eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-13

Biłgoraj: remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 10006 - 2010; data zamieszczenia: 13.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju , ul. Sikorskiego 3, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6867079, faks 084 6881820.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpbilgoraj.netbip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remonty cząstkowe ulic i dróg powiatowych położonych na terenie powiatu biłgorajskiego w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań: Zad. 1 Remont cząstkowy ulic i dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Biłgoraju. Remont cząstkowy mieszanką min-asfaltową do 170 ton oraz emulsją i grysami do 390 ton Zad. 2 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Tarnogrodzie. Remont cząstkowy mieszanką min-asfaltową do 110 ton oraz emulsją i grysami do 210 ton. Zad. 3 Remont cząstkowy dróg powiatowych położonych na terenie Obwodu Drogowego Nr 3 w Teodorówce. Remont cząstkowy mieszanką min-asfaltową do 20 ton oraz emulsją i grysami do 360 ton..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: 2) posiadają wiedzę i doświadczenie: 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) kierownik robót z uprawnieniami branży drogowej - jeden kierownik na jedno zadanie, b) co najmniej jeden remonter na jedno zadanie, c) co najmniej jedna skrapiarka na jedno zadanie, Wykonawca rozpocznie i będzie prowadził roboty jednocześnie na zadaniach, na które zawarł umowę w wyniku procedury przetargowej. 4) spełniają warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 6) udzielą gwarancji na okres co najmniej 12 m-cy. Ocenę spełniania powyższych warunków dokona zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 6.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VII. 1. Oświadczenie - wg wzoru określonego w Zał. Nr 2 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z załącznikami takimi jak - uprawnienia kierownika robót i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 3 Potencjał kadrowy. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych osób. 4. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wg wzoru stanowiącego Zał. Nr 4 Potencjał techniczny. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówieni lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbilgoraj.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, pok nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Biłgoraju, ul. Sikorskiego 3, pok nr 2 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.