eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barciany › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-26

Ogłoszenie nr 100523 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.

Barciany: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 512033-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 88831-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 364961335, ul. Wojska Polskiego 2, 11-410 Barciany, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89)7531124, faks (89)7531124, e-mail zgkimbarciany@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.barciany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZGK.162.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych. Pojazd ciężarowy z zabudową śmieciarki musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: PODWOZIE : 1. Podwozie samochodu dwuosiowe 2. Samochód używany 3. Rok produkcji 2009 lub młodszy 4. Kamera wsteczna 5. Przebieg do 200 000 km 6. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu 16000 - 19000 kg 7. Ładowność min.7000 kg - 9000 kg 8. Kabina dzienna 3 miejscowa 9. ABS 10. EBL - elektroniczny ogranicznik hamowania 11. Elektryczne podnoszenie szyb 12. Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym 13. Hamulec silnikowy 14. Immobilizer 15. Lusterka wsteczne podgrzewane 16. System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 17. System przeciwkradziezowy 18. Tachograf 19. Tempomat 20. Wspomaganie układu kierowniczego 21. Klimatyzacja 22. Moc silnika 220 -270 KM 23. Pojemność silnika 6500-7000 ccm 24. Norma emisji spalin min. EURO 4 25. miesięczna gwarancja na pojazd i zabudowę 26. Pojazd zarejestrowany na terenie RP 27. Zużycie kompletu opon nie więcej niż 50 % 28. Zestaw narzędzi (klucz do kół, podnośnik hydrauliczny) 29. Gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy ZABUDOWA ŚMIECIARKI Zabudowa śmieciarki spełniająca poniższe wymagania: 1. Zabudowa 16 m3 wyprodukowana w tym samym roku co podwozie lub młodsza 2. Prasa ze zgniotem 3. Niski zasyp tylny, przystosowany do opróżniania pojemników 110 litrów - 1100 litrów 4. 2 stopnie dla ładowaczy 5. wyposażony w światła ostrzegawcze 1. Warunki leasingu operacyjnego: a) waluta: PLN b) okres leasingu: 36 miesięcy c) wpłata początkowa max. 15 % netto wartości zamówienia (wykonawca określi wysokość opłaty wstępnej w harmonogramie spłat leasingowych, który zostanie dołączony do oferty) d) wartość końcowa (wykup): 1 % netto wartości zamówienia (wykonawca określi wysokość opłaty końcowej (wartości wykupu) w harmonogramie spłat leasingowych, który zostanie dołączony do oferty). Po zaksięgowaniu tej wpłaty Leasingobiorca otrzymuje stosowną fakturę zakupu oraz umowę sprzedaży. e) raty leasingowe równe. oprocentowanie zmienne WIBOR 1M. Pierwsza rata (wpłata początkowa) zostanie zapłacona zgodnie z postanowieniami umowy leasingu po odbiorze przedmiotu leasingu tj. odbioru pojazdu objętego przedmiotem zamówienia poprzez protokolarne podpisanie odbioru bez uwag wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi jego eksploatację. Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do nabycia przedmiotu leasingu. Wykonawca zobowiązuje się przenieść własność przedmiotu umowy z chwilą zapłacenia ostatniej raty poprzez sporządzenie stosownej umowy. Wzór umowy leasingu zostanie przedstawiony (dołączony do oferty) przez Wykonawcę wraz z harmonogramem spłat rat leasingowych. Integralną część umowy będzie stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to obowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana. 3. Zamawiający zobowiązany jest do ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez cały okres obowiązywania umowy. Pierwsze ubezpieczenie musi być zawarte na okres 1 roku. Koszty ubezpieczenia OC/AC/NNW w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający. koszty przeglądów w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający. Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Opłatę za rejestrację należy doliczyć do ogólnej wartości oferty. 4. Podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez zastrzeżeń stanowi dowód przekazania Zamawiającemu przedmiotu leasingu do korzystania w stanie przydatnym do umówionego użytku. 5. Wykonawca, najpóźniej w dniu dostarczenia przedmiotu leasingu, zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający ważność legalizacji tachografu (w języku polskim) oraz zobowiązuje się przeszkolić pracowników w obsłudze pojazdu. 6. Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy brutto w przypadku niedotrzymania terminu wykonania umowy za każdy dzień zwłoki. 7. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzyga Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów dotyczących prawa podatkowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66114000-2
Dodatkowe kody CPV: 34144510-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT141829.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Europejski Fundusz Leasingowy SA, , pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174449.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174449.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174449.92
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.