OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/04/03-1544999
Nazwa: Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres: Bema 6, 59-300 Lubin
Województwo: dolnośląskie
Telefon: 0768401556
Fax: 0768401716
e-mail: zampub@zozlubin.com.pl
Osoba upoważniona do kontaktów: lek.Andrzej Grzęda
Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia : dostawa staplerów i innych wyrobów medycznych
2. Numer sprawy : EU / 373 / 401 11 / 07 ZP / 15
3. Wspólny Słownik Zamówień : główny przedmiot : 33.16.22.00-5
4. Podział zamówienia na części : nie
5. Dopuszczenie składania ofert wariantowych : nie
6. Miejsce wykonywania dostaw : Apteka szpitala w Lubinie, ul. Bema 5
7. Termin wykonania zamówienia : 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
8. Warunki dotyczące zamówienia :
8.1. warunki udziału w postępowaniu :
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki :
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Opis oceny spełnienia warunków Zamawiający wymaga w zakresie : potencjału kadrowego, posiadanych doświadczeń, potencjału technicznego i finansowo - ekonomicznego,złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 specyfikacji oraz innych, określonych w pkt. 8.3 dokumentów.
8.2.sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu : wg formuły spełnia - nie spełnia
8.3.informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu : Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć :
a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty,
b) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty,
c) Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ),
d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
f)dokumenty dopuszczenia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896.W rozumieniu tej ustawy, oferowane wyroby muszą posiadać świadectwa jakości, świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych. Świadectwa, o których mowa muszą być dołączone do oferty, z wyraźnym zaznaczeniem numeru pozycji, których dotyczą.
g) Zamawiający wymaga ponadto w celu identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedstawionym w specyfikacji - załączenia do oferty dla każdej oferowanej pozycji strony katalogowej lub innego dokumentu, który potwierdzi ten opis. Na stronach tych należy zaznaczyć numer pozycji oferowanego wyrobu.
h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
9.Wadium : nie wymagane
10.Termin związania ofertą : 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
11.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej : Zmawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy tego postępowania.
13.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej : nie dotyczy tego postępowania.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zozlubin.com.pl
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
Termin składania ofert: 2007-04-11
Miejsce składania ofert: termin składania ofert : 11.04.07r godz. 10:00 miejsce składania ofert : kancelaria ZOZ w Lubinie, ul. Bema 6, pok. 201, Ip otwarcie ofert : 11.04.07r godz.11:00 - siedziba Zamawiającego, sala konferencyjna. Inne informacje: data ogłoszenia : 03.04.07r
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej Centrum Wystawienniczego Dziedzictwa Kulturowego Regionu Dolnego Śląska w miejscowości Księginice w Gminie Lubin.
- Dostawa artykułów żywnościowych na III kwartał 2024r.
- Awaryjna bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe w Lubinie
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »