eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › NADZÓR INWESTORSKI WRAZ Z OBSŁUGĄ PROJEKTU związany zTermomodernizacją jednostek użyteczności publicznej Wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych; Wojewódzki Dom Kultury i Muzeum Narodowe w Kielcach, Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze i Policealna Szkoła Medyczna im. Hanny Chrzanowskiej w Morawicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Kielce: NADZÓR INWESTORSKI WRAZ Z OBSŁUGĄ PROJEKTU związany z: Termomodernizacją jednostek użyteczności publicznej Wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych; Wojewódzki Dom Kultury i Muzeum Narodowe w Kielcach, Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze i Policealna Szkoła Medyczna im. Hanny Chrzanowskiej w Morawicy
Numer ogłoszenia: 100238 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Dom Kultury im. J. Piłsudskiego w Kielcach , ul. ks. Piotra Ściegiennego 2, 25-033 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 341-27-37, faks 0-41 361-83-81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdk-kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI WRAZ Z OBSŁUGĄ PROJEKTU związany z: Termomodernizacją jednostek użyteczności publicznej Wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych; Wojewódzki Dom Kultury i Muzeum Narodowe w Kielcach, Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze i Policealna Szkoła Medyczna im. Hanny Chrzanowskiej w Morawicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Przygotowaniu programów funkcjonalno-użytkowych oddzielnych dla każdej z wymienionych w tytule instytucji, pełnieniu nadzoru inwestorskiego oraz obsługa projektu zgodnie z wytycznymi i założeniami dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013 Oś Priorytetowa 4 - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Działanie 4.2 - Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Tytuł projektu: Termomodernizacja jednostek użyteczności publicznej województwa świętokrzyskiego z lokalizacją w Kielcach, Czarnieckiej Górze i Morawicy. 3.2. Zakres realizowanej usługi objętej nadzorem polegać będzie na; Przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia robót budowlanych dla czterech lokalizacji przez przygotowanie Programów Funkcjonalno Użytkowych na podstawie których zamawiający udzieli zamówienia publicznego w systemie zaprojektuj wybuduj. Przejęciu dokumentacji projektowej oraz nadzorowaniu wykonywanych robót Pełna obsługa realizowanego projektu wraz z przygotowaniem wszystkich dokumentów wymaganych i niezbędnych do prawidłowego rozliczenia projektu w szczególności; Wniosek o dofinansowanie (jeśli wymaga aktualizacji), Dokumentacja związana z oceną oddziaływania na środowisko zgodnie z wymogami określonymi w projekcje, Dokumenty dotyczące zagospodarowania przestrzennego w zakresie niezbędnym do opracowania PFU w pozostałym zakresie należy określić wymóg realizatorowi dokumentacji projektowe. Sporządzanie wniosków o płatność oraz przygotowywanie wszystkich dokumentów zwianych z realizacją projektu. Projekt obejmuje obiekty znajdują się na terenie województwa świętokrzyskiego: Wojewódzki Dom Kultury w Kielcach, siedziba Muzeum Narodowego w Kielcach, Policealna Szkoła Medyczna im. Hanny Chrzanowskiej w Morawicy, Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze. Ogólnym, wspólnym dla wszystkich wymienionych jednostek użyteczności publicznej celem jest przeprowadzenie termomodernizacji, podniesienie wydajności energetycznej budynków i przez to także zmniejszenie kosztów ich użytkowania. Łączna powierzchnia budynków objętych termomodernizacją to 5392,29 m2..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć; wykaz wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: w tym okresie wykonał: co najmniej trzy usługi związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego polegające na; jedna związana z nadzorem robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynków; druga związana z opracowywaniem Programu Funkcjonalno Użytkowego, trzecia związana z kompleksową w imieniu i na rzecz beneficjenta obsługą projektu współfinansowanego ze środków UE w zakresie robót budowlanych. Wartość sumaryczna nadzorowanej inwestycji i wykonanie PFU o wartości nie mniejszej niż 5 milionów zł brutto oraz wartość obsługiwanego projektu współfinansowanego z środków UE w imieniu i na rzecz beneficjenta na kwotę nie mniejsza niż 5 milionów zł brutto. Dopuszcza się wykazanie wymienionymi opisanymi w warunku zakresami w ramach jednej wykonanej usługi. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługa została wykonana w sposób należyty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje n/w osobami do realizacji zamówienia: Inżynier projektu nadzorujący i koordynujący całość zadań - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: Wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w jednym zakończonym projekcie współfinansowanym ze środków UE o wartości minimum 5 milionów zł brutto w ramach którego wykonano roboty budowlane na stanowisku zarządzającego projektem. Czterech Inspektorów nadzoru robót budowlanych - wskazane osoba powinny posiadać następujące kwalifikacje: Każdy Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Dwie ze wskazanych osób muszą posiadać uprawnienia bez ograniczeń we wskazanej specjalności oraz dwie muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami na obiektach zabytkowych we wskazanej specjalności. Doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy, robót budowlanych na min. jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) budowie związanej z termomodernizacją budynków użyteczności publicznej o wartości minimum 1 milion zł brutto oraz był autorem PFU w posiadanej specjalizacji. Inspektor nadzoru robót wodno-kanalizacyjnych i cieplnych - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności wodociągowych, kanalizacji i cieplnych posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do nadzorowania we wskazanej wyżej specjalności. Doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy, robót budowlanych na min. jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) budowie związanej z termomodernizacją budynków użyteczności publicznej o wartości minimum 1 milion zł brutto oraz był autorem PFU w posiadanej specjalizacji. Inspektor nadzoru robót elektrycznych - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: Inspektor nadzoru posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do nadzorowania we wskazanej wyżej specjalności. Doświadczenie zawodowe, jako inspektor nadzoru lub kierownik robót/budowy, robót budowlanych na min. jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) budowie związanej z termomodernizacją budynków użyteczności publicznej o wartości minimum 1 milion zł brutto oraz był autorem PFU w posiadanej specjalizacji. specjalista ds. rozliczeń - wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie Wykształcenie wyższe, doświadczenie w jednym zakończonym projekcie twardym współfinansowany z środków UE o wartości minimum 5 milionów zł brutto na stanowisku specjalisty ds. rozliczeń. W stosunku do osób wymienionych wyżej, wobec których postawiono wymóg posiadania uprawnień budowlanych, to do oferty należy złożyć oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez wymienione osoby oraz przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. UWAGA 1 Wszystkie osoby, wskazane powyżej winny posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego. Zamawiający dopuszcza łączenie wymienionych funkcji przez jedną osobę. Nie jest wymagane określenie w wykazie osób jaki PFU został opracowany przez poszczególnych inspektorów nadzoru w wystarczającym jest wskazanie że taki program opracował.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł; informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca musi posiadać nie mniej niż - 100 000,00 PLN własnych środków lub zdolność kredytową w tej samej wysokości

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda od wykonawcy jeżeli korzysta on z zasobów podmiotu trzeciego: 1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.4 SIWZ; 2) Ponadto należy przedłożyć dokumenty; a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdk-kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Dom Kultury im. J. Piłsudskiego w Kielcach ul. Ściegiennego 2, 25-033 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007 - 2013 Oś Priorytetowa 4 - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Działanie 4.2 - Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej Tytuł projektu: Termomodernizacja jednostek użyteczności publicznej województwa świętokrzyskiego z lokalizacją w Kielcach, Czarnieckiej Górze i Morawicy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.