eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brusy › Przebudowa i rozbudowa budynku socjalno - sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-09

Brusy: Przebudowa i rozbudowa budynku socjalno - sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach
Numer ogłoszenia: 100308 - 2009; data zamieszczenia: 09.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brusy , ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, woj. pomorskie, tel. (052) 3969302, faks (052) 3969303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa budynku socjalno - sportowego przy ul. Armii Krajowej w Brusach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę i rozbudowę budynku socjalno - sportowego ze zmianą sposobu użytkowania jego części na pomieszczenia administracyjne, rehabilitacyjne i oświatowe wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku. 2.Ww. roboty obejmują: - rozbudowę zawierającą część komunikacyjną (pieszą i mechaniczną - winda) na poziomie sutereny, parteru i piętra budynku; - przebudowę pomieszczeń z przeznaczeniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej i Gminny Zarząd Oświaty na piętrze budynku; - remont dachu; - instalacje elektryczne; - instalacje sanitarne; - cyfrową centralę telefoniczną; - instalacje sieci komputerowych; - system alarmowy; - system monitoringu wizyjnego; - zagospodarowanie terenu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (Słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić do dnia 30 kwietnia 2009 r. do godz. 11.00 na konto Urzędu Miejskiego w Brusach: Bank Spółdzielczy w Koronowie Oddz. w Brusach 59 8144 0005 2005 0500 1267 0002 z adnotacją: Wadium nr sprawy ZP 341-7_09 (decyduje data uznania wpłaty na koncie zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty. 5.Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawcy. 6.Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: a)nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b)dokładne określenie przedmiotu postępowania, c)kwotę zobowiązania, d)termin ważności, e)klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 7.Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują poten?cjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie roboty budowlane (w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) rodzajowo i wartościowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, remoncie budynku o wartości co najmniej 1.500.000 zł brutto i kubatury min. 2000,00 m3. - Wykonawca musi posiadać odpowiednią kadrę niezbędną do wykonania przedmiotowego zamówienia tzn. Kierownika budowy - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie kierowania robotami budowlanymi, Kierownika robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, Kierownika robót - posiadanie ważnych uprawnień budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (Ww. osoby muszą należeć do Izby Inżynierów Budownictwa) 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - suma ubezpieczenia nie może być niższa niż 500.000,00 zł. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty wymagane od wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 3)Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają: a)wymagane uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi (kierownik budowy); b)uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (kierownik robót); c)uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych (kierownik robót). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww. osobami. 4)Zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa osób posiadających wyżej wymagane uprawnienia (opisane w pkt 3). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww. osobami. 5)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww. osobami. 6)Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich wartości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który dysponuje ww. podmiotami. 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych (w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) rodzajowo i wartościowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia - należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, remoncie budynku o wartości co najmniej 1.500.000 zł brutto i kubatury min. 2000,00m3 z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez tego Wykonawcę, który zrealizował roboty. 8)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego ww. dokument musi być złożony przez Wykonawców i zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawcy będą spełniać go łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brusy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. 35.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy, pok. 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Odnowy Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.