eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Lęborska › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Nowa Wieś Lęborska od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-23

Nowa Wieś Lęborska: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Nowa Wieś Lęborska od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Numer ogłoszenia: 100585 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 124508 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Wieś Lęborska, ul. Grunwaldzka 24, 84-351 Nowa Wieś Lęborska, woj. pomorskie, tel. 059 8612428 w. 34, faks 059 8612164.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Nowa Wieś Lęborska od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Nowa Wieś Lęborska od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 2. Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i ich zagospodarowanie obejmuje: 2.1. Odpady komunalne zmieszane (kod 20 03 01) w tym odpady kuchenne ulegające biodegradacji (kod 20 01 08); 2.2. Odpady ze szkła - zebrane w sposób selektywny (kod 20 01 02, 15 01 07); 2.3. Odpady z tworzyw sztucznych, papieru, metali i odpadów wielomateriałowych - zebrane w sposób selektywny (kod 20 01 39, 20 01 01, 20 01 40, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06); 2.4. Komunalne odpady zielone ulegające biodegradacji - zebrane w sposób selektywny z zastrzeżeniem, że ich odbiór realizowany będzie w okresie od lipca do listopada ( kod 20 02 01); 2.5. Meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07); 2.6. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) 2.7. Zużyte opony ( kod 16 01 03) 3. Zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania powstających na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy odpadów pochodzących z robót budowlanych i remontowych oraz pozostałych frakcji odpadów niewymienionych w pkt. 2. 4. Realizując zagospodarowanie odpadów, o których mowa w pkt. 2, odebranych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, podmiot odbierający zobowiązany jest do przekazania: 4.1.Zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych bezpośrednio do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) lub instalacji zastępczych, określonych dla Regionu Północnego, wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018. 4.2. Selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) lub instalacji zastępczych, o których mowa w ppkt 4.1. 4.3. Dopuszcza się przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych do ponadregionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, o której mowa w art. 35 ust. 6a ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. 4.4. Dopuszcza się przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych niezbędnych do przeprowadzenia rozruchu instalacji do spalarni odpadów określonej w wojewódzkim planie gospodarki odpadami jako regionalna instalacja do przetwarzania odpadów komunalnych albo jako ponadregionalna instalacja do przetwarzania odpadów komunalnych, przed uwzględnieniem tej instalacji w uchwale w sprawie wykonania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami. 4.5. Dopuszcza się przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych lub odpadów zielonych za pośrednictwem stacji przeładunkowej, o której mowa w art. 23 ust. 10 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. 5. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów ze sobą. 6. Wykonawca zgodnie z treścią art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji do recyklingu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów, w tym regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, do których podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, jest obowiązany przekazać odebrane odpady. 7. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje transport odebranych odpadów do RIPOK bądź instalacji zastępczych lub do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów. 8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wyposaża nieruchomości zamieszkałe w pojemniki typu dzwony lub worki do zbiórki selektywnej, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Nowa Wieś Lęborska, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) 8.1. W zabudowie wielorodzinnej należy nieruchomości wyposażyć w: a) pojemniki typu dzwony o pojemności min. 3,5 m3 w kolorze zielonym - do gromadzenia odpadów ze szkła; pojemniki powinny mieć trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy i przynależności do systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Nowa Wieś Lęborska; powinny być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację rodzaju odpadu (np. nadruk o treści SZKŁO). Pojemniki zapewnia Zamawiający. