eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych- Bielowice - Jazia Góra dł. 0,9 km - Mroczków Gościnny - Adamów dł. 0,450 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-14

Opoczno: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych: - Bielowice - Jazia Góra dł. 0,9 km - Mroczków Gościnny - Adamów dł. 0,450 km
Numer ogłoszenia: 100691 - 2008; data zamieszczenia: 14.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7363137, fax 044 7363111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych: - Bielowice - Jazia Góra dł. 0,9 km - Mroczków Gościnny - Adamów dł. 0,450 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Orientacyjny zakres robót: · Roboty przygotowawcze · Wyrównanie istniejącej podbudowy z destruktu, kruszywem łamanym - średnio na 25 % powierzchni · Wykonanie przepustu śr. 50 cm · Mechaniczne skropienie podbudowy emulsją asfaltową · Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w-wa ścieralna gr. 4 cm (0/12,8). · Uzupełnienie poboczy · Inwentaryzacja powykonawcza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp i spełniają poniższe warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - doświadczenie ; należycie wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum 2 roboty polegające na przebudowie lub budowie dróg o łącznej długości minimum 1,00 km, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że wykonał minimum 2 roboty polegające na przebudowie lub budowie dróg o łącznej długości minimum 1,00 km, wraz z dokumentami potwierdzającymi , że roboty te zostały wykonane należycie. - potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają n/w uprawnienia : - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca załączy dokumenty potwierdzające posiadanie wyżej wymienionych uprawnień wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa przez co najmniej jedną osobę. - potencjał techniczny - dysponują następującym sprawnym sprzętem tj.: Wymagane minimum sprzętu: · Układarka masy bitumicznej - 1 szt. · Oplandekowane wywrotki lub termosy do przewozu masy bitumicznej min. 4 szt. · Równiarka - 1 szt. Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca załączy wykaz zgodny z zał. nr 8 potwierdzający dysponowanie wymaganym i sprawnym sprzętem. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania zawierający minimum 2 roboty polegające na przebudowie lub budowie dróg o łącznej długości minimum 1,00 km, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, daty i miejsca wykonania, długości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 7 ) 3. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu Wymagane minimum sprzętu: · Układarka masy bitumicznej - 1 szt. · Oplandekowane wywrotki lub termosy do przewozu masy bitumicznej min. 4 szt. · Równiarka - 1 szt. ( załącznik nr 8 ) 4. wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia/ zał. nr 9 /oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia : - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , - uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - załączyć ksero uprawnień , 5. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz.177) zał. nr 6. W przypadku oferty składanej wspólnie oświadczenie składa każdy podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.opoczno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Opocznie, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Opocznie, ul. Staromiejska 6 / sekretariat/, 26-300 Opoczno.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych Województwa Łódzkiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.