eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Adaptacja czê¶ci budynku szko³y w Skrzeszewie na przedszkole wraz z remontem pokrycia dachowego budynku szko³y

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-05-04

Wieliszew: Adaptacja czê¶ci budynku szko³y w Skrzeszewie na przedszkole wraz z remontem pokrycia dachowego budynku szko³y
Numer og³oszenia: 100004 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Wieliszew , ul. Modliñska 1, 05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie, tel. 022 7822596, faks 022 7822732.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wieliszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Adaptacja czê¶ci budynku szko³y w Skrzeszewie na przedszkole wraz z remontem pokrycia dachowego budynku szko³y.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja czê¶ci budynku szko³y na przedszkole publiczne przeznaczone na 39 dzieci oraz remont pokrycia dachowego na powierzchni 1421 m2. Szko³a zlokalizowana jest w Skrzeszewie przy ulicy Szkolnej 10 w Gminie Wieliszew na dzia³ce o numerze ewidencyjnym 821/1. Inwestycjê nale¿y realizowaæ zgodnie z dokumentacj± projektow± opracowan± przez Firmê KUBAT ARCHITEKCI Krzysztof Kubat z siedzib± ul. Bagno 3/174, 00-112 Warszawa, pozwoleniem na budowê Nr 1760/10 z dnia 15.12.2010 roku oraz opini± techniczn± na temat pokrycia dachu budynku szko³y w Skrzeszewie opracowan± przez mgr in¿ Zbigniewa Bogusza w marcu 2011 roku. Dane techniczne czê¶ci adaptowanej w parterze: - powierzchnia u¿ytkowa czê¶ci objêtej opracowaniem - 365 m2; - kubatura brutto czê¶ci objêtej opracowaniem - 1580 m2; - powierzchnia pokrycia dachowego - 1421 m2. W adaptowanej czê¶ci budynku oraz remoncie pokrycia dachowego przewiduje siê wykonanie prac ogólnobudowlanych w tym: a) dla adaptacji pomieszczeñ na przedszkole: - zmianê aran¿acji pomieszczeñ polegaj±c± na wykonaniu niezbêdnych przebiæ w ¶cianach istniej±cych; - wyburzenie jednej ¶cianki dzia³owej; - budowie nowych lekkich ¶cianek dzia³owych gipsowo - kartonowych nie ingeruj±cych w uk³ad konstrukcyjny budynku; - wykonanie niezbêdnych zasklepieñ otworów; rozbiórkê drewnianej ok³adziny przy klatce schodowej; - wymianê stolarki drzwiowej wewn±trz budynku; - obudowê grzejników w pomieszczeniach dostêpnych dla dzieci; - wykonanie nowych p³ytkami gresowymi ¶cian w czê¶ci pomieszczeñ; - przeciêcie parapetów w czê¶ci pomieszczeñ zaplecza kuchennego; - malowanie ¶cian wewnêtrznych i sufitów; - obudowa p³ytami gipsowo - kartonowymi istniej±cych przewodów instalacji w pomieszczeniach sanitarnych i komunikacji ogólnej; - budowê zewnêtrznej rampy stalowej dla osób poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich; - zmiany w istniej±cej instalacji wodno - kanalizacyjnej w zakresie niezbêdnym do obs³ugi nowoprojektowanych pomieszczeñ (w³±czenie nowych urz±dzeñ sanitarnych do istniej±cych pionów); - zmiany w istniej±cej instalacji elektrycznej w zakresie niezbêdnym do obs³ugi nowoprojektowanych pomieszczeñ (wykonanie niezbêdnych przekuæ w ¶cianach); - uzupe³nienie czê¶ci nowoprojektowanych pomieszczeñ o grzejniki i w³±czenie ich do istniej±cej sieci c.o.; - instalacjê wentylacji mechanicznej pomieszczeñ; - wymianê wyk³adzin i ok³adzin ceramicznych we wszystkich pomieszczeniach; - usuniêcie zu¿ytych pokryæ pod³ogowych; - usuniêcie istniej±cych ok³adzin ceramicznych ¶cian i ok³adzin ceramicznych pod³óg; - demonta¿ istniej±cych urz±dzeñ sanitarnych. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zakupi i zamontuje wyposa¿enie sal, wyposa¿enie sanitariatów oraz kompleksu kuchennego wg. zestawienia wyposa¿enia stanowi±cego za³±cznik Nr 6 do SIWZ. b) remont pokrycia dachowego i kominów: - uzupe³nienie tynków na kominach, naprawa czapek kominowych, malowanie farbami silikatowymi; - rozebranie obróbek blacharskich; - u³o¿enie balików przyrynnowych z drewna impregnowanego o przekroju 14x14; - obróbki blacharskie; - obsadzenie kominków wentylacyjnych; - izolacje cieplne i przeciwd¼wiêkowe z p³yt styropianowych laminowanych pap± grubo¶ci 15 cm na powierzchni 1421 m2; - pokrycie dachu pap± termozgrzewaln± jednowarstwowe; - monta¿ rynien dachowych nowych i z demonta¿u na nowych hakach; - demonta¿ i monta¿ przewodów uziemiaj±cych i odgromowych oraz anten; - wykonanie daszków zabezpieczaj±cych i rusztowañ. Fundamenty istniej±ce i stropy bez zmian. Projektowana adaptacja nie ingeruje w uk³ad konstrukcyjny budynku. W zwi±zku z istniej±c± infrastruktur± nie przewiduje siê zmian w projekcie zagospodarowania terenu. Przedszkole