eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi pojazdów służbowych tj. samochody osobowe, typu furgon, motocykle dla potrzeb niżej...


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/05/07-2471358


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
Adres: 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
Województwo: mazowieckie

Telefon: 0483452007
Fax: 0483452002
e-mail: justyna.kowalska@mazowiecka.policja.gov.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Justyna Kowalska


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi mycia zewnętrznego nadwozi pojazdów służbowych tj. samochody osobowe, typu furgon, motocykle dla potrzeb niżej wymienionych jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Wykonawca wykonywać będzie usługi na podstawie pisemnych, oryginalnych zleceń wystawionych przez osobę upoważnioną przez zamawiającego. Mycie nadwozi obejmuje następujące czynności: mycie wstępne, mycie zasadnicze z dodatkiem środka myjącego, mycie kół pojazdu i osuszenie pojazdu. Myjnia musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta właściwego KMP/KPP dla której świadczone będą usługi mycia. Myjnia musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym.Wykonawca musi świadczyć usługi mycia pojazdów służbowych poza kolejnością.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:Zadanie nr 1- KMP Siedlce+KWP zs. w Radomiu OZ SiedlceZadanie nr 2- KPP WyszkówZamawiający żąda wypełnienia wszystkich pozycji w zakresie załącznika nr 2. Wypełniony załącznik nr 2 jest częścią składową oferty. Brak w/w załącznika powodować będzie odrzucenie oferty.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.Pożądany termin realizacji zamówienia:od dnia zawarcia umowy przez okres trzech lat. Opis warunków udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcyktórzy:1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Na potwierdzenie udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:GRUPA I:1). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2).Oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 Ustawy-Prawo zamówień publicznych i spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 cyt. Ustawy (wzór stanowi Załącznik Nr3).Powyższe dokumenty z GRUPY I winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określenie pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku dokumenty określone w niniejszym punkcie 5 ppkt 1,2 muszą być dołączone do oferty przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Ponadto zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:GRUPA II:3).Parafowany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wzór umowy- Załącznik Nr 14).Wypełniony załącznik nr 2.Dokumenty z GRUPY II muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji wykonawcy za wyjątkiem umowy, która może być jedynie parafowana.Jeśli z dokumentów określonych w grupie I nie będzie wynikać fakt spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wymogami określonymi w art. 24 ustawy-Prawo zamówień publicznych powodować to będzie wykluczenie wykonawcy z postępowania i odrzucenie jego oferty.Brak któregokolwiek z w/w dokumentów powodować będzie odrzucenie oferty.Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „ spełnia-nie spełnia”. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.Termin związania ofertą: 30 dni. Bieg terminu związania rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.Zamawiający nie będzie żądać zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Forma elektroniczna: strona internetowa: www.mazowiecka.policja.gov.pl Na wniosek wykonawcy forma pisemna: osobiście w siedzibie zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 pokój 801 lub po przesłaniu wniosku na nr faksu 048 345-20-02. Siwz jest bezpłatna.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.mazowiecka.policja.gov.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Cena-100%w tym:A. Mycie motocykli- waga 5%B. Mycie samochodów osobowych- waga 80%C. Mycie samochodów typu furgon- waga 15%Liczba przyznanych punktów będzie obliczana wg. wzoru: A=Najniższa cena brutto za mycie motocykla z ofert złożonych na dane zadanie/Cena brutto za mycie motocykla badanej ofertyx 100 x 5%,B=Najniższa cena brutto za mycie samochodu osobowego z ofert złożonych na dane zadanie/Cena brutto za mycie samochodu osobowego badanej oferty x 100 x 80%, C= Najniższa cena brutto za mycie samochodu typu „furgon” z ofert złożonych na dane zadanie/Cena brutto za mycie samochodu typu „furgon” badanej oferty x 100 x 15%.Zamawiający dokona wyboru tej oferty, która uzyska największą łączną liczbę punktów wynikającą z sumowania A,B,C obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w ramach poszczególnych zadań.Pod pojęciem ceny należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r o cenach.

Termin składania ofert: 2007-05-24
Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Radomiu: 26-600 Radom, ul. 11-Listopada 37/59 w pok. 801 w terminie do 24-05-2007r do godz. 10.00 lub przesłać listownie na adres Zamawiającego.Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie:-koperta musi posiadać nazwę i adres Zamawiającego oraz być oznaczona w następujący sposób:„Oferta na usługi mycia pojazdów służbowych – ZADANIE NR................” NIE OTWIERAĆ PRZED 24-05-2007 r godz. 11.00.Sekcja Zamówień Publicznych KWP zs. w Radomiu pokój 801 / 8- piętro/.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.