eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-23

Rzeszów: Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego
Numer ogłoszenia: 100357 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40229 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8621266, faks 17 8622526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony fizycznej, monitorowania alarmów antywłamaniowych i sygnału pożarowego oraz konserwacji i napraw zabezpieczenia technicznego w obiekcie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie i obiektach podległych Placówek Terenowych na terenie województwa podkarpackiego rozmieszczonych w miastach Kolbuszowa, Leżajsk, Mielec, Ropczyce, Strzyżów, Nisko, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Jasło, Dębica, Brzozów, Krosno, Sanok, Przeworsk, Jarosław, Lubaczów, Przemyśl, świadczone całodobowo w okresie od 1 lipca 2016 r. do 31 grudnia 2016 r. 2. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia- klauzule społeczne: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby wśród osób wykonujących czynności ochrony fizycznej w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, Placówce Terenowej KRUS w Jaśle, ul. Mickiewicza 4a oraz Placówce Terenowej KRUS w Przeworsku, ul. Krasickiego 1, w trakcie realizacji całego zamówienia zatrudnione były co najmniej 3 osoby (wykonujące pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-15:00) na podstawie umowy o pracę zawartej na podstawie Kodeksu pracy w pełnym wymiarze czasu pracy. Pozostałe osoby mogą być zatrudnione na podstawie umowy o pracę i/lub umowy zlecenia. 2) Wykonawca w Formularzu ofertowym zobowiązany jest wykazać ile osób wykonujących ochronę fizyczną będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę oraz ile na podstawie umowy zlecenia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do wykonywania ochrony fizycznej (w tym co najmniej 3 osób wykonujących czynności ochrony fizycznej w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00 zatrudnionych na podstawie umowy o pracę) przez cały okres realizacji zamówienia (według Załącznika nr 6 do umowy). 4) Wykonawca zobowiązany będzie co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem wykonywania umowy dostarczyć Zamawiającemu: a) kopie umów o pracę osób pełniących ochronę fizyczną (dotyczy osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy) potwierdzone za zgodność z oryginałem, b) kopie zaświadczeń o przeszkoleniu pracowników Wykonawcy pełniących ochronę fizyczną (dotyczy osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy) w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych potwierdzone za zgodność z oryginałem, c) kopie zaświadczeń/orzeczeń lekarskich potwierdzone za zgodność z oryginałem pracowników Wykonawcy (dotyczy osób zatrudnionych przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy) o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony fizycznej, d) oryginały oświadczeń wszystkich osób wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy, złożone zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do umowy. e) kopie oświadczeń wszystkich osób wykazanych w Załączniku Nr 6 do umowy (potwierdzonych za zgodność z oryginałem) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.). 5) Zatrudnienie osób ujętych w wykazie powinno trwać co najmniej do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania umowy o pracę lub umowy zlecenia przez pracownika lub Wykonawcę (pełniącego rolę pracodawcy) przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej wymagania SIWZ, odpowiednio na podstawie umowy o pracę bądź umowy zlecenia. 6) W przypadku zmiany osób wykazanych w Załączniku Nr 6 do Umowy skierowanych do wykonania usługi, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu nowej listy wraz z kopią umowy o pracę poświadczoną za zgodność z oryginałem (jeżeli zmiana dotyczy osoby zatrudnionej na umowę o pracę zgodnie z ust. 2 pkt 1), złożenia nowych oświadczeń, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do umowy, oraz oświadczeń o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją niniejszego zamówienia, najpóźniej na dwa dni przed planowaną zmianą. Nieprzedłożenie nowej listy, kopii umów i oświadczeń nowych pracowników spowoduje, iż Zamawiający nie dopuści ich do wykonywania usługi. Zmiana osób skierowanych do wykonania usługi nie wymaga sporządzania aneksu do umowy. 7) Zamawiający będzie miał prawo w każdym czasie realizacji zamówienia żądać przedstawienia dowodów potwierdzających zatrudnienie osób wymienionych w wykazie (umów o pracę lub dokumentów potwierdzających podleganie ubezpieczeniom społecznym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę), natomiast Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawić je niezwłocznie Zamawiającemu. 8) Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania od osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją niniejszego zamówienia, zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.). 9) Nieuzyskanie i nieprzedłożenie przez Wykonawcę zgody od osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia na przetwarzanie danych osobowych, w tym w przyszłości zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.), uznane będzie przez Zamawiającego za niewypełnienie obowiązków skutkujących sankcjami w postaci odstąpienia od umowy lub jej części i naliczenia kar umownych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1, Nr 6 i Nr 9 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: RR Security Grupa Sp. z o.o., (lider konsorcjum); RR Security Safety Sp. z o.o. (partner konsorcjum), ul. Warecka 9/55, 00-034 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155227,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207744,30

  • Oferta z najniższą ceną: 207744,30 / Oferta z najwyższą ceną: 298521,06

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.