To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-18
Ogłoszenie nr 10005 - 2017 z dnia 2017-01-18 r.
Oświęcim: Promocja Miasta Oświęcim podczas "Life Festival Oświęcim 2017" odbywającego się w dniach 22-24 czerwca 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 3595-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Oświęcim, krajowy numer identyfikacyjny
000526400, ul.
Zaborska
2,
32-600
Oświęcim, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
+48338429311, faks
+48338429199, e-mail
zp@um.oswiecim.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Promocja Miasta Oświęcim podczas "Life Festival Oświęcim 2017" odbywającego się w dniach 22-24 czerwca 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.016-II
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wpisanie nazwy miasta Oświęcim do oficjalnej nazwy Festiwalu w brzmieniu "Life Festival Oświęcim 2017" (nazwa może być uzupełniona o nazwę sponsora tytularnego festiwalu - o ile taka umowa ze sponsorem zostanie podpisana), 2) zorganizowanie na terenie miasta Oświęcim głównych wydarzeń Festiwalu zgodnie z przedstawionym programem, 3) nadanie miastu tytułu Głównego Partnera "Life Festival Oświęcim 2017", którym Oświęcim może posługiwać się w komunikacji marketingowej, 4) zaprezentowanie w formie słownej nazwy miasta Oświęcim lub w formie znaku graficznego miasta Oświęcim we wszystkich działaniach promocyjnych realizowanych podczas kampanii promocyjnej Festiwalu przygotowanej przez Organizatora, a przeprowadzonej z wykorzystaniem: internetu, prasy, reklamy na nośnikach outdoor, radia w tym minimum jednej stacji ogólnopolskiej oraz telewizji w tym co najmniej jednej niekodowanej stacji ogólnopolskiej, 5) zaprezentowanie nazwy miasta Oświęcim jako Głównego Partnera Festiwalu w formie zapowiedzi konferansjera podczas wydarzeń w OCK i na stadionie MOSiR, 6) udzielenie zgody na użycie nazwy i wzoru graficznego " Festiwalu w komunikacji marketingowej miasta Oświęcim w treści "Miasto Oświęcim główny partner Life Festival Oświęcim 2017"; w tym na stronach internetowych miasta, publikacjach promocyjnych,wydawnictwach, materiałach promocyjnych (np. ekspozytor roll-up, ścianka, baner) - po uzyskaniu akceptacji Organizatora, 7) zapewnienie ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych patronów medialnych nad Festiwalem, 8) umieszczenie znaku graficznego miasta Oświęcim na plakatach, biletach, zaproszeniach dotyczących całego Festiwalu jak i poszczególnych jego wydarzeń, 9) przygotowanie strony internetowej Festiwalu w ramach której: a) do 7 dni od podpisania umowy na głównej stronie: zamieszczona zostanie informacja o podpisaniu umowy o współpracy z miastem Oświęcim jako partnerem głównym, zamieszczony zostanie znak graficzny miasta Oświęcim linkujący do głównej strony internetowej miasta Oświęcim, zamieszczone zostaną linki do bazy noclegowej i gastronomicznej znajdującej się na terenie miasta Oświęcim, zamieszczony zostanie link do strony internetowej z bezpłatną aplikacją mobilną miasta Oświęcim, b) najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem Life Festival Oświęcim 2017 zamieszczony zostanie film promocyjny o mieście Oświęcim w formie materiału filmowego wraz z opisem tekstowym, 10) zapewnienie minimum trzykrotnej emisji filmowego spotu promocyjnego miasta Oświęcim podczas koncertów na Stadionie MOSiR przygotowanego i dostarczonego przez Miasto Oświęcim, 11) zapewnienie przestrzeni podczas poszczególnych wydarzeń festiwalowych pod ekspozycję sprzętu promocyjnego Miasta w miejscach uzgodnionych przez strony uwzględniających warunki techniczne i zapisy umów promocyjno-artystycznych, a) podczas wydarzeń w Oświęcimskim Centrum Kultury: 4 rollupy, 1 baner, 10 flag typu żagiel (flagi umieszczone przed budynkiem OCK jeśli warunki atmosferyczne na to pozwolą), b) podczas koncertów na stadionie MOSiR: 2 balony reklamowe, banery o łącznej powierzchni 18 m kw, 10 flag typu żagiel, 2 rollupy w strefie dla VIP (jeśli będzie taka zorganizowana), 12) zapewnienie przestrzeni o powierzchni ok. 100 metrów kwadratowych podczas koncertów na stadionie MOSiRu w miejscu uzgodnionym przez strony do prowadzenia promocji miasta w tym nieodpłatnego i odpłatnego dystrybuowania materiałów informacyjnych i gadżetów, 13) zorganizowanie w Oświęcimiu konferencji prasowych z artystami uczestniczącymi w Festiwalu, którzy wyrazili zgodę na udział w konferencji prasowej, podczas której prezentowany będzie w tle znak graficzny miasta Oświęcim, na planszy zbiorczej z partnerami i sponsorami oraz udział w konferencjach Fotoreportera zgłoszonego przez Zamawiającego, 14) zapewnienie bezpłatnych wejściówek na poszczególne wydarzenia Festiwalu w następującej ilości: a) po 62 na każdy z koncertów na Stadionie MOSiR, b) 25 na wydarzenie w Oświęcimskim Centrum Kultury, 15) dostarczenia w terminie do 60 dni po zakończeniu festiwalu trwałego udokumentowania (poprzez zapis na płycie CD, DVD lub wydruk) wszystkich działań promocyjnych podjętych przez Wykonawcę zawierający m.in. druki promocyjne, zestawienie linków do publikacji w mediach lub wycinki prasowe oraz zdjęcia i ewentualnie filmy z wszystkich wydarzeń festiwalowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79342200-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT750000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 850000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamównia z wolej ręki
