eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Pełnienie funkcji Inżyniera oraz nadzór i rozliczenie przy realizacji Projektu \Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 832 Wola Rudzka - Poniatowa - Krężnica Okrągła na odcinku od km 6+000 do km 8+750\.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-13

Lublin: Pełnienie funkcji Inżyniera oraz nadzór i rozliczenie przy realizacji Projektu \Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 832 Wola Rudzka - Poniatowa - Krężnica Okrągła na odcinku od km 6+000 do km 8+750\.
Numer ogłoszenia: 100783 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Turystyczna 7A/203, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, fax 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera oraz nadzór i rozliczenie przy realizacji Projektu \Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 832 Wola Rudzka - Poniatowa - Krężnica Okrągła na odcinku od km 6+000 do km 8+750\..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: Projekt dotyczy realizacji robot drogowych i instalacyjnych. Zamawiający powierzy Wykonawcy funkcję Inżyniera i nadzór nad robotami związanymi z przebudową drogi wojewódzkiej nr 832 od km 6+000 do km 8+750. 1) Branża drogowa obejmuje następujący zakres robót: · roboty przygotowawcze, · roboty ziemne, · wykonanie odwodnienia korpusu drogowego, przepusty pod koroną drogi, · wykonanie podbudowy, · wykonanie nawierzchni, · roboty wykończeniowe, · wykonanie oznakowania dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu, · wykonanie elementów ulicznych, · nasadzenia zieleni drogowej, · zabezpieczenie kolizji z uzbrojeniem podziemnym. 2) Branża elektryczna obejmuje następujący zakres robót: · przebudowa linii kablowej NN, · przebudowa linii kablowej SN. 3) Branża sanitarna obejmuje następujący zakres robót: · przebudowa odcinków sieci i przyłączy gazowych. Praca Inżyniera podzielona jest na następujące etapy: a/ Etap I - nadzór nad realizacją kontraktu i jego rozliczenie w okresie realizacji przebudowy drogi wojewódzkiej nr 832 Wola Rudzka - Poniatowa - Krężnica Okrągła na odcinku od km 6+000 do km 8+750. b/ Etap II - kontrola Projektu w okresie gwarancji oraz przeglądy, w przypadku stwierdzenia usterek wyegzekwowanie od Wykonawcy robót ich usunięcia odbiory pogwarancyjne. OBOWIĄZKI INŻYNIERA KONTRAKTU 1. Zakres działań : 1.1. Obowiązki ogólne. Inżynier będzie odpowiedzialny za: · pełnienie funkcji \Inżyniera\ zgodnie z warunkami określonymi w \Warunkach Kontraktu na budowę dla Robot Budowlanych i Inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego\ Wydanie angielsko-polskie 2000 (tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999) oraz w Szczególnych Warunkach Umowy - stanowiących załącznik do umowy o roboty budowlane, jak również pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, · wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Kontraktu. Skład osobowy Inżyniera przeznaczony będzie tylko do zarządzania i nadzoru nad rozbudową drogi wojewódzkiej nr 832 objętej zamówieniem i cały swój czas poświęci na zarządzanie i nadzór. Skład Inżyniera nie będzie skierowany do innych zadań, Inżynier będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji Kontraktu. Zamawiający wyznaczy ze swojego personelu Kierownika Projektu, jako osobę odpowiedzialną za realizację Kontraktu. Inżynier zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, odpowiednią archiwizację przebiegu robót. W przypadku, gdyby postęp robót budowlanych nie był zadowalający z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót, do jego obowiązków będzie należało poinformowanie Zamawiającego za pośrednictwem Kierownika Projektu o wszystkich środkach, które należy podjąć w celu zaradzenia zaistniałej sytuacji oraz wypełnienia zobowiązań wynikających z umowy o roboty budowlane. 1.2. Etap budowy Inżynier jest upoważniony i zobowiązany do: · reprezentowania Zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z Kontraktem; · nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane, składowane lub przygotowywane do wbudowania; · prowadzenia regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyką inżynierską; · kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; · udzielania Wykonawcy Robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących Kontraktu; · kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; · wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy; · wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawcę Robót, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy. Organizacji oraz przewodniczenia comiesięcznym naradom dotyczącym postępu robót (Rad Budowy) w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację Kontraktu stron (Wykonawca Robót, Inżynier, Kierownik Projektu oraz inni oficjalni obserwatorzy); · organizowania narad technicznych raz na dwa tygodnie oraz sporządzania protokółów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i Wykonawcy Robót Budowlanych w terminie 5 dni od dnia narady; · monitorowania postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji Kontraktu harmonogramem robót; · kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów; · nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę Robót; · zlecania Wykonawcy Robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości; · zlecania wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów w Laboratorium Drogowym. Co do wyboru Laboratorium Wykonawca musi uprzednio uzyskać akceptację Zamawiającego; · zatwierdzania rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę Robót; · weryfikowania \rysunków powykonawczych\ sporządzanych przez Wykonawcę Robót; · dokonywania obmiaru wykonanych robót; · odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; · sprawdzenia wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; · poświadczenia usunięcia przez Wykonawcę Robót wad; · przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; · sprawdzenia miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót i wystawienia Przejściowego Świadectwa Płatności; · poświadczenia terminu zakończenia robót; · dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót; · zapobiegania roszczeniom Wykonawcy Robót; · powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy Robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; · sprawdzenia ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy Robót; · rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; · wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót; · wystawiania wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz/lub Instytucje Finansujące, lub procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania); · udziału w przygotowaniu raportów i sprawozdań wymaganych przez Zamawiającego i procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania ); · udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Kontraktu. Inżynier będzie decydować o: · dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; · zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę Robót; · dopuszczeniu do pracy wytwórni mas bitumicznych i betonowych, wytwórni prefabrykatów oraz sprzętu i środków transportu Wykonawcy Robót; · wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu; · sposobie zabezpieczenia wykopalisk odkrytych na terenie budowy. Inżynier będzie wnioskować o : · wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; · przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora; · zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy Wykonawca Robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; · zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane, kiedy zmiana taka nie wynika z winy czy zaniedbań Wykonawcy Robót; · zlecenie wykonania robót dodatkowych. Inżynier będzie akceptować: · przedstawiony przez Wykonawcę Robót Program Zapewnienia Jakości, Harmonogram Robót i Harmonogram Płatności; · propozycję Wykonawcy Robót odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawcy Robót; · Laboratorium Wykonawcy Robót, o ile nie zostało wskazane w jego ofercie, po sprawdzeniu kwalifikacji personelu, kompletności i sprawności sprzętu i urządzeń laboratoryjnych oraz propozycję Wykonawcy Robót odnośnie zmiany Laboratorium na inne, uzgodnione z Zamawiającym; · Sprzęt i urządzenia pomiarowe Wykonawcy Robót, o ile nie zostały wskazane w ofercie Wykonawcy Robót oraz propozycję Wykonawcy Robót odnośnie zmiany sprzętu lub urządzeń; · Źródła pozyskania materiałów miejscowych, o ile nie zostały wskazane w ofercie Wykonawcy Robót. 1.3. Etap po zakończeniu robót Po zakończeniu robót, Inżynier po uzgodnieniu z Kierownikiem Projektu, wystawi Świadectwo Przejęcia. W Okresie Zgłaszania Wad i bezpośrednio po nim, do zadań Inżyniera będzie należało: · finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy; · dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad ; · odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; · wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; · przygotowanie Ostatecznego Świadectwa Płatności; 1.4. Współpraca z Zamawiającym Na każdym etapie realizacji Kontraktu Wykonawca zapewni Zamawiającemu wszelką niezbędną pomoc w zakresie zarządzania Kontraktem. Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wartość:123 900,00 zł (netto)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.200,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą/osobami do pełnienia funkcji inspektora nadzoru, przewidzianymi do realizacji usługi posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami dla branży drogowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej i sanitarnej w zakresie sieci gazowych. Wykazani inspektorzy winni posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu o odpowiedzialności cywilnej. 1 a) Dysponowanie osobą do pełnienia funkcji Przedstawiciela Inżyniera (zarządzania projektem). Osoba ta winna posiadać wykształcenie wyższe techniczne budowlane oraz doświadczenie zawodowe obejmujące realizację co najmniej jednego projektu realizowanego wg zasad FIDIC. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (tzn. pełnienie funkcji Inżyniera Projektu przy budowie, rozbudowie, przebudowie dróg) o zakresie nie mniejszym niż 2 km w jednym zamówieniu z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 2 usług zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi wraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich uprawnień budowlanych do kierowania robotami dla branży drogowej, elektrycznej, telekomunikacyjnej i sanitarnej w zakresie sieci gazowych, oraz aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej oraz życiorysem zawodowym osoby wskazanej do pełnienia funkcji Przedstawiciela Inżyniera.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2007 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pokój nr 107. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, pokój 208 w dniu 21.06.2007 r o godz. 08:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie planowane do współfinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.