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres wykonywania zamówienia w nieodpłatne użyczenie na podstawie odrębnej umowy pojemniki (dzwony) w kolorze zielonym o pojemności 3,5 m3 w ilości 9 szt. Wykonawca obowiązany jest do ustawienia pojemników w miejscach ustalonych z Zamawiającym i oznaczenia ich zgodnie z w/w opisem; częstotliwość odbioru - minimum1 raz na miesiąc b) pojemniki typu dzwony o pojemności min. 3,5 m3 w kolorze żółtym - do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego, papieru, metalu i odpadów wielomateriałowych; pojemniki powinny mieć trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy i przynależności do systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Nowa Wieś Lęborska; powinny być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację rodzaju odpadu (np. nadruk o treści TWORZYWA SZTUCZNE, PAPIER, METAL, ODPADY WIELOMATERIAŁOWE). Pojemniki zapewnia Zamawiający. Zamawiający przekaże Wykonawcy na okres wykonywania zamówienia w nieodpłatne użyczenie na podstawie odrębnej umowy pojemniki (dzwony) w kolorze żółtym o pojemności 3,5 m3 w ilości 9 szt. Wykonawca obowiązany jest do ustawienia pojemników w miejscach ustalonych z Zamawiającym i oznaczenia ich zgodnie z w/w opisem; częstotliwość odbioru - minimum 1 raz na miesiąc. c) pojemniki o minimalnej pojemności 1,1 m3 w kolorze brązowym - do gromadzenia odpadów zielonych; powinny mieć trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy i przynależności do systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Nowa Wieś Lęborska; pojemniki powinny być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację rodzaju odpadu (np. nadruk o treści ODPADY ZIELONE). Pojemniki zapewnia Wykonawca. Wykonawca przekaże na okres od 1 lipca do listopada 2016r. nieodpłatnie w użyczenie Zamawiającemu na podstawie odrębnej umowy pojemniki na odpady zielone o pojemności 1,1m3 w ilości 5 szt . Wykonawca obowiązany jest do ustawienia pojemników w miejscach ustalonych z Zamawiającym i oznaczenia ich zgodnie z w/w opisem. Odbiór realizowany będzie w okresie od lipca do listopada - minimum 2 razy w miesiącu. 8.2. W zabudowie jednorodzinnej należy nieruchomości wyposażyć w: a) worki o minimalnej pojemności 60 l w kolorze zielonym - do gromadzenia odpadów ze szkła; worki powinny mieć trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy i przynależności do systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Nowa Wieś Lęborska; powinny być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację rodzaju odpadu (np. nadruk o treści SZKŁO); częstotliwość odbioru worków - minimum 1 raz w miesiącu. b) worki o minimalnej pojemności 120 l w kolorze żółtym - do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego, papieru, metalu i odpadów wielomateriałowych; worki powinny mieć trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy i przynależności do systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Nowa Wieś Lęborska; powinny być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację rodzaju odpadu (np. nadruk o treści TWORZYWA SZTUCZNE, PAPIER, METAL, ODPADY WIELOMATERIAŁOWE); częstotliwość odbioru worków - minimum 1 raz w miesiącu c) worki o minimalnej pojemności 80 l w kolorze brązowym - do gromadzenia odpadów zielonych ulegających biodegradacji; powinny mieć trwałe oznaczenie nazwy lub logo Wykonawcy i przynależności do systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Nowa Wieś Lęborska; powinny być oznaczone w sposób umożliwiający identyfikację rodzaju odpadu (np. nadruk o treści ODPADY ZIELONE). Z zastrzeżeniem, że ich odbiór realizowany będzie w okresie od lipca do listopada - minimum 1 raz na miesiąc. 9. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów z tytułu udostępnienia przez Wykonawcę worków do gromadzenia odpadów komunalnych. 10. Przedmiotowe koszty opisane w ppkt 8.1. - 8.2. zostaną wliczone w ryczałtową opłatę. 11. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy przedstawić Zamawiającemu projekty poszczególnych worków na odpady segregowane, w celu akceptacji przez Zamawiającego 12. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przez cały okres trwania umowy worki na odpady selektywnie zebrane dla właścicieli nieruchomości. Worki będą dostarczane w systemie jeden pusty worek danego koloru za jeden odebrany worek. Puste worki będą pozostawiane przez Wykonawcę na terenie nieruchomości w miejscu widocznym dla właściciela. Jeżeli właściciel zgłosi zapotrzebowanie na większą ilość worków Wykonawca powinien go w te worki zaopatrzyć 13. Worki, o których mowa w ppkt 8.2. wykonane powinny być z folii polietylenowej LDPE lub HDPE o grubości uniemożliwiającej rozerwanie się worka, dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów. 14. Wyposażenie nieruchomości w odpowiednią ilość pojemników na odpady niesegregowane w tym odpady kuchenne ulegające biodegradacji (zmieszane) oraz ich dezynfekcja należy do właścicieli (lub zarządcy). 15. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć te pojemniki w trwałe oznaczenie przynależności do systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Nowa Wieś Lęborska w terminie 2 miesięcy po zawarciu umowy oraz w przypadku ujawnienia zakupu nowego pojemnika przy następnym wywozie odpadów zmieszanych wg harmonogramu wywozu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych z terenu Gminy Nowa Wieś Lęborska od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO LOGISTIK Usługi Komunalno-Transportowe Dariusz Gruba, Ul. Wilczka 14, 84-242 Luzino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 444228,84

  • Oferta z najniższą ceną: 444228,84 / Oferta z najwyższą ceną: 446559,22

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.