pożarowej opartych na centralach typu MCR OMEGA Jedna osoba może posiadać przeszkolenie techniczne w zakresie instalowania, programowania i konserwacji urządzeń sygnalizacji pożarowej opartych na więcej niż jednym typie centrali. DLA CZĘŚCI II wykażą, ze dysponują: a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji; b) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą przeszkolenie techniczne (u producenta urządzeń) w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i montażu systemów oddymiania firmy MERCOR; c) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą przeszkolenie techniczne (u producenta urządzeń firmy BSH KLIMA) w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i montażu systemów oddymiania tego producenta; d) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą przeszkolenie techniczne (u producenta urządzeń) w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i montażu systemów oddymiania opartych na centralach typu IGNIS. Jedna osoba może posiadać przeszkolenie techniczne w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i montażu kilku wskazanych powyżej systemów oddymiania. DLA CZĘŚCI III wykażą, ze dysponują: a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci na stanowisku dozoru i eksploatacji; b) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą przeszkolenie techniczne (u producenta urządzeń) w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i montażu systemów gaszenia gazem firmy GM Sprinkler c) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą przeszkolenie techniczne (u producenta urządzeń) w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i montażu systemów gaszenia gazem ESSER. Jedna osoba może posiadać przeszkolenie techniczne w zakresie funkcjonowania, konfiguracji i montażu kilku wskazanych powyżej systemów gaszenia gazem. DLA CZĘŚCI IV wykażą, iż dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP do pracy przy napięciu do 1 kV.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

    W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    • inne dokumenty

      Dla CZĘŚCI I - dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada aktualną autoryzację serwisową producenta Schrack Seconet (dla urządzeń znajdujących się na obiekcie przy ul. Sandomierskiej 12) wystawioną przez producenta lub jest autoryzowanym przedstawicielem ww. producenta na Polskę. Powyższy dokument Wykonawca musi posiadać w ciągu całego okresu wykonywania zamówienia. Dla CZĘŚCI II - dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada aktualną autoryzację serwisową producenta MERCOM I BSH KLIMA (dla urządzeń znajdujących się na obiekcie przy ul. Sandomierskiej 12) wystawioną przez producenta lub jest autoryzowanym przedstawicielem ww. producenta na Polskę. Powyższy dokument Wykonawca musi posiadać w ciągu całego okresu wykonywania; Dla CZĘŚCI III - dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada aktualną autoryzację serwisową producenta GM SPLINKLER (dla urządzeń znajdujących się na obiekcie przy ul. Sandomierskiej 12) wystawioną przez producenta lub jest autoryzowanym przedstawicielem ww. producenta na Polskę. Powyższy dokument Wykonawca musi posiadać w ciągu całego okresu wykonywania

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; b) jeżeli wykonawca nie należy do grupy kapitałowej składa taką informację - wg wzoru określonego w SIWZ. c) Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III (12 i 13 SIWZ), a w szczególności zgodnie z zapisem pkt III.6) lit. a) ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy d) oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV..

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin otwarcia ofert 02.04.2014 r. godz. 10:30 Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, sala 15, piętro IV. 2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Pan Robert Borek - Główny specjalista w Biurze Administracyjno-Gospodarczym- tel.: 22/443 04 58 - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię i nazwisko: Jolanta Kotowicz stanowisko służbowe: Główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych tel.: 22/443-14-13.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie konserwacji i przeglądów systemu sygnalizacji pożaru w 9 n/w obiektach Urzędu m.st Warszawy..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i przeglądów systemu sygnalizacji pożaru w 9 n/w obiektach Urzędu m.st Warszawy..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.71.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie konserwacji i przeglądów systemów oddymiania klatek schodowych w 8 obiektach Urzędu m.st. Warszawy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i przeglądów systemów oddymiania klatek schodowych w 8 obiektach Urzędu m.st. Warszawy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.71.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie konserwacji i przeglądów systemów gaszenia gazem (stałych urządzeń gaśniczych SUG) zamontowanych w obiektach Urzędu m.st. Warszawy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i przeglądów systemów gaszenia gazem (stałych urządzeń gaśniczych SUG) zamontowanych w obiektach Urzędu m.st. Warszawy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.71.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie konserwacji i przeglądów oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego) zamontowanego w obiektach Urzędu m.st. Warszawy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i przeglądów oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego) zamontowanego w obiektach Urzędu m.st. Warszawy.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.10-4, 50.71.00.00-5.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.