bêdzie obs³ugiwane przez istniej±cy wjazd, doj¶cia i parking a istniej±cy przy budynku szko³y nowopowsta³y plac zabaw (niezale¿ne opracowanie z 2009 r.) zostanie udostêpniony dzieciom przedszkolnym. Nie planuje siê ¿adnych zmian w elewacji budynku, wp³ywu na istniej±c± formê architektoniczn± i sposób dostosowania do krajobrazu i istniej±cej zabudowy. W zwi±zku ze zmian± sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku szko³y na przedszkole projektuje siê adaptacjê istniej±cych instalacji do nowego uk³adu pomieszczeñ bez konieczno¶ci zmian istniej±cych przy³±czy. Zadaszone istniej±ce wej¶cie do budynku pozostaje bez zmian. W ramach umo¿liwienia osobom niepe³nosprawnym dostêp do projektowanego przedszkola przewiduje siê dobudowê do istniej±cego wej¶cia g³ównego przy czê¶ci przeznaczonej na adaptacjê na przedszkole lekkiej stalowej rampy. W przedszkolu przewidziano równie¿ toaletê ogólnodostêpn± dostosowan± dla potrzeb osób niepe³nosprawnych, szeroko¶ci przej¶æ i otworów drzwiowych zapewniaj± korzystanie przez osoby niepe³nosprawne. Szczegó³owy zakres robót okre¶laj±: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowi± za³±czniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiary robót stanowi± jedynie element pomocniczy do opracowania oferty Wykonawcy. 2. Inne postanowienia dotycz±ce przedmiotu zamówienia 2.1 Wykonawca robót jest zobowi±zany do wykonania wszelkich prac niezbêdnych do wykonania zamówienia a nie wymienionych w dokumentach, a podana cena ofertowa zawiera równie¿ warto¶æ tych prac. 2.2 Konsekwencje z tytu³u przekroczenia warto¶ci umowy poniesie Wykonawca. 2.3 Warunkiem dokonania odbioru bêdzie dostarczenie Zamawiaj±cemu w dniu odbioru nastêpuj±cych dokumentów: - aprobat technicznych (deklaracji zgodno¶ci)u¿ytych materia³ów; - certyfikatów na znak bezpieczeñstwa B dla u¿ytych wyrobów; - kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji; - o¶wiadczenia kierownika budowy , ¿e budowa zosta³a wykonana zgodnie z projektem, z przepisami i obowi±zuj±cymi Polskimi Normami oraz o doprowadzeniu do nale¿ytego stanu i porz±dku terenu budowy, ulicy, s±siednich nieruchomo¶ci oraz obiektu, dziennika budowy. 2.4 Z wybranym wykonawc± zostanie zawarta umowa za cenê rycza³tow± obejmuj±ca zakres rzeczowy zamówienia okre¶lony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.5 Wykonawca robót ponosi pe³na odpowiedzialno¶æ za szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków wynikaj±ce z nieprawid³owego wykonania prac lub niew³a¶ciwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonania prac. 2.6 Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê jak i podwykonawcê podczas wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania materia³owe i jako¶ciowe: 3.1 Wszelkie niezbêdne materia³y zapewnia Wykonawca, 3.2 Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót oraz wymogami sztuki budowlanej, 3.3 Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest u¿yæ materia³ów gwarantuj±cych najwy¿sz± jako¶æ, dopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3.4 Wykonawca ma obowi±zek posiadaæ w stosunku do u¿ytych materia³ów i urz±dzeñ dokumenty potwierdzaj±ce pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodno¶ci, ¶wiadectwa jako¶ci), 3.5 Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert z u¿yciem materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych do wymienionych w SIWZ, pod warunkiem, ¿e ich parametry bêd± odpowiada³y parametrom techniczno-u¿ytkowym przyjêtych materia³ów i urz±dzeñ, 3.6 Wykonawca zabezpieczy sk³adowane tymczasowo materia³y i urz±dzenia do czasu ich wbudowania ich przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utrat± jako¶ci, w³a¶ciwo¶ci lub parametrów oraz udostêpni do kontroli przez inspektora nadzoru. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu do zatwierdzenia harmonogram robót przy za³o¿eniu, nastêpuj±cej kolejno¶ci robót: 1. I etap: remont dachu nad czê¶ci± szko³y adaptowanej na przedszkole; 2. II etap: adaptacja pomieszczeñ na przedszkole; 3. III etap: remont pozosta³ej czê¶ci dachu szko³y. Harmonogram robót nale¿y przed³o¿yæ w dniu zawarcia umowy. 4.