eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów wytwarzanych przez JW. 2420 w Warszawie. Kod CPV90.12.22.00-0; 90.10.00.00-8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-13

Warszawa: Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów wytwarzanych przez JW. 2420 w Warszawie. Kod CPV: 90.12.22.00-0; 90.10.00.00-8.
Numer ogłoszenia: 100421 - 2008; data zamieszczenia: 13.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2420, ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6891532, fax 022 6891404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.10wpsam.mil.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów wytwarzanych przez JW. 2420 w Warszawie. Kod CPV: 90.12.22.00-0; 90.10.00.00-8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów według grupy Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90.12.22.00-0; 90.10.00.00-8 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). ZADANIE NR 1 Kod odpadu; Rodzaj odpadu; Ilość szacunkowa w roku [Mg]: 18 01 03*; Inne odpady zawierające żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny (odpady medyczne); 0,400; 18 01 09; Leki inne niż wymienione w 18 01 08; 0,070. ZADANIE NR 2 Kod odpadu; Rodzaj odpadu; Ilość szacunkowa w roku [Mg]: 16 01 07*; Zużyte filtry olejowe i paliwowe; 0,700; 08 01 17*; Odpady z usuwania farb i lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne i inne substancje niebezpieczne (taśmy foliowe i papierowe z lakierni oraz filtry papierowe z szaf wyciągowych na lakierni); 0,100; 15 02 02*; Sorbenty, materiały filtracyjne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (czyściwo zaolejone); 0,700; 15 01 10*; Opakowania zawierająca pozostałości substancji niebezpiecznych (opakowania po farbach, rozpuszczalnikach, po zużytych środkach bojowych, środkach przeciwchemicznych itp.); 0,200; 20 01 08; Odpady ulegające biodegradacji (odpady pokonsumpcyjne z kuchni); 120,000; 20 01 10; Odzież; 11,000; 15 01 01; Opakowania z papieru i tektury; 2,500; 15 01 02; Opakowania z tworzyw sztucznych; 1,00; 15 01 04; Opakowania z metali; 3,00; 15 01 07; Opakowania ze szkła; 3,00; 16 80 01; Magnetyczne i optyczne nośniki informacji; 0,001; 17 04 03; Ołów; 0,015; 08 03 18; Odpadowy toner drukarski inny niż wymieniony w 08 03 17; 0.020.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8, 90.12.22.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Ocenę spełniania warunków zamawiający dokona następująco: - Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przedmiot zamówienia znajduje się w jego zakresie działalności określonym zapisami właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia jeżeli wykonał co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, - Wykonawca posiada aktualne pozwolenie na odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wydanego przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz. U. nr 62 poz. 628 z 2001r., z późniejszymi zmianami) na rejony objęte ofertą, lub przedstawił oświadczenie o zawarciu stosownej umowy na odbiór odpadów przez specjalistyczne firmy, prowadzące działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli posiada zdolność kredytową w wysokości równej lub większej niż 20% wartości zamówienia, - Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli z przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wynikać będzie, że nie występują przesłanki art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, - zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ - formularz specyfikacji cenowej - załącznik nr 3 do SIWZ, - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22, ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ, - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw; - oświadczenie - o posiadaniu zdolności kredytowej w wysokości równej lub większej niż 20% wartości zamówienia. Dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym, umowa spółki - w przypadku spółek cywilnych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Wykaz co najmniej dwóch usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i zleceniodawców oraz załączenia dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, - Wykaz osób, podmiotów oraz podwykonawców, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - Wykaz specjalistycznych środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca, pozwalających na dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego z podaniem marek, typów i numerów rejestracyjnych. - Aktualne pozwolenie na odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wydanego przez właściwy organ administracji publicznej zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (Dz. U. nr 62 poz. 628 z 2001r., z późniejszymi zmianami) na rejony objęty ofertą, obejmujące kody odpadów ujęte w ofercie . dokumenty dodatkowe: - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te winny być wystawiony nie wcześniej niż (odpowiednio 3 miesiące i 6 miesięcy) przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - Wykonawca posiadający zezwolenie wyłącznie na zbieranie i transport odpadów obowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zawarciu stosownej umowy na odbiór odpadów przez specjalistyczne firmy, prowadzące działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta, oświadczenia, dokumenty składane w ofercie winny obejmować wszystkich wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp.) wykonawcy powinni dołączyć pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem - (na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.10wpsam.mil.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2420 Sekcja infrastruktury nr sprawy 7/2008/Infr. ul. 29 Listopada 1 00-904 Warszawa 6.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:30, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA 2420 ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa 6 w kancelarii jednostki, w budynku sztabu pokój nr 201. (kancelaria czynna w dni powszednie w godz. 8:00 - 10:30 i 13:30 - 15:00).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kod odpadu; Rodzaj odpadu; Ilość szacunkowa w roku [Mg]: 18 01 03*; Inne odpady zawierające żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny (odpady medyczne); 0,400; 18 01 09; Leki inne niż wymienione w 18 01 08; 0,070. kod CPV: 90.12.22.00-0.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kod odpadu; Rodzaj odpadu; Ilość szacunkowa w roku [Mg]: 16 01 07*; Zużyte filtry olejowe i paliwowe; 0,700; 08 01 17*; Odpady z usuwania farb i lakierów zawierające rozpuszczalniki organiczne i inne substancje niebezpieczne (taśmy foliowe i papierowe z lakierni oraz filtry papierowe z szaf wyciągowych na lakierni); 0,100; 15 02 02*; Sorbenty, materiały filtracyjne zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi (czyściwo zaolejone); 0,700; 15 01 10*; Opakowania zawierająca pozostałości substancji niebezpiecznych (opakowania po farbach, rozpuszczalnikach, po zużytych środkach bojowych, środkach przeciwchemicznych itp.); 0,200; 20 01 08; Odpady ulegające biodegradacji (odpady pokonsumpcyjne z kuchni); 120,000; 20 01 10; Odzież; 11,000; 15 01 01; Opakowania z papieru i tektury; 2,500; 15 01 02; Opakowania z tworzyw sztucznych; 1,00; 15 01 04; Opakowania z metali; 3,00; 15 01 07; Opakowania ze szkła; 3,00; 16 80 01; Magnetyczne i optyczne nośniki informacji; 0,001; 17 04 03; Ołów; 0,015; 08 03 18; Odpadowy toner drukarski inny niż wymieniony w 08 03 17; 0.020. kod CPV: 90.10.00.00-8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.