eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych Powiatu Bocheńskiego w 2012 roku - 2 zadania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Nowy Wiśnicz: Koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych Powiatu Bocheńskiego w 2012 roku - 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 100679 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu , ul. Limanowska 11, 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 6128206, faks 014 6108481.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych Powiatu Bocheńskiego w 2012 roku - 2 zadania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych Powiatu Bocheńskiego w 2012 roku - 2 zadania: Zadanie nr 1 - Koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych, na terenie: Gminy Bochnia, Gminy Drwinia, Gminy Rzezawa, Zadanie nr 2 - Koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych, na terenie: Gminy Bochnia, Gminy Rzezawa Gminy Nowy Wiśnicz, Gminy Lipnica Murowana, Gminy Trzciana, Gminy Żegocina. 2. Zakres wykonywania usługi obejmuje trzykrotne koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych, oznaczone jako: koszenie nr I, koszenie nr II, koszenie nr III, o łącznej powierzchni 1 493 970 m2, z czego: 1) na Zadanie nr 1 przypada - dwukrotne koszenie (koszenie nr I, koszenie nr II) na szerokości 1,5 m, na powierzchni 235 403 m2 dla każdego koszenia, oraz jednokrotne koszenie (koszenie nr III) na szerokości 1,0 m, na powierzchni 156 937 m2. Szczegółowy wykaz dróg powiatowych w ramach Zadania nr 1 i powierzchnie poboczy oraz skarp rowów przeznaczonych do koszenia i objętych niniejszym zamówieniem zawiera załącznik nr 7A do SIWZ. 2) na Zadanie nr 2 przypada - dwukrotne koszenie (koszenie nr I, koszenie nr II) na szerokości 1,5 m, na powierzchni 324 835 m2 dla każdego koszenia, oraz jednokrotne koszenie (koszenie nr III) na szerokości 1,0 m, na powierzchni 216 557 m2, Szczegółowy wykaz dróg powiatowych w ramach Zadania nr 2 i powierzchnie poboczy oraz skarp rowów przeznaczonych do koszenia i objętych niniejszym zamówieniem zawiera załącznik nr 7B do SIWZ. 3. Koszenie musi zostać wykonane mechanicznie. Ręczne koszenie dopuszcza się tylko w miejscach szczególnych, tj. w okolicach barier, znaków drogowych, drzew, innych urządzeń drogowych) 4. Miejsce prac (określenie numeru drogi powiatowej) będzie każdorazowo wskazywane przez osobę nadzorująca wykonywanie zamówienia ze strony zamawiającego. 5. Ilość prac określona przetargiem może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. 6. Rozliczenie wykonania robót będzie protokołem odbioru częściowego prac (koszenie nr I, koszenie nr II ) i protokołem końcowym ( koszenie nr III ). 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w: 1) Formularzu cenowym - stanowiącym: dla Zadania nr 1 - załącznik nr 1A do SIWZ; dla Zadania nr 2 - Załącznik nr 1B do SIWZ, 2) Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, 3) Szczegółowym wykazie dróg i powierzchni do koszenia dla Zadania nr 1 - stanowiącym załącznik nr 7A do SIWZ. 4) Szczegółowym wykaz dróg i powierzchni do koszenia dla Zadania nr 2 - stanowiącym załącznik nr 7B do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia, wymagane jest wykazanie wykonania, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 - co najmniej jednego zadania w zakresie wykaszania poboczy dróg o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto, b) w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 - co najmniej jednego zadania w zakresie wykaszania poboczy dróg o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto, c) w przypadku składania oferty na dwa zadania - co najmniej jednego zadania w zakresie wykaszania poboczy dróg o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto. Ocena spełniania powyższego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) wykaz wykonanych usług, 3) dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku w zakresie dysponowania potencjałem technicznym wymagane jest dysponowanie w pełni sprawnymi sprzętem do wykonania zamówienia, tj: - w przypadku składania oferty na jedno zadanie - dysponowanie co najmniej jedną kosiarka bijakową do trawy i krzaków (samojezdną lub doczepną do ciągników) oraz dwoma kosami mechanicznymi (żyłkowymi). - w przypadku składania oferty na dwa zadania - dysponowanie co najmniej dwoma kosiarkami bijakowymi do trawy i krzaków (samojezdnymi lub doczepnymi do ciągników) oraz czterema kosami mechanicznymi (żyłkowymi). Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) wykaz sprzętu technicznego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej dokonania zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz cenowy - dla Zadania nr 1 - stanowiący załącznik nr 1A do SIWZ ; dla Zadania nr 2 - stanowiący załącznik nr 1B do SIWZ.. 3) Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpisu z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 4) W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W zobowiązaniu winien zostać przedstawiony zakres (wyszczególnienie) i sposób oddania do dyspozycji wykonawcy tych zasobów. Pisemne zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 5) Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani przed zawarciem umowy, przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności jest spowodowana warunkami atmosferycznymi. b) zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bochni z siedzibą w Nowym Wiśniczu, 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Limanowska 11..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych, na terenie: Gminy Bochnia, Gminy Drwinia, Gminy Rzezawa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych Powiatu Bocheńskiego w 2012 roku - 2 zadania: Zadanie nr 1 - Koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych, na terenie: Gminy Bochnia, Gminy Drwinia, Gminy Rzezawa, 2. Zakres wykonywania usługi obejmuje trzykrotne koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych, oznaczone jako: koszenie nr I, koszenie nr II, koszenie nr III. Na Zadanie nr 1 przypada - dwukrotne koszenie (koszenie nr I, koszenie nr II) na szerokości 1,5 m, na powierzchni 235 403 m2 dla każdego koszenia, oraz jednokrotne koszenie (koszenie nr III) na szerokości 1,0 m, na powierzchni 156 937 m2. Szczegółowy wykaz dróg powiatowych w ramach Zadania nr 1 i powierzchnie poboczy oraz skarp rowów przeznaczonych do koszenia i objętych niniejszym zamówieniem zawiera załącznik nr 7A do SIWZ. 3. Koszenie musi zostać wykonane mechanicznie. Ręczne koszenie dopuszcza się tylko w miejscach szczególnych, tj. w okolicach barier, znaków drogowych, drzew, innych urządzeń drogowych) 4. Miejsce prac (określenie numeru drogi powiatowej) będzie każdorazowo wskazywane przez osobę nadzorująca wykonywanie zamówienia ze strony zamawiającego. 5. Ilość prac określona przetargiem może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. 6. Rozliczenie wykonania robót będzie protokołem odbioru częściowego prac (koszenie nr I, koszenie nr II ) i protokołem końcowym ( koszenie nr III ). 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w: 1) Formularzu cenowym - stanowiącym: dla Zadania nr 1 - załącznik nr 1A do SIWZ 2) Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, 3) Szczegółowym wykazie dróg i powierzchni do koszenia dla Zadania nr 1 - stanowiącym załącznik nr 7A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych, na terenie: Gminy Bochnia, Gminy Rzezawa Gminy Nowy Wiśnicz, Gminy Lipnica Murowana, Gminy Trzciana, Gminy Żegocina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych Powiatu Bocheńskiego w 2012 roku - 2 zadania: Zadanie nr 2 - Koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych, na terenie: Gminy Bochnia, Gminy Rzezawa Gminy Nowy Wiśnicz, Gminy Lipnica Murowana, Gminy Trzciana, Gminy Żegocina. 2. Zakres wykonywania usługi obejmuje trzykrotne koszenie poboczy i skarp rowów dróg powiatowych, oznaczone jako: koszenie nr I, koszenie nr II, koszenie nr III. Na Zadanie nr 2 przypada - dwukrotne koszenie (koszenie nr I, koszenie nr II) na szerokości 1,5 m, na powierzchni 324 835 m2 dla każdego koszenia, oraz jednokrotne koszenie (koszenie nr III) na szerokości 1,0 m, na powierzchni 216 557 m2, Szczegółowy wykaz dróg powiatowych w ramach Zadania nr 2 i powierzchnie poboczy oraz skarp rowów przeznaczonych do koszenia i objętych niniejszym zamówieniem zawiera załącznik nr 7B do SIWZ. 3. Koszenie musi zostać wykonane mechanicznie. Ręczne koszenie dopuszcza się tylko w miejscach szczególnych, tj. w okolicach barier, znaków drogowych, drzew, innych urządzeń drogowych) 4. Miejsce prac (określenie numeru drogi powiatowej) będzie każdorazowo wskazywane przez osobę nadzorująca wykonywanie zamówienia ze strony zamawiającego. 5. Ilość prac określona przetargiem może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb zamawiającego. 6. Rozliczenie wykonania robót będzie protokołem odbioru częściowego prac (koszenie nr I, koszenie nr II ) i protokołem końcowym ( koszenie nr III ). 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w: a. Formularzu cenowym - stanowiącym: dla Zadania nr 2 - Załącznik nr 1B do SIWZ, b. Opisie przedmiotu zamówienia - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, c. Szczegółowym wykaz dróg i powierzchni do koszenia dla Zadania nr 2 - stanowiącym załącznik nr 7B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.