eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › usuwanie (demontaż, transport i unieszkodliwianie) wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gminy Piekoszów...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/03/28-1430870


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Gmina Piekoszów
Adres: przetargi@piekoszow.pl, www.piekoszow.pl/przetargi Piekoszów
Województwo: świętokrzyskie

Telefon: w zakresie przedmiotu zamówienia, Artur Głogowski &#8211
Fax: w zakresie spraw proceduralnych.
e-mail: 0413061008

Osoba upoważniona do kontaktów: Grażyna Otfinowska &#8211


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usuwanie (demontaż, transport i unieszkodliwianie) wyrobów zawierających azbest z obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenie Gminy Piekoszów, województwo świętokrzyskie.
Rodzaj robót:
Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest - przewidywana ilość 21,7 Mg
Transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest - przewidywana ilość 3,5 Mg
Zakres zamówienia obejmuje:
1. demontaż, załadunek oraz transport do miejsca unieszkodliwienia i unieszkodliwienie 21,7 Mg oraz załadunek, transport i unieszkodliwienie 3,5 Mg odpadów zawierających azbest w postaci płyt azbestowo - cementowych płaskich i falistych, bezpośrednio z terenów nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Piekoszów, wskazanych przez Zamawiającego. /wykaz nieruchomości, z których należy usunąć odpady zostanie przekazany Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu po podpisaniu umowy./.
2. Waga odpadów zawierających azbest zostanie wstępnie oszacowana na podstawie powierzchni dachowej (iloczyn powierzchni dachowej i ciężaru elementów zawierających azbest, przyjęto za 1m˛ płyty eternitowej wagę 11 kg). Waga zdemontowanych elementów zawierających azbest (płyt eternitowych) zostanie potwierdzona przez Wykonawcę na podstawie ważenia ich w miejscu unieszkodliwiania odpadów.
3. Potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości (karta przekazania odpadu).
4. Udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko - miejsce unieszkodliwiania (karta przekazania odpadu- sporządzona w trzech egzemplarzach: dla Zamawiającego, dla Wykonawcy, dla właściciela nieruchomości ).
5. W zależności od informacji przekazywanych od właścicieli nieruchomości o gotowości do demontażu wyrobów zawierających azbest Zamawiający każdorazowo ustali termin wykonania i zakres prac do wykonania.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
7. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić:
- organizację i zabezpieczenie placu robót,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi.

Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów musi być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na składowisku odpadów niebezpiecznych, którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach 170601 i 170605.
Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac.
Na wykonawcy spoczywają wszystkie obowiązki wynikające z niżej wymienionych aktów prawnych:
a) Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (Dz. U. z 2007r., Nr 39, poz. 251 ze zmianami),
b) Ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r., Nr 236, poz. 2008 ze zmianami),
c) Ustawy z dnia 27.04.2005r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2006r., Nr 129, poz. 902 ze zmianami),
d) Ustawy z dnia 28.10.2002r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2002r., Nr 199, poz. 1671),
e) Uchwały Rady Gminy w Piekoszowie Nr XXXVII/368/2006 z dnia 07.02.2006r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Piekoszów
f) Uchwały Rady Gminy w Piekoszowie Nr V/42/2007r. z dn. 15.03.2007r. w sprawie uchwalenia Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Piekoszów
g) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r., Nr 71, poz. 649.)
h) Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 października 2003r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania i przemieszczania azbestu oraz wykorzystania i oczyszczania instalacji lub urządzeń w których był lub jest wykorzystywany azbest (Dz. U. z 2003r., Nr 192, poz. 1876).

Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV)Kod CPV: 90.23.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Uslugi-usuwania-azbestu'>Usługi usuwania azbestu</a>
- 8 - Usługi usuwania azbestu

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
0413062193


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Usługi
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Nazwa kryterium Waga Cena 100%

Termin składania ofert: 2007-04-10
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Piekoszów ul. Częstochowska 66a 26-065 Piekoszów Pokój nr 102 - sekretariat

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.