eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku PBGiTR w Rzeszowie przy ul. Targowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-15

Rzeszów: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku PBGiTR w Rzeszowie przy ul. Targowej
Numer ogłoszenia: 10054 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie , ul. Targowa 1, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8627471 wew. 123, 154, faks 17 8533539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pbgitr.e-zet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku PBGiTR w Rzeszowie przy ul. Targowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej, w rozumieniu art.3 ust.30 ustawy - Prawo energetyczne, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, o której mowa w art.5 ust.3 tej ustawy obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynku Podkarpackiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2006 r., Nr 89 poz. 625 z późn.zm.), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz.623 z późn. zm.), Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych Rozliczenia odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo rozliczeniowych w okresie jednomiesięcznym. Zamawiający od Wykonawców przystępujących do postępowania wymaga: 1) wskazania w formularzu oferty procentowego udziału energii pochodzącej z odnawialnych źródeł energii w strukturze paliw i innych nośników energii pierwotnej zużywanych do wytwarzania energii elektrycznej sprzedanej przez siebie w 2014 r., 2) dołączenia do oferty Informacji o strukturze paliw i innych nośników energii pierwotnej zużywanych do wytwarzania energii elektrycznej sprzedanej przez Wykonawcę/ców/ w 2013 r. zgodną z § 37 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.) ze wskazaniem dokładnego adresu strony internetowej, na której informację umieszczono. Warunkiem zawarcia umowy i rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada zawartą umowę dystrybucyjną z PGE Dystrybucja S.A. do której podłączony jest budynek PBGiTR w Rzeszowie, na czas nie krótszy niż termin realizacji zamówienia i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Maksymalne zapotrzebowanie energii w okresie 1 roku - 252 000 kWh; dzienna moc umowna przy współczynniku mocy tg = 0,4 wynosi 90 kW przy zabezpieczeniu przedlicznikowym 160 A. Rozliczenie wg grupy taryfowej C21, grupa przyłączeniowa IV. Podstawowe dane o przedmiocie zamówienia : 1. Do rozliczenia energii elektrycznej jest jeden układ pomiarowo-rozliczeniowy dla PBG i TR. 2. Dane dotyczące układu pomiarowego. a) licznik do pomiaru energii czynnej ze wskaźnikiem mocy maksymalnej, energia bierna (pobór), energia bierna (oddanie), b) przekładniki prądowe 200/5A 3. Miejsce przyłączenia do sieci - złącze kablowe Z3b (zlokalizowane na zewnątrz obiektu Zamawiającego). 4. Ilość przyłączy (kabli zasilających) - 1 x YAKY 3x150+95 ze stacji trafo Mickiewicza oraz 1 x YAKY 4x185 ze stacji trafo Naruszewicza 13 5. Moc umowna przyłącza - 90 kW 6. Grupa przyłączeniowa - IV, grupa taryfowa - C21 7. Napięcie zasilające - 400/230 Podana ilość jest ilością szacunkową i nie odzwierciedla to faktycznego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy oraz nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. Rzeczywiste rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek opłat wynikających Taryfy Wykonawcy oraz z Taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego Energii Elektrycznej zatwierdzanej przez Prezesa Urzędu Regulacji i Energetyki.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 56.30.00.00 - 56.30.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do wykonawców, którzy posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 625 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie; do potwierdzenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty. 1) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby upoważnione Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Informacje o strukturze paliw i innych nośników energii pierwotnej zużywanych do wytwarzania energii elektrycznej sprzedanej przez Wykonawcę/ców/ w 2013 r. zgodną z § 37 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.) ze wskazaniem dokładnego adresu strony internetowej, na której informację umieszczono. W przypadku nie dołączenia do oferty wymienionych informacji Wykonawca otrzyma 0 pkt. w kryterium udział energii pochodzącej z odnawialnych źródeł energii. 4) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii). Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, winno być dołączone do oferty. 3) Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: a) Łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) b) Oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców) 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 5) Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 6) Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7) Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty powinny być podpisane przez ustanowionego pełnomocnika. Dokumenty, oświadczenia, załączniki do oferty składane oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, od którego pochodzą. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 9) Oferta winna być sporządzona wg następujących zasad: a) formularz oferty, dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IV pkt.1 ppkt. 1-2, Rozdziale IV pkt. 4 ppkt. 1-4, Wykonawcy występujący wspólnie składają jako jeden łączny, podpisany przez pełnomocnika, b) dokumenty i oświadczenia, których mowa w Rozdziale IV pkt.2 ppkt. 1-2 oraz Rozdziale IV pkt. 4 ppkt.5 winny pochodzić od każdego z podmiotów oddzielnie. Postanowienia w przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę polegającego na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych: 1) Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3) Wobec powyższego Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Forma dokumentów: 1) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IV Informacje o dokumentach jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków powinny zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pisemnej formy zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Pisemne zobowiązane należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Kopia wymaganego dokumentu (z wyłączeniem pełnomocnictwa i zobowiązania innego podmiotu) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy - podpisującego ofertę tj. na kopii winien znaleźć się podpis wykonawcy lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy wraz ze stwierdzeniem za zgodność z oryginałem. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką osoby podpisującej kopie dokumentów za zgodność z oryginałem lub czytelny podpis bez pieczątki). 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - udział energii pochodzącej z odnawialnych źródeł energii - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1) Zmiany Umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen energii elektrycznej, a w szczególności: a) zmiany przepisów prawa skutkujących nałożeniem na Sprzedawcę dodatkowych obowiązków wpływających na wzrost kosztów prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną, w tym przepisów prawa podatkowego, b) zmiany istotnych okoliczności rynkowych lub/i faktycznych odnoszących się do Sprzedawcy i wpływających na koszt prowadzenia działalności w zakresie obrotu energią elektryczną. 2) zmiany ilości układów pomiarowych, wielkości mocy umownej w przypadku wystąpienia uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć 2. Zmiana Umowy w zakresie cen może nastąpić poprzez przesłanie Klientowi nowej Taryfy Sprzedawcy lub wyciągu z nowej Taryfy Sprzedawcy, wraz z informacją o dacie wejścia w życie. 4. Zmiany cen i stawek opłat oraz zasad ich stosowania, wynikające ze zmian Taryf nie wymagają pisemnej zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pbgitr.e-zet.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-24
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedzibia Zamawiającego tj. Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie ul. Targowa 1, 35-959 Rzeszów, pokój nr 703.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 10:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Podkarpackie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Rzeszowie ul. Targowa 1, 35-959 Rzeszów, pokój nr 710 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.