eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przywidz › zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej dla Gminy Przywidz, woj. pomorskie, w formie leasingu finansowego



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

Przywidz: zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej dla Gminy Przywidz, woj. pomorskie, w formie leasingu finansowego
Numer ogłoszenia: 100149 - 2007 data zamieszczenia: 11.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie, tel. 058 6825146, fax 058 6825225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przywidz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej dla Gminy Przywidz, woj. pomorskie, w formie leasingu finansowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli leasingu finansowego. Warunki leasingu finansowego : 1.1. Liczba rat leasingu 36 miesięcy 1.2. Opłata wstępna 30% 1.3. Ubezpieczenie wliczone w raty leasingowe 1.4. Opłata końcowa wykupu 1,0 % 1.5. Wartość składników leasingu wymienione w pkt 1.2,1.3,1.4 niezmienne przez cały okres 3 lat bez względu na inflację. 1.6. Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe/skalkulowane w oparciu o zmienną stopę procentową. Oferta powinna być sporządzona w oparciu o WIBOR 1 M = 4,41% z dnia 8 czerwca 2007. 2. Przedmiot zamówienia dotyczy: zakupu fabrycznie nowej koparko - ładowarki kołowej dla Gminy Przywidz o poniższych parametrach: - rok produkcji koparko - ładowarki kołowej - 2007, - emisja spalin TIER II, - całkowita masa maszyny gotowej do pracy od 8000 kg do 9000 kg, - moc silnika od 80 do 130 KM, - napęd i hamowanie 4x4 z możliwością wyboru trybu hamowania, - przekładnia manualna, zmiana biegów, - płynna zmiana kierunku jazdy przód - tył, - układ amortyzacji oraz powrotu do kopania łyżki ładowarkowej, - techniczna możliwa jazda z prędkością nie mniejszą niż 30 km/h, - kabina typu zamkniętego, wygłuszona, ogrzewana, wentylowana z pełnym zestawem wskaźników kontrolnych - pełne oświetlenie drogowe i robocze, - zamontowane światło ostrzegawcze migające żółte i trójkąt ostrzegawczy, - immobilizer, - sygnał cofania, - most przedni wahliwy, - dwusekcyjna zębata pompa pozwalająca na jednoczesne łączenie wszystkich ruchów części koparkowej, - instrukcja obsługi w języku polskim. Osprzęt - czołowa łyżka szczękowa o pojemności min. 0,8 m3, - udźwig maksymalny powyżej 2 t, - tylna łyżka podsiębierna 600 mm, - szybkozłącze ładowarkowe hydrauliczne zintegrowane z widłami do palet. Osprzęt koparkowy - łyżka wąska szer. 350 mm, - łyżka do czyszczenia rowów nie mniejsza niż 1500 mm, - wysięgnik teleskopowy wysuwany z bocznym przesuwem. Gwarancja na oferowaną koparko - ładowarkę nie może być krótsza niż 24 miesiące. Wykonawca zapewni Zamawiającemu serwis w czasie trwania gwarancji, jak i po jej zakończeniu. Naprawy gwarancyjne odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. W przypadku, gdy będzie to niemożliwe, naprawy gwarancyjne odbywać się będą u Wykonawcy - dojazd do Wykonawcy na jego koszt. Naprawy gwarancyjne muszą odbyć się w ciągu 48 godzin od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego Wykonawcy. Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.10 - Koparki mechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych - ocena spełnienia na podstawie: a) oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, b) oceny spełnienia warunków 1-4. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne na zasadzie: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, c) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, d) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2. e) dane techniczne sprzętu oferowanego wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przywidz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przywidzu, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie pok. nr 3.2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Przywidzu, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie pok. nr 2.5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.