eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › ZP.3431/1/2007 Łęczna, 27.03.2007 r. OGŁOSZENIE O ZAMWIENIU I. Przedmiot zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa samochodu osobowego klasy...

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NUMER
OWP/2007/03/27-1243112


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Powiat Łęczyński
Adres: Aleja Jana Pawła II 95 A, 21 010 Łęczna
Województwo: lubelskie

Telefon: 0817526480
Fax: 0817526464
e-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl

Osoba upoważniona do kontaktów: Teresa Olszak


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:


ZP.3431/1/2007 Łęczna, 27.03.2007 r.

OGŁOSZENIE O ZAMWIENIU

I. Przedmiot zamówienia:

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa samochodu osobowego klasy średniej wg: CPV 34.11.00.00 - <a class='link_tekst_2' href='/Samochody-osobowe'>Samochody osobowe</a>
, rocznik 2006 - 2007; 1) Wymagania dotyczące ważniejszego wyposażenia:
- nadwozie typu sedan lub hatchback lub van,
- wspomaganie układu kierowniczego,
- poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera,
- odcięcie dopływu paliwa w razie wypadku,
- układ blokady zapłonu,
- zużycie paliwa w cyklu mieszanym (l/100km) nie wyższe niż 7 l.
- ABS,
- skrzynia biegów manualna 5- przekładniowa oraz bieg wsteczny,
- moc minimalna 75 KM,
- komputer pokładowy,
- minimum 4-drzwi,
- centralny zamek z blokadą antywłamaniową,
- szyby przednie regulowane elektrycznie,
- klimatyzacja manualna,
- pojemność bagażnika min. 400 l.,
- minimalny rozstaw osi 2400 mm,
- długość minimum 4000 mm,
- prześwit pojazdu załadowanego min. 120 mm,
- lakier metalik,
- komplet opon letnich.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

II. Nazwa i adres zamawiającego:

Powiat Łęczyńsk -Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Łęcznej, z siedzibą:
Aleja Jana Pawła II 95 , 21-010 Łęczna.
Strona WWW: www.powiatleczynski.pl zakładka przetargi: ogłoszenia, specyfikacja; e-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl Godziny urzędowania: poniedziałek, środa - piątek w godz. 700 - 1500, wtorek godz. 800 - 1600.
Telefon: /081/ 752-31-18, fax. /081/ 752-31-17, NIP 713-24-92-966, Regon <a class='link_tekst_2' href='/43.10.29.70'>43.10.29.70</a>
2,

III. Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony:

Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mają zastosowanie przepisy:
1) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
2) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605),
3) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 maja 2006 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 610),
4) Oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy - Kodeks cywilny.

IV. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

SIWZ można uzyskać w siedzibie Powiatu Łęczyńskiego, Łęczna, Al. Jana Pawła II 95 A na podstawie wniosku przesłanego na adres: t.olszak@powiatleczynski.pl
V. Termin wykonania zadania:

Termin wykonania zamówienia określa się na 7 dni po podpisaniu umowy.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać oferenci, którzy spełniają warunki:
1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi;
2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia tj. wykonali podobne dostawy w okresie ostatnich 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lecz nie krócej niż 2 lata przed ogłoszeniem niniejszego przetargu;
3) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) udzielą gwarancji na dostarczony samochód - minimum 12 lat od daty odbioru końcowego na perforację blachy, 3 lata na powłokę lakieru, na pozostałe elementy 2 lata, bez limitu km.
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
3. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert, tylko i wyłącznie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy gdy ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

2. Dokumenty wymagane:

1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 SIWZ;
2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym- załącznik Nr 1 SIWZ];
3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert];
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy iż nie posiada zaległości z w/w tytułu;
5) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3-ch lat podobnych dostaw, zawierający dane: wartość, data i miejsce wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605) potwierdzenie wykonania co najmniej 3-ch dostaw z należytą starannością (referencje), z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 SIWZ;
6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 3-4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt 3-4 - zastępuje się je dokumentem zawierającym
oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

VII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:1. cena - 100 punktów,

Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: oferty będą oceniane w skali stu-punktowej, według wzoru:
S = ( Cmin / Cof..) x 100
gdzie:
S - ilość punktów przyznanych danej ofercie.
Cmin - najniższa cena wg załącznika numer 2 do SIWZ spośród wszystkich złożonych ofert,
Cof. - zaoferowana cena wg załącznika nr 2 do SIWZ danej oferty,
IX. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego
Powiat Łęczyński, Aleja Jana Pawła II 95 A pokój nr 108 (kancelaria ogólna) do dnia 12.04.2007 r. do godz. 1000.
X. Termin związania ofertą:
Przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
XI. Inne informacje.
1. Zamawiający nie będzie prowadził wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz nie ustanowi dynamicznego systemu zakupów.
2. Zamawiający nie zamierza podpisać umowy ramowej.
3. Zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą umowę według załączonego projektu.
.....................................................................
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego


Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiatleczynski.pl


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: Dostawy
Tryb postępowania: Przetarg nieograniczony

Kryteria oceny ofert: Cena 100 punktów

Termin składania ofert: 2007-04-12
Miejsce składania ofert: Powiat Łęczyński z siedzibą: 21-010 Łęczna, Aleja Jana Pawła II 95 A pokój Nr 108 - Kancelaria ogólna

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.