OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/01/17-834075
Nazwa: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
Adres: ul. Karmelicka 5, 34-100 Wadowice
Województwo: małopolskie
Telefon: 0338232230
Fax: 0338232230
e-mail: zp@zzozwadowice.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: Beata Wilk- Woderska
Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawy artykułów papierniczych i biurowych wg pakietów od 1 do 2 dla ZZOZ w Wadowicach.
Kod wg CPV: 21.00.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Roznego-rodzaju-masa-papiernicza-papier-i-wyroby-z-papieru'>Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru</a>
Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru
Kod wg CPV: 30.12.40.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Czesci-i-akcesoria-do-maszyn-biurowych'>Części i akcesoria do maszyn biurowych</a>
Części i akcesoria do maszyn biurowych
Kod wg CPV: 21.12.54.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Papier-do-drukowania'>Papier do drukowania</a>
Papier do drukowania
Kod wg CPV: 30.19.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Rozny-sprzet-i-artykuly-biurowe'>Różny sprzęt i artykuły biurowe</a>
Różny sprzęt i artykuły biurowe
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w pakietach.
Czasookres trwania umowy: 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury (przelew).
Niezmienność cen: przez okres obowiązywania umowy.
Maksymalny termin dostawy: 2 dni od dnia złożenia zamówienia.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą wszystkie wymagane dokumenty zawarte w SIWZ, m.in.:
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zzozwadowice.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: Cena brutto przedmiotu zamówienia - 100 % wg pakietów
Termin składania ofert: 2007-01-25
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Dyrekcji, (budynek PPS pok. 230) lub przesłać na adres Zamawiającego w terminie do 25.01.2007r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert odbędzie się w tym samym dniu o godz. 11:00 na Sali Konferencyjnej w budynku PPS, pok. 223.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem w km 0+586 - 0+786 w m. Lanckorona
- Wykonanie "Ogrodu Pielgrzyma" przy ul. Kościelnej w Wadowicach
- Wymiana opraw oświetleniowych na oświetlenie LED na terenie Gminy Wadowice z wykorzystaniem systemu zarządzania oświetleniem
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Modernizacja dróg dojazdowych do pól i gruntów rolnych na terenie Gminy Wadowice w roku 2024
- Dostawy różnych artykułów żywnościowych do Zakładu Karnego w Wadowicach.
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papierniczych
- "Sukcesywna dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze."
- Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej. Znak sprawy: DZP.271.30.2024
- "Dostawa materiałów biurowych, papierów, czajników bezprzewodowych, aparatów telefonicznych, krzeseł biurowych, wersalek i foteli tapicerowanych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- 33/ZP/2024 Dostawa papieru i kopert oraz ekologicznych artykułów biurowych, przyborów do pisania, papieru i kopert dla Uniwersytetu Łódzkiego.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia szkół w ramach projektów Współfinansowanych z programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.