To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-26
Ogłoszenie nr 100523 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.
Barciany: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512033-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 88831-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Barcianach Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
364961335, ul.
Wojska Polskiego
2,
11-410
Barciany, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
(89)7531124, faks
(89)7531124, e-mail
zgkimbarciany@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.barciany.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZGK.162.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu specjalistycznego (śmieciarki) przystosowanego do przewozu odpadów komunalnych. Pojazd ciężarowy z zabudową śmieciarki musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity - Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: PODWOZIE : 1. Podwozie samochodu dwuosiowe 2. Samochód używany 3. Rok produkcji 2009 lub młodszy 4. Kamera wsteczna 5. Przebieg do 200 000 km 6. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu 16000 - 19000 kg 7. Ładowność min.7000 kg - 9000 kg 8. Kabina dzienna 3 miejscowa 9. ABS 10. EBL - elektroniczny ogranicznik hamowania 11. Elektryczne podnoszenie szyb 12. Fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym 13. Hamulec silnikowy 14. Immobilizer 15. Lusterka wsteczne podgrzewane 16. System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 17. System przeciwkradziezowy 18. Tachograf 19. Tempomat 20. Wspomaganie układu kierowniczego 21. Klimatyzacja 22. Moc silnika 220 -270 KM 23. Pojemność silnika 6500-7000 ccm 24. Norma emisji spalin min. EURO 4 25. miesięczna gwarancja na pojazd i zabudowę 26. Pojazd zarejestrowany na terenie RP 27. Zużycie kompletu opon nie więcej niż 50 % 28. Zestaw narzędzi (klucz do kół, podnośnik hydrauliczny) 29. Gaśnica, apteczka, trójkąt ostrzegawczy ZABUDOWA ŚMIECIARKI Zabudowa śmieciarki spełniająca poniższe wymagania: 1. Zabudowa 16 m3 wyprodukowana w tym samym roku co podwozie lub młodsza 2. Prasa ze zgniotem 3. Niski zasyp tylny, przystosowany do opróżniania pojemników 110 litrów - 1100 litrów 4. 2 stopnie dla ładowaczy 5. wyposażony w światła ostrzegawcze 1. Warunki leasingu operacyjnego: a) waluta: PLN b) okres leasingu: 36 miesięcy c) wpłata początkowa max. 15 % netto wartości zamówienia (wykonawca określi wysokość opłaty wstępnej w harmonogramie spłat leasingowych, który zostanie dołączony do oferty) d) wartość końcowa (wykup): 1 % netto wartości zamówienia (wykonawca określi wysokość opłaty końcowej (wartości wykupu) w harmonogramie spłat leasingowych, który zostanie dołączony do oferty). Po zaksięgowaniu tej wpłaty Leasingobiorca otrzymuje stosowną fakturę zakupu oraz umowę sprzedaży. e) raty leasingowe równe. oprocentowanie zmienne WIBOR 1M. Pierwsza rata (wpłata początkowa) zostanie zapłacona zgodnie z postanowieniami umowy leasingu po odbiorze przedmiotu leasingu tj. odbioru pojazdu objętego przedmiotem zamówienia poprzez protokolarne podpisanie odbioru bez uwag wraz ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi jego eksploatację. Raty leasingowe uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Leasingobiorca zobowiązany jest do uiszczania rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej. Daty w nim podane są datami ostatecznymi wpływu środków na rachunek leasingodawcy. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do nabycia przedmiotu leasingu. Wykonawca zobowiązuje się przenieść własność przedmiotu umowy z chwilą zapłacenia ostatniej raty poprzez sporządzenie stosownej umowy. Wzór umowy leasingu zostanie przedstawiony (dołączony do oferty) przez Wykonawcę wraz z harmonogramem spłat rat leasingowych. Integralną część umowy będzie stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźniał się będzie z płatnościami to obowiązany będzie do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana. 3. Zamawiający zobowiązany jest do ubezpieczenia przedmiotu leasingu przez cały okres obowiązywania umowy. Pierwsze ubezpieczenie musi być zawarte na okres 1 roku. Koszty ubezpieczenia OC/AC/NNW w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający. koszty przeglądów w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający. Zamawiający poniesie koszt opłaty za rejestrację. Opłatę za rejestrację należy doliczyć do ogólnej wartości oferty. 4. Podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu leasingu bez zastrzeżeń stanowi dowód przekazania Zamawiającemu przedmiotu leasingu do korzystania w stanie przydatnym do umówionego użytku. 5. Wykonawca, najpóźniej w dniu dostarczenia przedmiotu leasingu, zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający ważność legalizacji tachografu (w języku polskim) oraz zobowiązuje się przeszkolić pracowników w obsłudze pojazdu. 6. Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 0,5% wartości przedmiotu umowy brutto w przypadku niedotrzymania terminu wykonania umowy za każdy dzień zwłoki. 7. Spory wynikłe na tle realizacji niniejszej umowy rozstrzyga Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 8. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów dotyczących prawa podatkowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66114000-2
Dodatkowe kody CPV:
34144510-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT141829.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 174449.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.