eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Remont mostu przez rzekę Wełnę w m. Mieścisko w ciagu drogi powiatowej nr 1692P Żabiczyn - Mieścisko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-13

Wągrowiec: Remont mostu przez rzekę Wełnę w m. Mieścisko w ciagu drogi powiatowej nr 1692P Żabiczyn - Mieścisko
Numer ogłoszenia: 100687 - 2007; data zamieszczenia: 13.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Wągrowcu, ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685480, fax 067 2685480.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu przez rzekę Wełnę w m. Mieścisko w ciagu drogi powiatowej nr 1692P Żabiczyn - Mieścisko.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont mostu obejmuje w szczególnosci: 1. Podpory 1.1.Odkuć luźny beton, oczyścić strumieniowo -ściernie powierzchnie podpór, skrzydeł i niszy podłożyskowych, uzupełnić braki zaprawami PCC, wyszpachlować i zabezpieczyć antykorozyjnie całość powierzchni podpór. 1.2.Oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie łożyska stalowe. 2.Ustrój nośny: 2.1.Oczyścić strumieniowo - ściernie konstrukcję stalową, uzupełnić uszkodzone spawy i złącza śrubowe oraz zabezpieczyć antykorozyjnie całość konstrukcji. 2.2.Oczyścić strumieniowo - ściernie konstrukcję żelbetową współpracującej płyty pomostu, odkuć luźne elementy betonu, uzupełnić braki betonu i szpachlować nierówności zaprawami PCC oraz stosownymi farbami zabezpieczyć całość powierzchni antykorozyjnie. 3.Pomost: 3.1.Wyprawić ubytki i zabezpieczyć antykorozyjnie beton gzymsów i opasek chodnikowych. 3.2.Wykonać szczelne dylatacje epoksydowo - bitumiczne (np.typu TARCO) posiadajace Aprobatę Techniczną IBDiM w Warszawie. 3.3.Uszczelnić spękania nawierzchni 4.Dojazdy: Uszczelnić spękania nawierzchni przed wykonaniem dylatacji. 5.Wyposażenie mostu: Naprawić uszkodzoną poręcz rurową. szczegółowy zakres zgodnie z przedmiarem robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.11.11 - Mosty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: dwa tysiące 00/100.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania robót budowlanych; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a)Wykonawca musi wykazać, że realizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania o wartości brutto nie mniejszej niż 50 tys. każde, związane z remontem lub budową mostów, w tym min. 1 zadanie związanym z remontem mostu o belkach stalowych. b) dysponują pracownikami nadzoru z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem zawodowym: - kierownik robót z doświadczeniem zawodowym min. 5 lat i wymaganymi uprawnieniami dla robót będących przedmiotem zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów, które mają załączyć wykonawcy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy (druk stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) oraz: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na spełnienie warunku określonego w pkt. 1); 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (druk stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ)- na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) a); 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na druku stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ) - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) b); 5) dokumenty stwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności dot. przedmiotu zamówienia oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę - na spełnienie warunku określonego w pkt. 2) b). 6) wykaz podwykonawców (na druku stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ)

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 85
    • 2. gwarancja - 15

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarzad Dróg w Wagrowcu ul. Gnieźnieńska 53, 62-100 Wągrowiec.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego pokój nr 4.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.