na podstawie art. art. 67 ust. 1 pt 1 lit. b, art. 67 ust. 1a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Na podstawie przepisów art. 67 ust.1 pkt 1b ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów oraz w przypadku udzielania zamówienia w zakresie działalności twórczej lub artystycznej. Promocja miasta Oświęcim poprzez udział w renomowanym wydarzeniu kulturalnym,jakim jest pokojowy festiwal muzyczny "Life Festival Oświęcim" może być dokonana wyłącznie przez Fundację Peace Festival z siedzibą w Oświęcimiu. Fundacja ta organizowała pięć poprzednich edycji festiwalu, które zakończyły się sukcesem w obszarze promocji miasta. Fundacja ma odpowiednie doświadczenie w organizacji tego typu imprez, w szczególności zaplecze w postaci wykwalifikowanej kadry technicznej oraz infrastruktury technicznej. Ponadto jest jedynym podmiotem uprawnionym do realizowania tego typu przedsięwzięcia z uwagi, iż Festiwal zorganizowany jest w oparciu o koncepcję - program artystyczny, do którego fundacja posiada wyłączne prawo na podstawie umowy licencyjnej. Program ten stanowi utwór w rozumieniu art. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jako przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze, zatem usługa może być świadczona wyłącznie przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych. Ponadto w Urzędzie Patentowym Rzeczpospolitej Polskiej wydana została decyzja o udzieleniu prawa ochronnego na znak towarowy - logo Life Festival Oświęcim (Prawo Ochronne nr 245227 na znak towarowy). W związku z powyższym fundacja, jako jedyny podmiot posiada zgodę na wykorzystanie nazwy Oświęcim w logo festiwalu. Przesłaniem "Life Festival Oświęcim 2017" jest propagowanie pokoju oraz idea budowania relacji ponad podziałami narodowościowymi i kulturowymi. O autentyczności tego przesłania, realizowanego poprzez szereg wydarzeń artystycznych w rożnych częściach Miasta, świadczy udział największych polskich i światowych gwiazd oraz autorytetów w dziedzinie muzyki, sztuki i teatru, którzy otwarcie identyfikują się z ideą festiwalu. Przedsięwzięcie to dzięki szerokiej kampanii promocyjnej wzmacnia kreowanie Oświęcimia jako Miasta Pokoju. Festiwal jest ofertą autorską - nie ma imprezy alternatywnej, o takim charakterze i wartości, która mogłaby być rozszerzona lub przeniesiona do Oświęcimia z zachowaniem wszelkich korzyści, które miasto może zyskać dzięki włączeniu się w organizowany festiwal tj. bardzo dobrze już rozpoznawalny na rynku produkt. Festiwal stał się marką a Fundacja zapewnia wysoką jakość oferty programowej i doskonały poziom realizacji przedsięwzięcia, co w znacznym stopniu przekłada się na zainteresowanie rynku. Połączenie planów promocyjnych miasta Oświęcim z organizowaną imprezą przyczynia się do budowania i umocnienia pozycji miasta na rynku ogólnopolskim i wpisuje się bardzo dobrze w realizację planów i założeń marki miasta, ugruntowując pozycję Oświęcimia, jako miejsca wartościowych wydarzeń artystycznych i kulturowych. Wpływa korzystnie na skuteczność innych podejmowanych przez miasto działań promocyjnych. Założenia Festiwalu są zbieżne z priorytetami działań promocyjnych Miasta określonych w: Strategii Rozwoju Miasta Oświęcim na lata 2014-2020 (Uchwała Nr LI/973/14 Rady Miasta Oświęcim z dnia 30 kwietnia 2014 r.), Strategii promocji miasta (Uchwała Nr LVII/556/02 Rady Miasta Oświęcim z dnia 22 maja 2002 r.) oraz Strategii rozwoju turystyki dla miasta Oświęcim (Uchwała Nr L/479/01 Rady Miasta Oświęcim z dnia 7 listopada 2001 r.). Ponadto główny program artystyczny festiwalu może zostać poszerzony o część edukacyjną obejmującą cykl seminariów poświęconych ochronie praw człowieka oraz przeciwdziałaniu dyskryminacji prowadzonych przez przedstawicieli organizacji propagujących ideę praw człowieka. Obecność festiwalu w Oświęcimiu to znakomita promocja Oświęcimia, świadectwo ambicji kulturalnych mieszkańców oraz dbałość samorządu o standardy życia w mieście. Szeroko prowadzona komunikacja marketingowa prowadzona przez Organizatora wydarzenia, stanowi bardzo dobrą rekomendację dla miasta, które zostało uznane za partnera i miejsce wydarzeń. Festiwal podnosi przede wszystkim atrakcyjność miasta i wyraźnie pomaga w budowaniu wizerunku marki Oświęcimia.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Budowa infrastruktury sportowej w miejscowości Poręba Wielka zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Usługa tłumaczenia na język angielski publikacji monograficznej dotyczącej deportacji i zagłady Sinti i Romów w KL Auschwitz.
- Budowa ogrodzenia wraz z kanalizacją teletechniczną wzdłuż ul. Leszczyńskiej w ramach Projektu Bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.