eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Dostawa artykułów do organizacji przerw kawowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez CKPiDN w Mielcu w ramach projektu współfinansowanego z EFS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Mielec: Dostawa artykułów do organizacji przerw kawowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez CKPiDN w Mielcu w ramach projektu współfinansowanego z EFS
Numer ogłoszenia: 100367 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu , ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7885193, 7885194, 7885195, faks 017 7885193, 7885194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizactjna jst.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów do organizacji przerw kawowych dla uczestników szkoleń organizowanych przez CKPiDN w Mielcu w ramach projektu współfinansowanego z EFS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych dla uczestników szkoleń: Kawa rozpuszczalna segmentu premium - 100% Arabica: (np. Jacobs gold, MK Caffe Premium itp. lub im równoważne) w opakowaniach 100 g lub 200 g - łącznie: max 16 kg, nie mniej niż 14 kg. Kawa mielona - mieszanka gatunków Arabica i Robusta, o zawartości Arabici nie mniejszej niż 30% w opakowaniach 250 g- łącznie: max 20 kg, nie mniej niż 18 kg. Herbata ekspresowa - czarna segmentu premium: (np. Tetley, Lipton itp. lub im równoważne) w opakowaniach min. 50 torebek o wadze min. 1,4 g dla 1 torebki - łącznie: max 16 kg, nie mniej niż 14 kg. Ciastek kruchych (słodkich) bez polewy czekoladowej (z wyłączeniem wafelków i pierników) oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 150 kg, nie mniej niż 130 kg Ciastek kruchych z polewą czekoladową (z wyłączeniem wafelków i pierników) oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 150 kg, nie mniej niż 130 kg Ciastek wafelków bez polewy czekoladowej o smakach: śmietankowym, waniliowym, kakaowym/czekoladowym, orzechowym i kokosowym (równa ilość ciastek w każdym ze smaków) oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 150 kg, nie mniej niż 130 kg Ciastek wafelków z polewą czekoladową o smakach: śmietankowym, waniliowym, kakaowym/czekoladowym, orzechowym i kokosowym (równa ilość ciastek w każdym ze smaków) oryginalnie zapakowanych h przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 150 kg, nie mniej niż 130 kg Ciastek (słonych) krakersy (bez posypki i z posypką sezamową) oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 200 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 40 kg, nie mniej niż 36 kg - równa ilość ciastek bez posypki i z posypką sezamową Ciastek pierników w polewie czekoladowej i glazurze (równa ilość ciastek w polewie czekoladowej i glazurze) oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 1000 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 100 kg, nie mniej niż 80 kg Przekąsek (słonych) typu: paluszki (solone, z sezamem, o smaku świeżej cebulki) oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 200 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: 25 kg w tym: solone - 10 kg, z sezamem - 10 kg i o smaku świeżej cebulki - 40 kg Przekąsek słonych precelki oryginalnie zapakowanych przez producenta (etykieta z opisem produktu) o gramaturze nie mniejszej jak 200 g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym jak 3 miesiące w ilości: łącznie: max 33 kg, nie mniej niż 25 kg Cukier kryształ w opakowaniach 1 kg w ilości łącznie: max 33 kg, nie mniej niż 25 kg. Śmietanka do kawy (sypka) w opakowaniach o gramaturze ni mniejszej niż 100 g w ilości łącznie: max 41 kg, nie mniej niż 35 kg. Kubków plastikowych, jednorazowych przeznaczonych na napoje gorące o poj. nie mniejszej niż 200 ml i nie większej niż 300 ml w opakowaniach po min. 100 szt., w ilości 500 szt. Mieszadełka plastikowe, jednorazowe do napojów gorących w opakowaniach po min. 500 szt. w ilości 500 szt. Łyżeczki plastikowe, jednorazowe, do napojów gorących w opakowaniach po min. 100 szt w ilości 500 szt. Serwetki papierowe - jednowarstwowe, jednorazowe (jednobarwne - białe) o min. wymiarach 150 mm x 150 mm w opakowaniach po min. 50 szt. w ilości 20 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym: dysponowanie co najmniej 1 samochodem dostawczym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia samochodu dostawczego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy jeśli zrekrutowanych zostanie mniej osób. Wartość umowy zostanie pomniejszona proporcjonalnie do faktycznej liczby osób korzystających poczęstunki, jednak zamówienie nie będzie mniejsze niż wielkości minimum podanych w opisie przedmiotu zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CKPiDN w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2011 godzina 11:30, miejsce: CKPiDN w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec pokój 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt jest współfinansowany z EFS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.