eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchedniów › skarżyski woj. Świętokrzyskie II. Opis przedmiotu zamówienia : OPIS TECHNICZNY: BRANŻA DROGOWA – PLACE - PARKINGI STAN ISTNIEJĄCY: Plac będący...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/10-835074


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gmina Suchedniów
Adres: Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów
Województwo: świętokrzyskie

Telefon: 0412543485
Fax: 0412543485
e-mail: ziksuched@poczta.onet.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Stanisław Zięba


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI
OD 6000EURO DO 60000 EURO (ponowne postępowanie)

Nazwa projektu :

REMONT PLACU PRZY STRAŻNICY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W SUCHEDNIOWIE

I. Lokalizacja inwestycji : 26-130 Suchedniów,
ul. Kielecka 11
26-130 Suchedniów,
działka nr ewid. geod. 1320/7
pow. skarżyski
woj. Świętokrzyskie

II. Opis przedmiotu zamówienia :
OPIS TECHNICZNY:
BRANŻA DROGOWA – PLACE - PARKINGI
STAN ISTNIEJĄCY:
Plac będący przedmiotem opracowania, zlokalizowany jest przy ul. Kieleckiej 11 w Suchedniowie na działce 1320/7. Teren na którym mają być prowadzone roboty związane z utwardzeniem placu jest wyposażony w sieci zewnętrzne : elektryczne i telefoniczne zarówno kablowe i napowietrzne, wodociąg , kanalizację sanitarną. Plac w chwili obecnej posiada nawierzchnię gruntową ulepszoną. Plac odwadniany jest powierzchniowo do sąsiadującego zbiornika p.poż. Do zbiornika tego wyprowadzony jest wylot od przepustu, który jest usytuowany pod drogą krajową nr 7.

STAN PROJEKTOWANY:

CEL: poprawa warunków korzystania z placu przez wozy strażackie oraz uporządkowanie odwodnienia i odprowadzenia wód opadowych.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :

ZAKRES RZECZOWY DO REALIZACJI :

Zakres rzeczowy :
Warstwy konstrukcyjne :
*8 cm warstwa ścieralna kostka betonowa szara BEHATON – 447,52 m2, (* dostawa inwestorska),
3 cm podsypka cementowo piaskowa,
8 cm warstwa górna podbudowy z tłucznia zagęszczonego mechanicznie,
15 cm warstwa dolna podbudowy z tłucznia zagęszczonego mechanicznie,
15cm warstwa odcinająca (odsączająca) z piasku.
Razem grubość jezdni 49 cm. (*tłuczeń dostawa inwestorska)
*Krawężnik 15x30x100 – 80,00 m. (*dostawa inwestorska),
Odwodnienie : ACO-DRAIN – 20,00 m, ściek korytkowy – 2,00 m.

Wykonać operat powykonawczy : zawierający – projekt powykonawczy, dziennik budowy, atesty, świadectwa kontroli, aprobaty techniczne , gwarancje itp. na wbudowane materiały i urządzenia, inwentaryzacja powykonawcza geodezyjna, list gwarancyjny, odbiory częściowe.

UWAGA:
POZOSTAŁE ROBOTY ORAZ MATERIAŁY ZGODNIE Z WARUNKAMI TECHNICZNYMI , OPISEM, PRZEDMIAREM ROBÓT , OBMIARAMI WŁASNYMI, SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ZAŁĄCZONYMI DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA.
Zamawiajacy:
a/ nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
b/ nie dopuszcza składanie ofert częściowych .
c/ zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004 roku, poz. 177 z póź. zm.)

Cena SIWZ w formie papierowej – 10,00 zł. do pobrania w Zakładzie Inwestycji Komunalnych i Budownictwa w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5, pok. 204, lub za zaliczeniem pocztowym.
Specyfikacja jest do pobrania bez opłaty na stronie Gminy Suchedniów WWW.suchedniow.bip.doc.pl

III. Termin realizacji - zakończenie (wymagany) -

-rozpoczęcie – maj 2007
-zakończenie – 30.06.2007 roku.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.suchedniow.bip.doc.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: IV.DOKUMENTY WYMAGANE W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Zaświadczenie aktualne na dzień przetargu z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z płatnościami podatkowymi. 3. Zaświadczenie aktualne na dzień przetargu z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne. UWAGA : dot. p.pkt 3, 4 – aktualnych tz. wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4. - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi 4.- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 4. - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (uprawnienie budowlane , instalacyjne, elektryczne, budowlane aktualne zaświadczenia o przynależności do izby inżynierów budownictwa). , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności a/ - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Oświadczenie o zapoznaniu się z terenem i obiektami stanowiącymi przedmiot zamówienia. 6. Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji 7. Oświadczenie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych –(Dz.U. Nr 19, poz. 177 z dnia 09.02.2004 roku z późń. m.). 8. Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert. 9. Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu o, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, wizję lokalną i posiadaną przez oferenta wiedzę techniczną - 11.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie w przypadku występowania . 12.Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście, czy też za pomocą podwykonawców. W celu realizacji zadania za pomocą podwykonawcy wymagana będzie zgoda zamawiającego. 13.Kserokopia wpłaty wadium. 14.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 9 Ustawy z dnia 29. Stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. (aktualność wystawienia – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 15.Kosztorys ofertowy (uproszczony) (należy załączyć kosztorys ofertowy sporządzony na podst. przedmiaru robót, projektu budowlanego i obowiązujących przepisów i opisu w SIWZ). 16.Harmonogram rzeczowo-finansowy. 17.Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków (załącznik SIWZ). 18.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. UWAGA: Kserokopie dokumentów winny być potwierdzone przez oferenta „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" Kryteria oceny ofert : · Cena - 100% WARUNKIEM UDZIAŁU W PRZETARGU SĄ : q NIE WYKLUCZENIE NA PODSTAWIE ART.24. q SPEŁNIENIE WARUNKÓW ART. 22. q WYKONANIE W OSTATNICH PIĘCIU LATACH MINIMUM JEDNEGO ZADANIA O TOŻSAMYM CHARAKTERZE I WARTOŚCI q UDZIELENIE MINIMUM 36 MIESIĘCY GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : 1.000,00 zł. słownie: tysiąc zł.

Termin składania ofert: 2007-04-24
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Inwestycji Komunalnych i Budownictwa w Suchedniowie, ul. Fabryczna 5 (pok. Nr 204) w terminie do dnia 24-04-2007 godz. 9 30. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2007 – godz. 10 oo w Urzędzie Miasta i Gminy w Suchedniowie – ul. Fabryczna 5 (sala konferencyjna UMiG pok. Nr 105). Dodatkowych wyjaśnień udziela Krzysztof Kołda lub Stanisław Zięba w godz. 8 oo - 15 oo. Tel.fax - 041 2543-485

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.