eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Remont części dachu budynku dydaktycznego Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku. Nr referencyjny 31/2007 (RZP-13/07)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

Słupsk: Remont części dachu budynku dydaktycznego Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku. Nr referencyjny 31/2007 (RZP-13/07)
Numer ogłoszenia: 100417 - 2007; data zamieszczenia: 12.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, fax 059 8417559.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji w Słupsku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części dachu budynku dydaktycznego Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku. Nr referencyjny 31/2007 (RZP-13/07).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części dachu budynku dydaktycznego Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kościuszki 1 w Słupsku. Zakres robót obejmuje: 1. Branża budowlana: - wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji dachu i stropu (belki stropowe, słupy, belka dolna dźwigara, murłaty,końcówki krokwi), - demontaż i wykonanie pomostów komunikacyjnych, - rozebranie pokrycia dachu i obróbek blacharskich, - rozebranie deskowania dachu, - impregnacja ognioochronna i przeciw szkodnikom drewna elementów drewnianych (konstrukcja dachu, pomosty i podłogi), - ułożenie izolacji termicznej z wełny mineralnej, - wykonanie izolacji z folii, - łacenie dachu, - wykonanie schodów i podestów do okien wyłazowych, - wykonanie pokrycia dachowego z blachy powlekanej w systemie Isola Powertekk, - wykonanie i montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana stolarki okiennej, - rozebranie części ścianek działowych, - wymiana uszkodzonych tynków, - pomalowanie starych tynków, - pokrycie dachów płaskich papą termozgrzewalną, - uzupełnienie stalowych balustrad i masztów antenowych, - rozbiórka i wymurowanie kominów z cegły klinkierowej, - wykonanie i montaż kominów stalowych (z poszyciem i obróbkami blacharskimi), - zamontowanie kanałów (przewodów) wentylacyjnych. 2. Branża elektryczna: - wykonanie instalacji odgromowej. Wartość szacunkowa zamówienia została określona na kwotę 655738,00 zł.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 19 000 zł (dziewiętnaście tysięcy zł)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: a)wykonali co najmniej dwie roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b)dysponowali osobami, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)aktualnie dysponowali (łącznie z podwykonawcami) co najmniej 12 pracownikami na stanowiskach robotniczych. 4.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 60.000 zł (sześćdziesiąt tysięcy zł). 5.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej (oraz w rozdziale VI SIWZ). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 7.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 8.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 5)dokumenty potwierdzające, ze roboty te zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych musi wyraźnie wynikać, że chodzi o roboty podane w wykazie. Wartość brutto każdej z wykazanych robót nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, 6)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 7)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcję kierownika budowy posiadają aktualne zaświadczenie, potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać roboty elektryczne posiadają świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie G1 w odpowiednim zakresie, 9)oświadczenie o liczbie co najmniej 12 pracowników (łącznie z podwykonawcami) na stanowiskach robotniczych, którymi dysponuje wykonawca. 10)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej w wysokości 60.000 zł (sześćdziesiąt tysięcy). 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale-głych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wysta-wiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastę-puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarcze-go odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w ust. 1 pkt 1 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 ww. wykazu (w rozdziale VI ust. 1 pkt 1 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Gwarancja jakości - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Słupsku ul. Kilińskiego 42 76-200 Słupsk Zespół ds. Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2007 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Wydziału Prezydialnego Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kilińskiego 42..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.