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ , zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 4.2 Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy, 4.3 Ustalenia i decyzje dotycz±ce wykonania zamówienia uzgadniane bêd± przez Zamawiaj±cego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 4.4 Wykonawca ma obowi±zek znaæ i stosowaæ w czasie prowadzenia prac przepisy dotycz±ce ochrony ¶rodowiska naturalnego i bezpieczeñstwa ruchu, op³aty i kary za przekroczenie norm poniesie Wykonawca, 4.5 Wykonawca jest zobowi±zany posiadaæ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia za szkody oraz nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków, 4.6 Wykonawca zobowi±zany jest do: a) zdobycia wszelkich informacji niezbêdnych do prawid³owego przygotowania oferty; b) sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materia³ów oraz niezw³ocznego poinformowania Zamawiaj±cego o ewentualnych b³êdach lub przeoczeniach, Zamawiaj±cy nie bêdzie uwzglêdnia³ wszelkich roszczeñ i uwag z tytu³u b³êdów lub nie¶cis³o¶ci SIWZ po up³ywie terminu do wniesienia odwo³ania, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; c) wizyty miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na w³asn± odpowiedzialno¶æ kosztów i ryzyka robót oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mog± byæ niezbêdne w przygotowaniu oferty i podpisaniu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 4.7 Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisane przez Zamawiaj±cego jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 5. Wymagania dotycz±ce rêkojmi i gwarancji: Zamawiaj±cy ¿±da minimum 36 miesiêcznego okresu rêkojmi za wykonane roboty licz±c od dnia podpisania protokó³u odbioru koñcowego robót oraz gwarancji jako¶ci na zastosowane materia³y. Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzenia dokumentacji niezbêdnej do uzyskania decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie pomieszczeñ przedszkola..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych. W przypadku wyst±pienia konieczno¶ci zrealizowania zamówieñ uzupe³niaj±cych nie ujêtych w zamówieniu podstawowym zostanie sporz±dzony protokó³ konieczno¶ci podpisany przez obie strony, którego konsekwencj± bêdzie mo¿liwo¶æ zawarcia odrêbnej umowy. Warto¶æ robót dodatkowych, bez których nie ma mo¿liwo¶ci wykonania g³ównego zamówienia, nie powinna przekroczyæ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i spo³ecznej, krematoriów oraz obiektów u¿yteczno¶ci publicznej 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 20 000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy 00/100 PLN). 2. Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 2011-05-18 do godz. 10:00. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 4. pieni±dzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 94 8013 0006 2001 0000 1720 0003; 5. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 6. gwarancjach bankowych; 7. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek bêdzie oceniany na podstawie do³±czonego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunku (za³±cznik Nr 3 do SIWZ) w sposób spe³nia / nie spe³nia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek bêdzie oceniany na podstawie do³±czonego wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat w sposób: spe³nia / nie spe³nia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek bêdzie oceniany na podstawie do³±czonego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunku (za³±cznik Nr 3 do SIWZ) w sposób spe³nia / nie spe³nia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek bêdzie oceniany na podstawie do³±czonego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunku (za³±cznik Nr 3 do SIWZ) w sposób spe³nia / nie spe³nia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Warunek bêdzie oceniany na podstawie do³±czonego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunku (za³±cznik Nr 3 do SIWZ) w sposób spe³nia / nie spe³nia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wype³niony formularz oferty cenowej (za³±cznik Nr 1 do SIWZ) 2 Zaparafowany projekt umowy (za³±cznik Nr 5 do SIWZ) 3 Dowód wp³aty wadium

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy w nastêpuj±cym zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach: zmiana terminu mo¿e nast±piæ wy³±cznie dla etapu III - remont pozosta³ej czê¶ci dachu, z przyczyn absolutnie niezale¿nych od Wykonawcy, w przypadku z³ych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych wykonanie remontu dachu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wieliszew.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Wieliszew ul. Modliñska 1 05-135 Wieliszew pok Nr 106.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Wieliszew Biuro Obs³ugi Klienta ul. Modliñska 1 05-135 Wieliszew.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.